24 oct. 2008

Thinkopolis.eu









www.thinkopolis.eu este site-ul despre care s-a vorbit cel mai mult in ultimele doua zile. Numai eu am citit pe aproximativ 12-14 bloguri despre el. Puteti gasi aici aproape orice despre colegii si candidati. Am intrat, am navigat putin pe el, am comparat candidatii... Parerile celorlalti bloggeri despre el erau undeva intre bunicel si excelent. Imi pare bine ca exista un astfel de site, desi mai sunt cateva scapari, ca, de exemplu, cea pe care o puteti vedea dand click pe poza: in unele colegii sunt mai multi pedelisti decat ar fi permis. Sau e cate unul cu clona lui. :))) Si mai sunt si alte greseli, dar pe care banuiesc ca le vor remedia pe parcurs. Totusi, nota mea e 9 si il voi afisa pe blog.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Mai exista si scapari, asta pentru ca e un content destul de vast turnat printr-o palnie de timp suficient de ingusta, dar se vor remedia. Promit...

Lilick Auftakt spunea...

@evelina

Da. :) Mai gasisem cateva. Dar sunt sigura ca puneti voi totul la punct.