22 oct. 2008

Colegiul 10, camera deputatilor - cu prezervative sau fara?









"Victor Negrescu, candidat din partea Alianţei PSD+PC pentru Camera Deputaţilor în colegiul 10 din Capitală propune reducerea TVA la prezervative, iniţiativă "care se doreşte să ia în considerare viaţa din ce în ce mai activă a cetăţenilor, dar şi aspectele medicale pe care le implică". - Mediafax

Mi-e nu stiu cum sa comentez stirea de mai sus, dar mi s-a parut totusi amuzanta. Uite care era ultima noastra problema: prezervativele prea scumpe. De-acum, ca stim cine va lupta din Parlament pentru viata sexuala a populatiei, putem sa...ne culcam linistiti. Tanarul Victor Negrescu (pentru ca din fericire e macar tanar) spune insa ca va propune aceasta initiativa legislativa avand in vedere viata din ce in ce mai activa a cetatenilor. Nu prea am inteles care e legatura. Daca suntem din ce in ce mai activi, prezervativele trebuie sa fie din ce in ce mai ieftine? Sau se refera la o "din ce in ce mai activa" viata sexuala?
M-am uitat sa vad cu cine se lupta in colegiu tanarul Negrescu si..pe cine am gasit? Pe mai putin tanarul Catalin Croitoru, pedelist si lider sindical FEN, cel care a spus de curand intr-un interviu, raspunzand la intrebarea "Şi de ce aţi ales PD-L?" (pentru a candida), citez: "A fost o atracţie reciprocă, la fel ca într-un mariaj. Ne-am plăcut şi am decis să ne căsătorim." Mare Ti-e Gradina...
Profesorii isi puneau sperantele in liderul FEN, iar el traia un coup de foudre cu PD-L-ul, relatie consumata fara prezervative, pe cotizatiile fraierilor.
Sex nebun in colegiul 10, ce mai...

3 comentarii:

Realitatea lui Petria spunea...

Când ne gândim să le dăm m. politicienilor, oricum nu ne-o imaginăm cu prezervativ.

Marius Mina spunea...

Ce sa mai discutam de colegiul nr 1 ?
Acolo se dau prezervativele gratis .

Anonim spunea...

Motivaţiile acestei propuneri sunt date de statisticile îngrijorătoare :
- în România există 25.000 de cazuri de HIV / SIDA
- 70 % dintre bolnavi sunt tineri
- În fiecare an au loc 160.000 de avorturi, dintre care 10 % sunt în rândul tinerelor de 15 – 19 ani.