10 feb. 2009

Prezidentiabil PNL


Rezultatele sondajului pe care l-am avut pana acum pe blog arata ca cititorii isi doresc in proportie de 41% drept candidat “UN DOMN”, 36% un candidat “gen Obama” si doar 21% un candidat “gen Basescu sau Oprescu”. Candidatul tip Obama nu excludea insa calitatea de “domn”, numai ca trebuia sa fie mai nou in politica si mai altfel decat politicienii cunoscuti. Prin asta sa iasa in evidenta. Inca ceva: multi din cei care au votat candidatul “gen Oprescu” e posibil sa fi votat gandindu-se strict la Oprescu si la faptul ca el are sansele cele mai mari, conform sondajelor, sa il surclaseze pe actualul presedinte . Nu voiam sa scot in evidenta nici calitatea de independent a lui Oprescu, pentru ca e mult de discutat in privinta acestei independente. Acum insa am pus un sondaj mai clar. Prin care sa incercam sa gasim un “prezidential” pentru PNL. Am pus sase nume. Ii cunoasteti pe toti. Diferenta intre fiecare dintre ei si Traian Basescu e ca de la cer la pamant. Nu am auzit despre niciunul sa danseze cu tiganci, sa asculte manele, sa hahaie si sa se faca de ras in intalniri publice, sa-si petreaca sarbatorile cu nevestele si amantele in acelasi timp, sa bea cu Becali pana dimineata, sa-i spuna lui Vadim “maestre”, sa injure in public. In caz ca preferati un altul, nu votati in sondaj, dar lasati-mi, va rog, numele lui, pe blog.
Si alta problema: cum credeti ca poate PNL sa ia voturi de la PD-L si de la nehotarati?

44 de comentarii:

Anonim spunea...

PNL sa se gandeasca bine daca din noiembrie incolo mai vrea sa fie prin parlament (n'asa, baieti, ca va ia pe la lingurica cand auziti de anticipate ?), iar PSD ar fi bine si el sa se gandeasca bine-bine daca mai vrea la guvernare. Cum i-am spus si lui gringo haluci-natul : Just who is daring to enter The Cyclope's Cave ?

Lilick Auftakt spunea...

@Riddick

Ti-am tolerat comentariile pentru ca te-am crezut inteligent. Din pacate am impresia ca avem de-a face tot cu un fost peremist care voteaza acum PD-L. Nu e asa?
M-a convins ultima ta postare de pe tema cu Hossu-Longin. Numai un securist putea sa scrie ce ai scris tu. Nu ma insel, asa e?

Anonim spunea...

20 mai 1990 : Riddick votat PNL + Campeanu
referendum constitutie 1991 : Riddick vot contra
Locale+generale 1992 : Riddick votat CDR + Constantinescu
Locale+generale 1996: Riddick votat CDR + Constantinescu
Locale 2000 : Riddick votat CDR tur I,tur II T. Basescu
Generale 2000 : Riddick votat CDR-2000
Prezidentiale 2000 : tur I - Riddick votat Isarescu, tur II Riddick votat VC Tudor, Riddick crezut iesit nebun ajuns mai repede anticipate
Referendum Constitutie 2003 : Riddick nu participat, considerat smecherie Bombonel CSM si 5 ani Cotroceni ;-)
Locale + generale + prezidentiale 2004 : Riddick votat pe linie D.A.
Referendumuri 2007 : riddick votat NU suspendare, DA uninominal
Locale+generale 2008 : Riddick votat PDL

Lilick Auftakt spunea...

@Riddick

Deci din 2007 ai luat-o razna si te-ai dat cu securistii imbracati in poleiala anticomunista?

Anonim spunea...

Of, asa imi trebuie daca polemizez cu estetii... :))
Dar cum trebuia sa fac in 2007 ? Zi-mi si mie cum ai procedat atunci.

Anonim spunea...

Consider util sa se adauge si optiunea "cu oricare din candidati" sau "cu niciunul din candidati".

Sau ma rog, daca vreti sa fortati lumea sa se pronunte, macar reformulati intrebarea la ceva de genul "care din persoane ar avea cele mai mari sanse daca ar fi propusa de PNL?"

Lilick Auftakt spunea...

@Riddick

Nu l-am sprijinit pe cel care si-a batut joc de Ticu Dumitrescu. Asta in primul rand...Restul, cu alta ocazie.

Anonim spunea...

Eu nu l-as intreba de Riddick cu cine a votat, ca asta e clar dupa atitudinile sale de pe aici.

L-as intreba daca se mai duce data viitoare la vot - si in cazul ca da (deh!), daca persevereaza cu PDL-ul :)

Nu ca as contesta optiunile d-sale (il priveste ce alege), ci din simpla curiozitate sociologica :)

Anonim spunea...

Prezidentiabilul PNL trebuie sa ia voturi de la PSD. Asta e esential. Pentru asta candidatul nu trebuie sa fie identificat cu o persoana prea de dreapta(nici Crin, nici Daianu, nu'mi par votabili de electoratul pesedist, de stanga). Tariceanu in ciuda experientei sufera mult de pe urma razboiului cu Basea. A iesit bine din ultima diversiune cu petrolul din Marea Neagra, insa multi oameni probabil au ascultat doar versiunea deontologilor lui Basel. In plus e vulnerabil la campania de dezinformari, munitie exitand din plin dupa ce a fost prim ministru 4 ani.

Johannis ar fi chiar Obama nostru, minoritar, insa nu cred ca societatea romaneasca e pregatita sa aiba un presedinte minoritar.(desi as credeam si despre americani).

Isarescu nu are carisma, a dovedit'o la alegerile din 2000. Plus pe timp de criza locul lui e la banca nationala.

Cred ca Melescanu este cel care ar putea aduna voturi atat de la PNL cat si de la PSD. Cu o campanie foarte buna cred ca l'ar putea bate pe Basel.

In momentul in care candidatul va atinge masa critica de votanti(PNL+PSD), atunci si cei nehotarati vor fi tractati de candidatul respectiv.

Parerea mea.

Lilick Auftakt spunea...

@Liviu

Cei care nu ar vota cu niciunul sa scrie cu care ar vota si sa nu voteze aici in sondaj. Iar cei care ar vota cu oricare dintre ei...nu ajuta la gasirea..unuia anume.
Hihi! Ok, sa raspunda @Riddick daca ar mai vota cu PD-L. Si "de ce".

@Bogdan

OK! Dar daca iei voturi de la PSD sansa lui Basescu e mai mare. Eu ma gandeam tocmai ca Basescu sa fie el impins sa ia voturi de la PSD (ceea ce si face), ca electoratul de dreapta sa se repozitioneze spre un candidat PNL. Adica sa ramana pe stanga Base cu un iepure Geoana, si un candidat unic pe dreapta.

Lilick Auftakt spunea...

@Bogdan

Oricum, daca cel care va fi candidat pentru PSD nu este un antibasist radical, votantii PSD vor observa smecheria. Sau cel putin..sper.

Anonim spunea...

Sunt de acord cu Liviu, intrebarea nu e bine pusa, sigur ca oricare dintre noi am vota cu (aproape) orice candidat propus de PNL, din lista sau nu. Deci, astept sa ne intrebi care credem ca AR TREBUI sa fie candidatul PNL, din lista si nu numai.

Anonim spunea...

Uite ca raspund , desi nu mi-ai scos un comentariu, si zau daca stiu de ce...

Vrand-nevrand, acum Basescu are in parlament majoritate guvernamentala de 50 % + ..., cred ca daca nu era criza nu se sforta prea mult si punea guvern minoritar. Coalitia cu PSD este utila in masura in care ar putea furniza majoritate constitutionala de 2/3, ceea ce nu pare sa existe.
Alt presedinte din noiembrie inainte, cu exceptia lui Geoana, care ar ramane la Senat, ar fi in contratimp cu guvernul, pe care nu l-ar putea dizloca pana in 2012, majoritatea fiind deja constituita.
Ar rezulta numai haraiala si nimic mai mult. PNL are ultima sansa acum sa se pozitioneze ca partid de dreapta iesind din ALDE - liberalii portughezi, si altii sunt in PPE, sau sa treaca decis pe stanga , cum fac liberalii unguri SZDSZ, practic o anexa a socialistilor lui Gyurcsanyi. Cat despre PDL, vor urma niste schimbari , unii inca nu stiu directia de vaslire si stropesc pasagerii din barca.

Anonim spunea...

Reiau un mesaj adaptat si la care am adaugat un punct(4), pe care l-am postat la B. Olteanu

E privita simplist problema candidatului la Presedentie, prin prisma gasirii unui candidat cu sanse si carisma, care sa-l rastoarne pe Basescu. E putin probabil sa fie contracarata masinaria de propaganda a Presidentului cu marketing politic in favoarea unui candidat.
Strategia lui este sa demoleze adversarii prin demigrare si inscenari, sa-si atace agresiv adversarul ca sa-l aduca in postura de a se apara. Basescu aplica strategi militaro-securiste, prin care ataca persoana la modul cel mai josnic. Daca minciuna e exagerata tot ramane ceva.

Nu trebuie mizat pe loby de lideri, e de preferat sa se mearga pe ideea de masuri necesare pentru societate.
Strategia trebuie sa-l vizeze pe Basescu sa demonstreze lumii ca este cea mai proasta solutie la presedentie si sa argumenteze de ce.

1. Sa arate ca este dispretuit in cancelarile europene, si sa se argumenteze cu numarul de vizite oficiale facute de Basescu, de Constantinescu si de Iliescu. Cred ca si Iliescu a avut mai multe intalniri desi mineriadele l-au dus intr-un inghet diplomatic.

2. Sa se argumenteze ca pentru ca guvernantii sa nu poata fura e nevoie de un presedinte cu alta culoare politica decat guvernul, asa cum a fost in guvernarea PNL.

3. Sa se aratate ca tot ce face are ca scop concentrarea puterii, si ca duce tara spre o republica de tip latino-american, sau spre un model rusesc, in loc sa mergem spre un model nord-european.

4. Sa se arate ca Basescu este un personaj conflictual, un "pompier" care incendiaza ca sa se laude cu stingerea incendiului, omul care provoaca crize in loc sa medieze conflictele cum ii cere Constitutia.

5. Ar fi bine ca in cursul anului 2009 sa se iasa cu niste solutii la ce ar trebui facut in Romania ca sa functioneze justitia. Sa spuna cetatenilor ca nu au facut-o in timpul guvernarii pentru ca nu aveau majoritate, ca au facut atata cat le-a permis PSD-ul

Romanii au votat in 2004 impotriva unei puteri arogante, si vor reactiona pozitiv la acest tip de mesaj, nu reactioneaza la elogii la adresa unui candidat.
Poate ar fi bine sa nu se nominalizeze candidatul la Presedentie ca sa nu fie expus la “tirului” mediatic si la acuze ale DNA.

Anonim spunea...

@Lilick,

In caz de blat in PSD va fi destul de mult electorat de stanga, simpatizant cu Ilici, Nastase care practic nu va avea ce sa voteze. Daca ai observat ultimele sondaje, PSDul ar fi pierdut pana la 10% (posibil antibasescieni).

Eu cred ca este esential ca acest candidat sa fie perceput ca fiind criticul cel mai dur al lui Basel, sa atraga pe toti nemultumitii de acesta, indiferent de partid.(pana acum Tariceanu joaca bine acest rol, insa nu prea cred ca are potential pe partea stanga)

Fara voturi primite din partea stanga (dupa definitia ulttimelor alegeri) nu'mi imaginez cum poate fi dat jos Basea.(majoritatea electoratului e de stanga, 70% au votat cu fesenistii astia noi)

Lilick Auftakt spunea...

@Atreides

OK! O schimb ca sa fie mai simplu.

Lilick Auftakt spunea...

Sorry..am incercat si nu mai pot sa schimb intrebarea.

@Riddick

Scuze, dar nu vad vreun comentariu al tau pe care sa nu-l fi scos.

Anonim spunea...

Posibil sa nu fi ajuns comentariul, reteaua face figuri...

Spuneam ca si eu am avut ,,vorbe grele'' la adresa lui Basescu, cand cu taxa de drum din vara lui 1997, cand a adaugat cu pixul cifra 1 pe documentul oficial, rezultand procentul de 14% in loc de 4%. Ce nu intelegeam eu atunci era ca linia PD(FSN) era data de Petre Roman (la ce partid o fi el acum ?), Basescu fiind doar berbecele. Degeaba se mai otaraste Ciorbea acum, l-au lasat balta chiar varfurile partidului. Emil Constantinescu, omul lui soros impus candidat de Ana Blandiana in fata lui Corneliu Coposu spunea cam pe timpul referendumului ,,Basescu a fost pregatit sa iasa in fata inca din 1995''. Sincer, ce ar mai fi fost acum de discutat cu Bombonel la Cotroceni ?

Lilick Auftakt spunea...

@Gheorghe

Foarte clar ai expus. Ca de obicei. Riddick, sper ca ai citit si tu. :)

@Bogdan

Acum inteleg mai bine. Vrei sa spui ca trebuie smuls din electoratul fesenist, clasic, de 70%, din partea pesedista, ca e mai usor de convins.

Lucia Verona spunea...

După părerea mea, dintre candidaţii propuşi, cel mai potrivit/pregătit pentru funcţia de preşedinte al României este Meleşcanu.
Nu ştiu dacă ar fi destul de combativ în campanie - la acest capitol esenţial Crin Antonescu ar fi, cred, mai bun decît el.

CRadu25 spunea...

@Riddik: Apreciez la matale faptul ca, desi de orientare portocalie, iei cu umor comentariile defavorabile si prestezi in continuare cu succes pe aici. Pe de alta parte, te intreb si eu (un biet sustinator liberal, care nu stie ce sa raspunda la intrebarea lui @Lilick): Cum dracu' de inghiti sau justifici mizeria actuala de guvern dreapta-stanga-'mprejur, sau cum o fi guvernul lui Boc? Toata lumea urla de "marele tun" Sterling Resources facandu-se ca uita ca bugetul cercetarii a fost redus de 3 ori. Guvernantii isi bat joc de viitorul inteligentei romanesti si pe noi ne doare mediatic cum fura Patriciu "tara". Desi furaciunea (daca este) se poate anula relaxat in Parlament prin respingerea ordonantei. Asa, cateva intrebari ca de la liberal la pedelist. Te bagi?

@Lilick: Raspunsul meu ar fi... altul. Dar, din pacate, nu stiu cine altul. Ar trebui sa fie oarecum "linie a doua" politica cat si un tip suficient de capabil sa-i stea in fata lui Basescu. Nu cred ca nu exista astfel de oameni, dar eu nu-i pot gasi acum :(. Initial, ma gandeam la un Leonard Orban, dar din pacate cred ca este mult prea neexperimentat in a face fata unei confruntari electorale extrem de dure. Si nici charisma suficienta nu are pentru a coaliza indecisii. Poate altii vor fi mai inspirati decat mine. Oricum, din lista data de tine oscilez intre Antonescu si Daianu. Asa ca n-am votat :).

Lilick Auftakt spunea...

@Lucia

Melescanu e un tip care impune respect.

@CRadu25

Si eu l-am avut la un moment dat in minte pe Leonard Orban. Dar l-am exculs pentru ca..nu mi se pare genul potrivit si, mai ales, aproape sigur nu vrea sa candideze.
Spui ca oscilezi intre Crin si Daianu. Eu dintre ei doi l-as vota mai repede pe Daianu.

Anonim spunea...

Ma bag CRadule douas'cinci...

Ca si la 21 Decembrie '89 m-am bagat, si-n alte dati...si scoteau gloantele scantei pe ziduri si pe asfalt , dar este alta poveste.

Nu vad unii jumatatea plina a paharului, ca daca nu castiga Basescu in 2004, era Bombonel presedinte.

Mai bine zi-mi tu, ca fost portocaliu, nu ?, care este linia PNL acum, ca nu mai este in coalitia cu care a plecat la drum, nici alaturi de colegii de la suspendare.

Anonim spunea...

@CRadu25 Intr-adevar, asta cu bugetul cercetarii este cea mai sinistra "realizare" de pana acum a astora. In ce ma priveste, este ca si cum boc a bagat mana in buzunarul meu...

Lilick Auftakt spunea...

@CRadu25

Pe cat e de simpatic Riddick aici, cu noi, sa vezi ce "rau" e pe alte bloguri, portocalii, cand indeamna sa vina mai multi sa ne combata, sa ne atace, de nu mai stiu oamenii nici pe acolo ce sa creada de el. Hahaha!

Anonim spunea...

Mie ceva imi spune ca (aproape) oricine va ajunge in turul 2 cu basescu are sanse mari de tot sa castige (a propos, iata o idee de sondaj: cu cine ati vota in turul 2, cu basescu sau geoana?). Deci, PNL ar trebui sa caute un candidat care sa ia mai multe voturi decat candidatul PSD. De fapt, cred ca ideal ar fi daca PNL si PSD ar avea un candidat comun (NU Oprescu!!!), dar nu cred ca asta se poate realiza...

Lilick Auftakt spunea...

@atreides

Ar fi sinistru ca in turul doi sa ramana Basescu si Geoana. Nici nu vreau sa ma gandesc momentan la asta. Un candidat comun dar nu Oprescu. Buna idee. Dar cine?

Anonim spunea...

Ah, dar asta cu geoana si basescu in turul 2 este cea mai probabila varianta, cel putin daca ne luam dupa rezultatele de la parlamentare. Nici eu nu vreau sa ma gandesc prea mult la ea, ca ma enervez...Iar un candidat comun eu unul nu vad, deocamdata. Hahaha, se poate incerca un sondaj "pe cine preferati intre basescu si oprescu", oare o sa voteze cineva?:)

Anonim spunea...

Vad ca iar nu apare comentariul...

M-am uitat prin blog-archives 2007,2008 si parca era mai multa miscare, de aceea le-am zis sa iasa la atac, precum Ceapaev. Ahaha, m-ai urmarit ! acolo ziceau la-nceput ca sunt ,,spionul lui Lilick''.
Nu la Auftakt m-am gandit, ci la ciutaci si la prestatori. Nu dau nume, nu este cazul. Ma exasperase monotonia si linia facila, aici ma exaspereaza naivitatea unora si nostalgia, sau cum ar zice Liiceanu, ,,incremenirea in proiect''. Dar , mai stii, fiind de formatie tehnica, poate nu prind esentele subtile... :)

Anonim spunea...

Oameni buni, s-o lasam mai moale cu "charisma" lui Basescu, ca o are cam la acelasi nivel cu... Uriah Heep! "Charisma" buna pt. "tovarasii" de crisma, de agatat fete prin porturi, cu fluieraturi si obscenitati, de escrocherii si intrigi slinoase...

"Charisma" gen "s-a catarat scroafa-n copac" si de acolo emite pretentii ca e mare conducator suprem si toti trebuie sa-i aduca osanale, lui si intregii familii basatoare de pura mediocritate...

Aproape oricine ar fi mai potrivit la Cotroceni decit "expiratul" asta de Basescu! Cu exceptia lui VCTudor si Becali, cu care "inegalabilul" seamana mult prea tare! Si cu exceptia oricui din "majoritatea prezidentiala", care se straduie mult prea mult sa-i creeze basescului o legenda de "unicat", cind el este o simpla hahalera care fuge cu sirg de munca si este pusa pe capatuiala personala, de cind se stie!

La mintea laudatorilor de profesie, pina si Hitler mustea de "charisma"...

Lilick Auftakt spunea...

@Lulutza

Si mai fuge si de justitie. Asta e cel mai important. Dar cat de sus se mai poate cocota sa scape de ea? Riddick ne tot spune de Nastase. OK, am votat cu Basescu sa scapam de Nastase. Dar acum am mai evoluat. Toti. Trebuie sa votam cu cineva ca sa scapam de Basescu care s-a dovedit a fi inutil pentru tara. Chestia asta, comparatia cu Nastase...nu mai tine in 2009. Sa inventeze altceva pupinii.

Anonim spunea...

Je suis une poupee de cire, poupee de son
Mon coeur est grave dans mon chansons
Poupee de cire, poupee de son
Suis-je meilleure, suis-je pire qu'une poupee de salon ?
Je vois la vie en rose-bombon
Poupee de cire, poupee de son

Mes disques sont un miroir
Dans lequel chacun peut me voir
Je suis partout dans la fois
Brisee en mille eclats de voix
-----------------------------------

Mais un jour je vivrai mes chansons
Poupee de cire, poupee de son
Sans craindre le chaleur des garcons
Poupee de cire, poupee de son

France Gall - Poupee de cire, poupee de son :)

Lilick Auftakt spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=b46d_zk5CKI

Nu stiam ca stii si sa canti..:)

Anonim spunea...

Am facut legatura cu pupinii :))
Ce dulce era in 1965, avea 18 ani...
Acum are 61, dar aceeasi voce.
Stiam cat de cat versurile, nu am putut intra pe link-ul pe care mi l-ai dat , caci deja vizionasem clipul, am tastat in fereastra de search.

Lilick Auftakt spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=bQkB-WWzsbg

Anonim spunea...

Sigur, dar si ,,Laisse tomber les filles'' - ce muzica era prin anii aia !
Si ,,Aqua chick habit'' - am senzatia ca din el s-au inspirat cei cu ,,Barbie Girl'', si inca mult de tot.

Lilick Auftakt spunea...

Posibil. :)

Unknown spunea...

E o dezbatere interesanta si bine venita! Eu personal il vad mai bine pe primarul Sibiului ( a plecat fara a fi intr-un partid parlamentar deci are o aura de independenta mai mare! in plus ar putea cataliza Ardealul unde s-ar putea ca Base sa aiba avantaj! ) Recunosc ca m-am nascut la Sibiu! Buni ar fi si Melescanu si Daianu pe care ii apreciez personal mai mult decat pe ceilalti dar cred ca ar avea povara de a fi usor atacati pe latura relatiilor cu serviciile secrete dinainte de 89!
@lilick
apreciez faptul ca ii permiti in continuare lui riddick sa participe! daca nu se ajunge la injuraturi, lupta de idei poate fi constructiva!aminteste-ti ca am avut si noi doi contre pe blogul dlui chiliman tocmai pentru ca eu nu sunt de acord cu sustinerea oarba fara a i se arata omului si greselile in care persista!

CRadu25 spunea...

@Riddick, esti cumva evreu? Intrebarea nu are nuante rasiste, dar doar evreii obisnuiesc sa raspunda la o intrebare cu alta intrebare. Ma rog, portocaliu nu am fost eu niciodata prea convins - am votat Basescu strict pentru a scapa de Bombonel - asa ca intrebarea ta are un fundament destul de vag. "...care este linia PNL acum..." - pai care sa fie? E in opozitie si incearca sa castige urmatoarele alegeri. Nu e asta rolul oricarui partid aflat in opozitie intr-o societate democratica?

Anonim spunea...

Genul asta de sondaje e reprezentativ doar pentru cei care viziteaza acest blog. Si chiar si in acest caz, cred ca e vorba mai mult de "wishful thinking" decat de o estimare la rece a sanselor unui tip sau altul de candidat (da, se aplica si votului meu).

Apropo, daca tot suntem intr-un anturaj care prefera "domnii", va invit sa semnatzi o petitie online cu titlul "Ajunge! Nu mai acceptam sa fim batjocoriti!". O puteti gasi la adresa: http://www.petitieonline.ro/petitie/ajunge_nu_mai_acceptam_sa_fim_batjocoriti_-p07882056.html . Nu uitati sa introduceti o adresa de mail corecta si sa confirmati semnatura pe mail pentru ca ea sa fie valabila.

Lilick Auftakt spunea...

@Ion

De acord cu tine. La partea cu..contrele..ma rog, eu nu le-as spune asa: pus si simplu mi s-a parut ca tu nu accepti ca domnul Chiliman trebuie sa aiba grija si de problemele profesorilor pe care ii plateste.

Lilick Auftakt spunea...

@Draghi

Multumim pentru petitie.
Anturaj care prefera domnii?...Hihi! Pai eu ce sa fac daca pe aici sunt numai domni si doamne? :)

Anonim spunea...

Este si BallaDUR un domn? Fara indoiala... Toata activitatea si gesturile sale de dupa 2004 o demonstreaza: modestia, lealitatea (Sterling), respectul fata de angajamente (numai niste rauvoitori il pot compara cu ultimul PM liberal Guta Tatarascu), obiectivele ambitioase asumate (Romania fosta viitoare a saptea putere economica a Europei, mandra si prospera), colaboratorii (atent alesi, sclipitori -Atanasiu Bijboaca, Mihai Voicu, David Troaca, etc, etc- el fiind astfel un diamant printre aceste perle), vizionar (sa vedeti ce bine o sa prinda cultivarea Felcerului), pozitii publice ferme dar delicate (le explica muncitorilor de la ploiesti ca profesorii au 12 sporuri, imbuibatii, so pe ei), ironia subtila la adresa adversarilor politici. Pentru a exemplifica ultimul lucru va recomand http://www.hotnews.ro/stiri-politic-5348052-autostrada-transilvania-pista-electorala-loc-hirjoana-politica-pentru-pnl-pdl-psd.htm.
Sau pentru cei care sunt mai comozi: "Marti, 20 ianuarie. La PNL Cluj se anunta candidatul liberal pentru Primaria Cluj. Pentru acest eveniment a venit chiar presedintele partidului, Calin Popescu-Tariceanu. Este usor nervos, il lauda pe Marius Nicoara, senator de Cluj si fost presedinte al Consiliului Judetean.
Sint prieteni vechi, spune fostul premier, se cunosc demult, il recomanda clujenilor ca pe un om cu “viziune", calitate care-i lipseste candidatului PDL pe al carui nume il rosteste intentionat gresit: „Sorin Aprostu” (n.r. greseala vizibil intentionata, in loc de Apostu). Nu uita Calin Popescu-Tariceanu sa arunce o sageata si spre cel care si-a anuntat intentia sa-l concureze la sefia partidului, Ludovic Orban."
Mare om, mare caracter! Are votul meu!
PS Stiu ca nu-l da inteligenta afara din casa, dar nu ma pot abtine sa nu-mi aduc aminte de un interviu din toamna, cand in cele din urma raspunde ce va face daca nu va mai fi PM (stiu, ipoteza absurda, fara el Pamantul nu se va mai invarti in jurul Soarelui!), citez din memorie: voi fi in continuare lider parlamentar si presedinte al PNL... Hahaha, omul asta nu cunoaste nimic despre dinamica politicii, crede ca nimic nu se plateste pe lumea asta (iar Orban va intoarce si celalalt obraz), ca partidul se rezuma la famiglia sa...

Unknown spunea...

@Lilick
Ok! poate am folosit si eu ( om cam dintr-o bucata!) un termen cam dur in legatura cu contrele!