3 apr. 2009

OOOOOF, TARA MEA!


Eu v-am avertizat demult cine e acest Toader Paleologu. Cititi AICI. Baiatul e de o prostie fara margini. Blogosfera a citat prea putin din ministrul culturii. Vaaaai…ministrul culturii!? Enormitatile acestuia trebuie prezentate in extenso:

„Pentru mine pleaşca ar fi să scap de belea. Dar să scap de belea, lăsând totuşi ceva în urmă. E una din cele mai dezagreabile perioade din viaţa mea.“ Da-ti demisia, fraierule!

“Mie mi-e teamă că nu sunt nici vulpe nici leu, ci un biet şoricel. Eu sunt un animal foarte cuminte şi cred că pentru docilitatea mea aparentă multă lume mă şi promovează.“ – Aha, deci numai pentru asta ai fost promovat: ca esti docil. Eu cred ca ai fost promovat si pentru ca esti imbecil!

„Trebuie să mă mai şi dresaţi, ca să fiu un leu mai feroce, că deocamdată sunt un leu cam pleoştit.“ E criminal! Hahaha! Criminal sinucigas!

"Eu am un permanent sentiment de alienare. Nu pricep lumea politică românească". Excelent! Macar e sincer.

„Când îţi spune regele sau Vodă să fi primar, nu poţi să spui «Maiestate, lăsaţi-mă în pace»“. Vaaai, il vede pe Basescu ca pe un rege! Si continua…
„Băsescu nu are contracandidat, e un om care se potriveşte României actuale“. – E savuros in prostia lui… :))))

„Eu nu cred că dacă Ionel Brătianu ar apărea acuma, ar câştiga alegerile cu Băsescu.“ Deci pe de o parte zice ca nu se pricepe la politica. Bun. Si pe de alta parte zice ca Basescu va ramane presedinte...Excelent din nou! Si nu vede nicio contradictie… Cum ar veni: "Sunt prost, da-mi dau cu parerea, desi nu ma pricep” Aferim!

Si n-a terminat: „Vreau să-mi păstrez umorul, să fiu liber să folosesc cuvinte pe care le vreau eu. Totdeauna mi-a plăcut să mă joc cu limba română şi să utilizez un limbaj suculent.“ Saracul... Isi pastreaza umorul, desigur... N-are cum sa-l piarda... E, de fapt, UMOR INVOLUNTAR!

P.S. - Poza din Gandul e geniala! Iti da impresia ca Paleologu a fost lovit in cap, si se invart stele verzi (galbene), conturand Romania, deasupra lui. :)))

25 de comentarii:

beatris spunea...

Treaba nasoala este ca NU e singurul.....ha ha !!

Mos Califar spunea...

Baiatul asta e un clown Probabil singurul clown care a acceptat sa dea spectacole pe gratis pentru bok

Lucia Verona spunea...

Şi ce copil drăguţ şi deştept era! :)

Lilick Auftakt spunea...

@beatris

Asa e! Dar el isi ia rolul de mascarici in SERIOS! :)))

@Mos Califar

Probabil si-a descoperit menirea. :))

@Lucia

Da. S-au mai vazut copii supradotati care la maturitate s-au prostit ireversibil. :)

Elisa spunea...

Cred ca atunci cand era copil si-a propus glorie cu orice pret :(((((((

Lilick Auftakt spunea...

@Elisa

Stiai sau doar ai intuit? :) Paleolgu a marturisit asta sincer intr-un interviu anul trecut.

Il citez:

"Când era tata ambasador la Paris, în anii ‘ 90, un prieten de-al lui, fost diplomat şi el, îmi spunea „Ambasadorel”. Avem 16 ani pe atunci, când făceam planuri să devin ambasador. Toţi bărbaţii din familie au fost politicieni, într-o anumită măsură. Tatăl meu a fost politician, dar la el e mai important faptul că a fost scriitor. Bunicul meu, iarăşi, a fost un politician interesant. O mare figură politică a fost şi unchiul tatălui meu, ministrul liberal Mârzescu. Pe de altă parte, există, fără îndoială, şi „mica” mea grandomanie personală. Citeam, de mic, Plutarh, despre Cato, Brutus, Cicero şi mă emoţionau vieţile marilor oameni."

Bursa Zvonurilor Politice spunea...

Adevarul iesie la lumina intotdeuna! asa si cu el!

Lilick Auftakt spunea...

@BZP

Liberalii l-au protejat. L-au tinut departe de tara ca sa nu se dea in stamba. :)

hendrix spunea...

Pe mine ma deranjeaza nu atat prostia lui fara margini, tampeniile scoase din gusha cu seninatate, cat mai ales LIPSA LUI DE CARACTER!. Dupa ce a fost promovat de liberali in MAE, ajungand chiar ambasador la Copenhaga, el a virat catre ba-secu, adica spre cel ce vroia sa-i distruga pe liberali! Pedeleprele s-au folosit de numele sau in campania electorala, el fiind si autorul unei scrisori deschise prin care cerea liberalilor sa viseze cu...,,liberalii'' portocalii!
Memorabila ramane insa gafa cu ,,pleasca''! Cum scriam si la vremea respectiva, a facut gafa sa spuna ce gandeste, ceea ce altii n-ar fi avut curajul sa spuna: ca ba-secu este o pleasca pentru pedelepre, fara el Partidul Derahat fiind egal cu zero!!! Ce pleasca a cazut pe acest circar penibil! Ha ha ha ha ha ha (hahait basescian)!

INCERTITUDINI spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Lilick Auftakt spunea...

@Hendrix

Mai bine ca PNL a scapat de o asemenea... "pleasca"! :))

@Incertitudini

Vai, ce dezonoare.. :)

hendrix spunea...

@Lilick Asa este, pentru PNL a fost un lucru bun ca acest limbric ce-si poarta cu dezonoare numele a plecat catre pedelepre. Acolo este locul lui, un carierist care a crezut ca a prins ,,pleasca'' vietii lui. Atunci cand de va trezi la crunta realitate, dupa ce va rejectat si de pedelepre, va fi prea tarziu pentru el.
Nu cred ca acest imbecil merita atata atentie, in ciuda tampeniilor debitate de el. Consider ca este un fel de reclama, fie si negativa, pe care acest specimen jalnic chiar n-o merita! De ce trebuie sa dam atata atentie unor astfel de cazaturi umane?

Lilick Auftakt spunea...

@hendrix

Exagerezi.

hendrix spunea...

@Lilick Cu ce am exagerat?

Lilick Auftakt spunea...

@Hendrix

Cu termenii pe care il folosesti.

hendrix spunea...

@Lilick Cuvintele grele pe care i le-am adresat le merita cu prisosinta! Ce caracter poate avea specimenul care cere liberalilor, dupa ce a fost lansat in politica de liberali, sa voteze cu pedeleprele??? Ce caracter poate avea acest nemernic care cere liberalilor sa voteze cu ba-secu, adica cu cel care a dorit cu obstinatie distrugerea PNL?
El a incercat in campania electorala sa joace rolul unui draga stolo. Penibil, desigur! Adevaratul lui caracter sta in acea scrisoare deschisa din noiembrie 2008! Daca tu ai o parere mai buna despre personaj, este numai treaba ta!

dramoleta spunea...

De cand l-am vazut prima oara pe Tudorel, cu multi ani in urma, nu mi-l mai pot imagina decat turnand dulceata in galosi. E singura imagine ce apare in fata ochilor mei cand il vad sau cand aud de el.

Lilick Auftakt spunea...

@Hendrix

Parerea mea e cea pe care mi-am exprimat-o.

@Dramoleta

Exact asa! :)

Pro DOC spunea...

Cand l-am vazut prima oara pe Toader, cred ca Realitatea TV, am fost izbit de naivitatea si simplismul lui intelctual. A intrat insa in joc efectul de halo si am transferat, aproape instantaneu, asupra fiului lui o parte din admiratia si dragostea pe care i-am purtat-o tatalui. Aureolat doar de veneratia fata de tata, fiul a palit rau de tot, odata cu disparitia celui care iradiase o generoasa lumina liberala asupra progeniturii (concepute, totusi, la o varsta riscant de inaintata).

"Imbecilitatea nu e niciodata o scuza, ci o circumstanta agravanta" - a spus tatal.

"Tata, priveste-ti fiul!" - i-ar reprosa, parca scancind, micutul Toader.

Lilick Auftakt spunea...

@Pro Doc

Citeste te rog la Cristian Preda pe blog. El a vazut cu tooootul altfel aceste enormitati spuse de "ambasadorel", "ministrel"..sau cum vei sa il numesc.. :))

Pro DOC spunea...

Lilick,
Nu ma mir ca si Cristian Preda ii amesteca intr-o salata p(r)ostmodernista pe Machiavelli şi Montaigne cu "pleasca" juniorului Paleolog. Doar, qui se ressemble s'assemble. Preda insa, mai cu mot, asezoneaza totul, (sofistic??), si cu ceva din dascalul lor comun, de la Paris. Ma intreb ce-ar zice "dascalul" despre ultima iesire la rampa a micului "paleolog".

Lilick Auftakt spunea...

@Pro Doc

Cred ca dascalul n-ar mai recunoaste ca i-a avut cursanti. :)

Chat Noir spunea...

Şi docil şi imbecil ... şi ce copil ...

Roxana Iordache spunea...

L., aici ne avem opinii diferite. Eşti nedreaptă. Numai un om inteligent şi conştient de cultura lui îşi poate permite să fie atât de sincer şi de autoironic. Eu aşa cred.

Lilick Auftakt spunea...

@Rox

Esti prea generoasa.. :))