28 apr. 2009

Romania - The End of Choice!

24 de comentarii:

tony spunea...

Am cazut in admiratie! E un imn adevarat!

Lilick Auftakt spunea...

@Tony

Asta imn, nu? Are strofe, refren, descrie realist Romania... :))
Decat milogeala lui Moga...

tony spunea...

Baietii astia ar merita 10 000 euro,iar Moga cu indulgenta 200 de euro !

Lilick Auftakt spunea...

@Tony

Sigur au investit mai mult in productia lor decat Moga. Cel putin intelectual. Si parca vad ca filmuletul asta va circula mai mult decat Imnul Primei Turiste.

mihai4 spunea...

Lilick,as vrea sa spun ca te iubesc, pentru linkul cu Nistorescu.

mihai4 spunea...

Oaoooo Calin pentru prima oara ,,dupa''in public,LIVE ACUM LA GADEA.Te iubesc bai, CALINEEEE.

Lilick Auftakt spunea...

@Mihai

Bine. Atunci pune si tu pe bloguri imnul "The end of choice" si articolul lui Nistorescu. Se potrivesc! :)

Il vad pe Tariceanu, da. :)

mihai4 spunea...

Asta faceam,dar acum sunt ocupat cu privitul.

Lucia Verona spunea...

Ce mişto! Eu n-am auzit încă imnul lui Moga, dar ăsta sigur merită banii! :)))))

Lilick Auftakt spunea...

@Lucia

Aici: http://www.youtube.com/watch?v=tH9Yuc98z_k

Dar eu cred ca nu e decat un refren repetat la nesfarsit.

Gheorghe spunea...

Si asata-i tare, merita sa fie landa slagar.

Romania the land of choise

mihai4 spunea...

L-am pus inclusiv la ,,coiu'',da l-a sters ,semn ca era calare pe computer.N-are nimic,incerc la noapte.

Lilick Auftakt spunea...

@Gheorghe

Chiar ca e super. :)) Merci.

@Mihai

Ti-am editat cateva greseli grave. Sa nu dai link la mine, pls, ca imi intra toti sobolanii portocalii pe aici, si nu am chef sa deratizez acum. :)

[D][S][N] spunea...

Adevaratul imn turistic al Romaniei... Balada lui Dracula :D
http://dragossorinnicula.wordpress.com/2009/04/08/bai-doamna-udrea-vrei-sa-lecturezi-ceva/

Lilick Auftakt spunea...

@DSN

Hahaha! Daca suprapui toate acele 4 filmulete ai imaginea perfecta a Bucurestiului. Sau a Romaniei. Totuna. :))

mihai4 spunea...

I-am pus o gramada de portocale lu' Ciutacu in cap,cu articolu'.Da vad ca duce omu,bravo lui,e la fel de valoros ca si mine.

Lilick Auftakt spunea...

@Mihai4

1. Te referi la articolul lui Nistorescu?
2. Cum poti sa te compari cu el, mai?
3. Nu-mi mai pune intrebari aiurea, ca cea pe care ti-am editat-o.

mihai4 spunea...

1-da. 2-sunt la fel de mare. 3-Nu-mi mai pune intrebari aiurea--------da ce,viata e aiurea? http://www.youtube.com/watch?v=1isNxrHMvUM

mihai4 spunea...

O sa razi,dar duminica seara, m-am intors de la un gratar de pe langa Bucale, pe la zece seara.Am venit cu un brat intreg de liliac.L-am pus in doua vaze de cristal, da-la visiniu de ,,bohemia''.Marti deja sa vestejit ,caci nu le-am dat lumina.Apa le pusesem pana sus.Pacat de el,era frumos.Il ornasem, cu flori mici de camp,galbene.Era o nebunie. Buba a fost, camera intunecata.Asa-i?Sau ma insel.

Lilick Auftakt spunea...

Cred ca ai uitat sa pui apa in vaza. :)

mihai4 spunea...

http://www.ziua.ro/news.php?data=2009-04-29&id=26605

Anca spunea...

E mult mai bun decat cel oficial!

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

"End of choice"?
Esti geniala!
Merge cantat pe intreaga planeta!

Lilick Auftakt spunea...

@Ruxi

Cei de la Happy Fish sunt geniali! Hahaha!