5 iul. 2010

A mintit iar!

5 comentarii:

pdlsenat.ro spunea...

N-ar strica, din cand in cand, sa mai colectionezi si nerealizarile guvernului PNL care ne-a bagat in dezechilibrele economice de acum si nu numai filmuletele mogulilor anti pdl.
parerea mea

Lilick Auftakt spunea...

@PDL-senat, ai mult tupeu sa vii pe aici trambitand ce vi se indica, de ca si cand eu nu as cunoaste temele voastre. Mai esti si ridicol cand scrii ca e "parerea ta". O fi "parerea ta", dar numai "a ta". Lumea are cu totul alta parere: ca aveti cel mai catastrofal guvern din ultimii 20 de ani. Si mai rau enervezi cand pomeneti de guvernarea PNL in care oamenii traiau de 100 de ori mai bine. Ce le reprosezi liberalilor? Ca au marit pensiile, nu? Bai, vaco, ei au marit pe excedent bugetar, pe cand ai tai au marit pe deficit, anul trecut, si asta inca de doua ori. Au marit pensiile anul trecut de doua ori, electoral, cu gaura in buget de 1 miliard.

Anonim spunea...

Daca a mintit iar inseamna ca traieste inca.
PDLSENAT - am luat nota de parerea ta si cred ca este una extrem de proasta. Eu am treaba cu guvernarea, oricare ar fi ea. Daca ar fi dupa voi ar trebui sa vorbim inca de mineriade.
Auzi... va lasa basescu sa scrieti pe bloguri ori o faceti pe sest ?

Lilick Auftakt spunea...

@Basarica

Eu stiu ca ii lasa, dar ii controleaza personal, seara, iar daca gresesc un singur cuvant dimineata ii cheama la ordin, si le trage cate un bici pe spinare pentru fiecare greseala. :))

Chrome spunea...

Ei, o fac pe sest! Astia nu-s din aia care "se vind pe gratis"! Pleascocrati, bre, nu ca fraierii aia pe care i-au momit sa-l realeaga pe Pleasca Voda, cu un kil de faina si unul de ulei de la surplusul ioropean! Pentru ei Pleasca voda-i un sfant, iar domnitele plesti - trimisele lui pe planeta pentru gloria boborului oranjgutan!

Saru' mana la domnitele Basarica si Lilick, luptatoare impotriva pleascocratiei!