24 oct. 2008

Colegiul meu - medici, circarese si juristi...











Roxana Iordache si Cristi Sutu m-au intrebat zilele trecute cine sunt cei care candideaza in colegiul meu:
Pai, am din partea PNL doi medici:
Ion Vlad Naicu – pentru Senat si Adrian Neacsu pentru Camera Deputatilor.
Am din partea PD-L pe cineva care daca va ajunge in Parlament va da un sens circului politic, si-l va organiza astfel incat va atrage probabil public abonat permanent la sedintele celor doua camere: Brandusa Novac –mama circarilor – pentru Camera Deputatilor
Iar pentru Senat, tot din partea PD-L, pe Anca Boagiu – cea care a pierdut jenant in fata lui Ontanu la locale in 2004, luand cel mai mic procent posibil. Desi am votat-o. Si desi presedintele Basescu garantase pentru ea, spunand ca o cunoaste de cand se juca in chilotei in fata blocului.
Din partea PSD, pentru Senat, e un tip pe care il cunoasteti probabil, Serban Nicolae, lacatusul mecanic –revolutionar, ajuns senator-tupeist, iar la Camera deputatilor un jurist, Claudia Petcu, despre care nu am gasit date pe internet.

Tot pentru Senat:
Fuciu Daniel, jurist –PNG-CD
Dezideriu Ladislau Kovacs, profesor- UDMR
Si pentru Camera Deputatilor:
Tudorache Viorel Virgil, comerciant–PNG-CD
Tiberius Budai, jurist- UDMR

Deci medici, circarese si juristi in general.
Pe lacatus nu-l votez din start. Juristii nu prea imi plac. Sa votez circaresele? Poate se iau de ciuf si fac show in Parlament…Hihi. Sau sa-mi bag mintile in cap si sa votez medicii? Nu prea am de ales.

12 comentarii:

CRadu25 spunea...

Ai facut desenul colegiului 1 (pe unde sunt localizat eu geografic) intr-un post anterior. Asa ca zi mersi, macar tu ai de unde alege. Eu ma ma uit la candidati (btw, PD-L a schimbat candidatul) si nu inteleg nimic. Asa ca esti in avantaj.

Apropo de colegiul 1, iata ce am gasit astazi, din intamplare, pe net. Nu pare fi foarte agitat (inca), dar sper sa se anime :). Daca ai chef, poate ma ajuti un pic cu promovarea in blogosfera, ca-mi place ideea. Merci

Lilick Auftakt spunea...

@CRadu25

Ce ai gasit?

CRadu25 spunea...

Uitandu-ma la mesaj, vad ca nu am scris ce am gasit :))
http://colegiul1.blogspot.com/

Lilick Auftakt spunea...

@CRadu25

Un blog special facut contra lui Olteanu? :)

Anonim spunea...

Mai intrebi draga? Voteaza circareasa. Fac astea niste spagaturi...yam-yam :)

Lilick Auftakt spunea...

@Moshcalifar

Adevarul e ca in Parlament numai spagaturi nu se facusera pana acum. :)

adi_ocs spunea...

@Lilick
Nu vreau sa iti influentez opiniile, dar e o eroare in articolul tau legat de Anca Boagiu. E adevarat ca a pierdut in 2004, dar la 0,5 procente in turul 2 in fata "zeului" Ontanu, pe care nici nu Basescu nu stiu daca il bati. Basca faptul ca de atunci a avut un mandat de succes la Integrare, experienta mai asemanatoare cu cea de parlamentar decat una de primarita la un sector oarecare:) La PNL trebuia initial sa candideze pe colegiul asta de senat un alt doctor, mai de prestigiu decat Vlad Naicu, Streinu Cercel de la Matei Bals. E interesant de aflat de ce nu a mai candidat..Claudia Petcu de la PSD e foarte promovata zilele astea, fiind secretar general la Sanitas si sotia lui Marius Petcu de la CNSLR Fratia

Lilick Auftakt spunea...

@Adi,

Am scris si eu la misto ca Boagioaica a avut cel mai mic procent posibil. Chiar acum ma gandeam ca trebuie sa scriu minuscul. Dar asta pentru ca imi aduc aminte cum a fost in 2004 si ce suparati am fost ca nu a castigat fraiera. Chestia cu chiloteii insa sper ca e corecta..:))
Eu nu am vazut-o pe Claudia Petcu, iar de Sreinu Cercel...habar nu am de ce nu a mai cadidat.

CRadu25 spunea...

@lilick: mda, asa se pare. Baietasul obraznic al PNL-ului se pare ca starnit multe antipatii :).

Anonim spunea...

Mie mi s-a parut ca inginerii nu prea s-au bagat si ma intreb daca o mai fi, in tara asta, vreun candidat marinar?

Anonim spunea...

Am inceput sa promovam nevestele liderilor sindicali acum?Nu va este rusine mafioti de la Sanitas? Nuva mai ajunge?Marius Petcu nu mai reprezinta interesele celor care l-au ales de mult,acum doreste sa-si promoveze nevasta in Parlamentul ROMAMIEI ? SA-I FIE RUSINE!!!!!!!

carutasu spunea...

vreti sa stiti adevarul despre tudorache virgil viorel?domnul primar de la sectorul 2 ar fi trebuit sa verifice pe cine pune consilier, sau, cine stie vreo afacere cu teren?