9 oct. 2008

Sa votez UDMR-ul?











Am gasit la Adi de la Paralele-Paralele un chestionar interesant. Terminand de raspuns la intrebari am avut surpriza de a descoperi ca ar trebui sa votez cu UDMR, si apoi cu PNL – la distanta destul de mare, sau PD-L - la distanta si mai mare. Probabil ca am fost deosebit de toleranta si de grijulie cu minoritatile parcurgand chestionarul. Sincer, nu ma credeam capabila de atata…deschidere. :))))))
Conform explicatiilor de la finalul testului, UDMR doreste sa imi reprezinte cel mai bine interesele. Merci UDMR! :))))
(in imagine, rezultatul obtinut de mine, cu specificatiile de rigoare)



deep forest- marta's song
Asculta mai multe audio Muzica »



Vita de Vie-Ozosep
Asculta mai multe audio Muzica »


Postarea precedenta

11 comentarii:

Anonim spunea...

Interesant testul.

Daca as fi sigur ca e facut cu buna credintza, as spune ca e un demers foarte util. Si alegatorilor si celor care l-au facut ;) Desigur mai e un aspect important, si anume cu cata incredere poate fi creditat un partid care vede lucrurile la fel ca si mine.

Inca doua observatzii:

- WHOIS e destul de zgarcit cand vine vorba sa ne spuna cine e in spatele acestui sondaj. Dar statisticile arata un scor nemaipomenit pentru PNL ;)

- Intrebarea "Considerati ca minoritatile existente pe teritoriul Romaniei ar trebui sau nu sa beneficieze de autonomie culturala..." e derutanta. Nu ma mir ca ti-a iesit UDMR-ul Lilick :D

Anonim spunea...

Asta este, ce sa facem?! Votam UDMR, daca asa zice testul! Se putea si mai rau... :)

Anonim spunea...

http://www.busolapolitica.ro/RezultateQuizz.aspx?UserID=956

Lilick Auftakt spunea...

@Bogdan

Foarte interesant ti-a iesit.:) Mie si Lulutzei ne-a iesit UDMR

Anonim spunea...

Cel mai interesant mi se pare capitolul statistici unde autorul testului prezinta statistica rezultatelor efective si a celor anticipate. Diferenta cea mai importanta dintre cele doua se reflecta in procentele PDLului, unde 26% dintre cei care au facut testul isi optau pentru PDL, iar in urma testului 12% ar fi trebuit sa opteze pt PNL. Unde se duce acest important procent de pedelisti inchipuiti e greu de spus, insa beneficiar pare a fi PCul.

Interesant,nu'i asa?

Anonim spunea...

Apropo, am gasit un articol interesant (in germana).

Fricosii aleg dreapta :))))

http://www.wissenschaft.de/wissenschaft/news/295769.html

Lilick Auftakt spunea...

@draghi

Pai daca nu mi-l traduci, macar in rezumat....:))))

CRadu25 spunea...

http://www.busolapolitica.ro/RezultateQuizz.aspx?UserID=778

Pentru mine rezultatul a fost destul de fair. Ideea este, de fapt, ca in plan politic si economic (dincolo de problemele minoritatilor), UDMR are (sau afiseaza) cam aceleasi idei ca si PNL. De aceea o compatibilitate cu liberalii a UDMR. Se pot vedea mai interesant rezultatele si pozitiile pe pagina de rezultate detaliate:
http://www.busolapolitica.ro/RezultateDetaliate.aspx?UserID=778

Lilick Auftakt spunea...

@CRadu25


Unde ai fost, @Radu? :))Nu te-am mai "vazut" din campania electorala...

CRadu25 spunea...

Serviciu, casa, copii etc.

N-am prea mai avut timp :(.

Acum am mai gasit cateva minute si m-am mai "jucat" un pic :).

Lilick Auftakt spunea...

@Radu

Ma bucur ca ai trecut pe aici! Nu ai blog si nu putem sa dam de tine. Lasa-mi o adresa de mail si nu o public:)Ai dreptate cu UDMR si PNL..Si eu m-am gandit.