12 iun. 2008

Ai, ai, ai.....ne asteapta voturile...

20 de comentarii:

agaX spunea...

joc de cuvinte:

a Killifish can't kill a Shark,
a Chiliman, will do it.

Anonim spunea...

@agax

:):):) Ce tare esti!
Ti-am scris ieri ca am citit foarte tarziu pe Coti si am aflat cine sunt gaozar1, gaozar2..etc.

Nu am putut insa sa citesc prea multe postari. Sunt gretoase. Mai ales cele referitoare la Rege. Am crezut pentru moment ca s-au reincarnat Stalin, Petru Groza si toata gasca, au intrat pe net, si au inceput sa posteze la Cotidianul (si nu numai).

agaX spunea...

@lilick

Si eu am fost extrem de surprins de reactiile violente la adresa casei regale. Sincer, sint un pic nedumerit cu privire la oportunitatea neinvitarii presedintelui Romaniei, caci am inteles ca nu a fost invitat. Insa, se pare ca aceasta nu a fost o "scapare" provenita de la casa regala. Si chiar daca ar fi, de unde toate injuriile alea? Eu cred ca multi, mult prea multi dinte oamenii astia chiar nu mai au dumnezeu... adica pardon, au uitat ca dumnezeu nu e un fost securit comandant de nava, actual hahait suprem.

Anonim spunea...

@agax

Exact..
Citste si aici: http://www.petreanu.ro/2008/06/ghertoi-au-fost-ghertoi-sunt-inca/

(si comentariile)

agaX spunea...

Daca tot am ajuns sa vorbim despre gaozari si Dumnezeul lor, imi dau seama acum de organizarea subpartidica in pedele.
Pai cei 3 prezentati explica cu acuratete celula fundamentala in PDL, totodata constituind si lantul (ca nu poti sa-i spui piramida) ideologic functional cu care au inregistrat atitea succese, dupa cum le place la unii sa vorbesc:
deontologul, coprologul si simplu, ologul.
Asta explica automat si de ce dumnezeul lor e cine e, pentru ca e singurul in care se ingemaneaza "sfinta treime" fara fisuri.

agaX spunea...

nu pot citi, nu ma lasa "platforma" la lucru :) sorry

Lilick Auftakt spunea...

@agax

Ai observat ca ....coprologul e si coprofag..Sper! :)

agaX spunea...

lilick, nu-mi "mergea rima". orisicit, fagia unora le sugereaza o fata frumoasa :) ... degustibus non discutandum, cum se zice la PDL in popor.

Lilick Auftakt spunea...

@agax

Apropo, tu il stii pe Marele Coprolog? Stii cum arata adica?

agaX spunea...

nu, lilick, eu chiar ca te stiu doar pe tine :) (ma refer la poza - foarte reusita, cred, pe care ai anexat-o la blog)

agaX spunea...

ah, dar am uitat sa spun, il stiu pe dinauntru, din ce si cum scrie :)

Lilick Auftakt spunea...

@agax

Ghici?

http://www.youtube.com/watch?v=2ZjbqmBE-_c

agaX spunea...

Inima-Rea:
12 June 2008 (21:23)
Mi-e perfect indiferent cine cistiga - Austria ori Polonia, la fotbal - cum mi-e indiferent pe cine invita Regele Mihai I la nunta sa de diamant, care e o un jubileu al nuntii adevarate, nu o nunta propriu-zisa.
Stop, nu va repeziti, ca va explic! Taina nuntii lipseste atit de elegant din nunta de diamant incit nici macar nu-si pune cineva problema virignatatii miresei. Compris?
Ati facut un subiect de presa din faptul ca Traian Basescu nu a participat, iar acum ati aflat din sursa sigura ca nici nu a fost invitat. Prilej, pentru basei, sa acuze de mirlanie un personaj istoric, autentic regal, cu o istorie dinastica seculara in spate, ajuns la o virsta venerabila, gratie careia si-a putut vedea reparata macar onoarea regala daca aceea dinastica n-a mai putut fi.
N-am vreun fel de nostalgii regaliste - nici n-as avea cum, sint leat ‘951 - dar ma socotesc norocos a fi martorul reparatiei istorice facute dinastiei de Hohenzollern, careia Romania ii este indatorata, fie si pentru ca ne-a dat doi regi de meserie romani. Adevarat, nemtii sint meseriasi.
Eu nu am surse nicaieri dar va spun ce o sa aflati dupa tot tapajul cu ranchiunosul Principe Duda (caci e principe, ca vreti ori ba, cum ar fi oricare dintre voi, odata intrat intr-o familie regala, ca sot al unei principese). Presedintele actual al Ro nu a fost invitat fiindca era in stare sa refuze invitatia, aducind astfel un afront Casei Regale si tuturor celorlalti invitati. Si l-ar fi adus, eu il cred nu in stare, ci dornic de asa gest de groasa anvergura. Voi - nu?

Lilick Auftakt spunea...

@agax

Acum am citit si eu. Da, cred ca Basescu ar fi folosit prilejul de a fi invitat pentru a refuza zgomotos.

agaX spunea...

ha, ha, ha! acum am vazut filmuletul pe youtube ...
sa fie "mai bine hranitul
, dupa cum l-a identificat nenea de la sfirsit? :) pare a fi, ca verifica noul concept de revolutie portocalie: portocala becalica.

Anonim spunea...

@agax

El e!!!! Bine identificat de tine! Bine citit de batranelul! Hahaha!

Anonim spunea...

@agax

Iar tipa aia e o Nutzi bruneta! :)))))

Anonim spunea...

Dupa 24 de ore fara net, ziare, TV etc - dar cu telefon, ca iar m-au tot sunat ca ma invita Bleaga undeva, nu stiu unde, ca le-am spus ca m-au innebunit cu Bleaga al lor si am trintit telefonul - nu mai indraznesc sa spun decit:

Aux urnes, citoyens! De vot, bre...

Anonim spunea...

de unde e mel originala? pls :)

Lilick Auftakt spunea...

@Anonim

Piesa originala e Kaoma - Lambada:
http://www.youtube.com/watch?v=5AfTl5Vg73A

A fost hit in 1989, anul revolutiei.