23 iun. 2008

"Realizarile" lui Videanu III



















Acum cateva saptamani atrageam atentia asupra unui aspect legat de Pasajul Obor, si anume ca intrarea la metrou era un adevarat patinoar. Lumea se chinuia pur si simplu sa intre la metrou, iar multe doamne cu tocuri chiar renuntau. Dupa ce au publicat si cei de la Cotidianul pozele pe care le-am trimis, am inteles ca cineva de la Primarie s-a sesizat, si pe luciul pavajului au fost facute niste zgarieturi care sa impiedice cat de cat alunecarea. Inutil sa mai spun ca Pasajul Obor a ramas din campania electorala in stadiul in care era, adica la finisaje, si nimic nu s-a mai miscat de atunci prin zona, zorul nevoie-mare dat inainte de alegeri fiind strict cu un caracter electoral.

Astazi insa, tot in zona, mai exact pe Colentina, s-a petrecut un fapt incredibil: probabil cei care locuiesc in Bucuresti stiu ca acolo s-au inlocuit de curand liniile de tramvai. Luni bune, cei care locuiesc in zona sau pur si simplu erau in trecere, au inghitit calvarul lucrarilor care pareau sa nu se mai termine. Ei bine, s-au terminat. Si, cu toate astea, astazi, in prima zi de canicula, tramvaiele s-au impotmolit. Un sir de 6-7 tramvaie a ramas blocat la un moment dat in dreptul Kaufland-ului si nu au putut sa mai inainteze, pentru ca asfaltul din jurul liniilor s-a topit si aproape le-a acoperit, existand un mare risc de deraiere.
Cei aflati in tramvaie au fost nevoiti sa o ia pe jos, asta dupa ce au asistat cateva minute descumpaniti la incercarile vatmanului de a urni primul tramvai. A fost insa imposibil.

16 comentarii:

Realitatea lui Petria spunea...

Lilick, vrei un minister în guvernul meu? Dă şi tu mai departe Republica de la Spermezeu.

Anonim spunea...

@Alex

S-a facut! :) Spune-mi ce minister imi dai!
Vezi ca ti-am pus la Udrea pe blog postarea cu "poza cracanata" si..i-am inveselit pe baieti. :)

Anonim spunea...

Acum a fost patinoar pe sinele de tramvai! Ma intreb ce solutie se va gasi de data asta... Poate sa se puna cuburi de gheata pe asfaltul lui Videanu... pardon, Casuneanu! Pazea, ca vin calduri si mai mari decit astazi si risca sa se topeasca si... bordurile!

Lilick Auftakt spunea...

@Lulutza

Pai le pozam si pe alea cand se scurg...:)))

Ai fost la Petria pe blog? Vezi ca am postat ceva acolo...E atacat de Frank Zapa. Hai ca mor de ras... :)))))

Realitatea lui Petria spunea...

M-am distrat de puţopalmiştii de la Lenutza. Le-ai băgat mortul în casă. Spumegă isterizaţi.

Anonim spunea...

@Alex

Da. Mor de placere. Sa-i vezi pe altii cum incearca sa explice cat mai elegant ca si...Nutzi e femeie, nu numai om politic...si de aceea statea cracanata. Iar o tipa ii ia apararea si spune ca s-a cracanat tocmai ca o reactie de protest la adresa paparazzilor.

Anonim spunea...

@Lilick

Kari,apropos de Bucuresti, Romania Libera a inceput operatiunea "Albirea lui Sile Pietroi". Nice! :)))

http://www.romanialibera.ro/a127868/am-fost-un-hot-dar-acum-sunt-cuminte.htm


Asteptam cu maxim interes si sanctificarea (Iarta-ma Doamne!) lui Buba Groparu'- membru de vaza al PD-L. :))))

Anonim spunea...

@Karina

Kari, am citit asta, pe blogul Simonei Ionescu: http://blogs.click.ro/simona_ionescu/2008/06/23/ludovic-orban-in-rol-de-primadona/

Anonim spunea...

@Raluca


Am citit si eu la Simona. :)

Si apropo de ce scriai la cealalta tema. Eu cred ca Nutzi o sa-l termine si oe Basescu pana la urma...Cu Saftoaica si cu Blaga doar si-a facut mana.


Uite si aici o opinie:
http://www.politichii.ro/?p=432

Anonim spunea...

@Kari

Merci pt link! :)

Mi s-a parut fortata comparatia cu draga Stolo. Macar a admis ca lui L. O. ii pasa de PNL. :)

Anonim spunea...

@Kari

Am citit si eu la Marius Mina ultimul post. Nu am stiut unde sa ii scriu si eu ceva. Vroiam sa ii dau o mica informatie. Nu e atat de importanta. E vorba despre Puiu Popoviciu. Si el e in proces de divort, la fel ca si cumnatul lui, Nicolae Badea. Mai interesant e faptul ca iubita lui Puiu Popoviciu este Iulia Dobrin- proprietara marcii de lenjerie I D Sarrieri. Multi s-au intrebat cum anume duduia asta a reusit sa isi vand productia de chiloti si sutiene, la Bendel in New York sau la Galeriile Lafayette in Paris. In plus, de curand a fost cadorisita de viitorul sot, Puiu Popoviciu, cu boutique-ul de megafitze The Place, situat in Calea Dorobanti.

Lilick Auftakt spunea...

@Raluca


Foarte interesant!!! O stiu pe Iulia. Iar Lulutza il stie pe Popoviciu. Poate investigam ceva pe tema asta. O sa afle si Marius.

BTW, lasa-ne si tu un id de mess, o adresa de mail, ceva...Daca poti.
Acelasi lucru as vrea sa-l rog si pe @agax daca citeste pe aici.

Am stat pana acum sa mai citesc la Roxana si am postat ceva aici:
http://roxanaiordache.wordpress.com/2008/06/23/vasile-blaga-e-cel-mai-indicat-sa-fie-presedintele-pd/

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Lilick Auftakt spunea...

Merci @Raluca!

agaX spunea...

lilick, ID-ul de mess: aggccf@yahoo.com

Anonim spunea...

Catre Parchete

(toate, y compris DNA- sunt expert parlamentar si, in aceasta calitate, sigur prezint interes)

Declar ca posed in Bucuresti, strada Turbinei nr. 23 (Cartier Floreasaca), sub partea din spate a casei, un spatiu bine fortificat, zidit, boltit, inalt de trei metri si mai bine, in suprafata de cca. 30 m.p., impartit in doua incaperi inegale.

Usa de la intrarea in respectivul spatiu subteran si cea care delimiteaza incaperile sunt metalice.

Precizez ca nu am mentionat spatiul cu pricina, ca atare, in declaratia mea de avere actualizata, conform legii, anul acesta si depusa (daca nu ma insel) in 12 iunie 2008.

L-am omis si in declaratia precedenta.

Rog sa fiu investigata sub aspectul savarsirii infractiunii corespunzatoare detinerii de pivnita cu usa/usi metalica/metalice si ziduri groase de peste jumatate de metru fara a declara ca, astfel, sunt posesoare de buncar (las la latitudinea dumneavoastra, stimari domni procurori, incadrarea legala).

Rog insistent sa fiu admisa in cercul select al posesorilor de buncar din care face parte Adrian Nastase, de care sunt foarte atasata.

Cu stima,

Ioana Ilie