4 iun. 2008

Primarul Chiliman nu are nevoie de sustinerea PSD, ci doar a cetatenilor sectorului 1


Primarul Chiliman, amuzat de sustinerea PSD, declara ca nu are nevoie decat de sustinera locuitorilor din sector. Mai jos, ultimul articol de pe blog.


Am un singur aliat: cetăţenii din sector


Surprize-surprize! Mircea Geoană şi Ion Iliescu, dacă este să mă iau după Hotnews, îmi oferă sprijin în turul II. Ceea ce nu ştiu domniile lor, este că pe mine mă votează cetăţenii Sectorului 1, care nu au nevoie de niciun îndemn din partea vreunui partid. Nu am nevoie nici de PSD, nici de FSN, nici de altcineva în afară de cetăţeni. Ei ştiu ce am făcut în Sectorul 1 în ultimii patru ani. Programul meu pentru Sectorul 1 este „Capitala Capitalei”, crezul meu, iar oricine se regăseşte în acest program îmi va acorda votul la 15 iunie.

Votul de duminică nu a fost unul bazat pe criterii ideologice, ci a arătat opţiunea celor mulţi pentru un primar care, timp de patru ani, şi-a făcut datoria faţă de comunitate.

Nu candidez la Primăria Generală, ci la Sectorul 1 unde mi-am făcut treaba în ultimii patru ani, iar declaraţia domnului Geoană şi a domnului Iliescu o văd ca pe o strategie de campanie pentru a scoate la vot cetăţenii din Sectorul 1 în favoarea lui Sorin Oprescu, candidat independent la Primăria Generală.

Niciun comentariu: