23 iun. 2008

Blaga si-a dat demisia!




Va implor sa nu plangeti!

16 comentarii:

Anonim spunea...

@Kari

Facem eforturi sa ne abtinem! ;)

Il lasam pe Boc sa boceasca! :))

Bietul Blaga! Dupa ce ca n-a venit Baselu la nunta mititelei lui, azi a trebuit sa isi lase demisia pe biroul lui Muck cel Mic, pardon, Boc cel Mare. :))
Chiar asa, o fi iesit pe profit Blaga, la nunta?! :))

Lilick Auftakt spunea...

@Ralu

Imi cam pare rau de Blaga. Dar daca a acceptat sa fie catelusul de plus al lui Boc si sclavul lui Basescu, asta e...a ramas cu hamurile. :)

agaX spunea...

lilick,
you really are a very smart person
tare mi-a placut aia cu ... hamurile :)

agaX spunea...

apropo de Blaga si demisia, momentan si-a dat-o, sa vedem daca si-o si ... baga
imi amintesc ca si basescu isi dadea demisia in cinci minute, dar cind intradevar veni vorba, si-a cam bagat-o si el

Anonim spunea...

In ce ma priveste, Blaga nu m-a impresionat niciodata si nici nu am motive sa-i pling de mila, chiar daca ii accepta Traian, Nutzi sau Boculica demisia...

Nu prea inteleg eu ierarhia asta din PD minus L, adica cine trebuie sa-i accepte demisia, dar Blaga oricum a economisit, sau pus deoparte, cum preferati, in ultimii 18 ani de politica bugetara, minimum 100.000-200.000 de euroi pe an...

Probabil ca a mincat, saracutzul, numai iaurt si piine veche, basca o fi avut cite 3 slujbe simultan, din care una era la Luxten! :)

Asa ca, oricum ai intoarce-o, pentru intreaga familie Blaga, politica de pina acum - fesenista, democrata, cu sau fara accente liberale - a fost extrem de lucrativa (adica banoasa, pe sleau)... Nu ar fi cistigat nici pe departe atita, daca raminea un simplu director ceausist sau hai, treaca de la mine, inginer...

Dar eu vreau sa stiu pentru ce merite deosebite a fost iar promovata peste rind coana Nutzi!

Anonim spunea...

@Kari

El avea reputatia unui dur, dar sa ajungi sa nu sufli in fata bocului sau a udrei...

Va amintiti episodul cu plecarea Saftoaicei de la Cotroceni?! Citise Baselu un schimb de e-mail-uri intre Adriana Saftoiu si Blaga, in care, cei doi nu faceau economie de epitete la adresa Nutzicii. ;)

agaX spunea...

Lulutza,
Meritele lui Nutzi sint arhicunoscute. Pai chiar tu nu le-ai aflat?

Elena Udrea: "Will you hold my purse?"
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=purse

Lilick Auftakt spunea...

@agax

Pai am cautat un buldogut pe youtube tot cu hamuri...Si amarat. :)))


@Lulutza

Stii ca imi doream ca Blaga sa-l detroneze pe Baselu. Dar daca n-a fost sa fie..trebuie sa punem ochii pe altul.

@Raluca

Tu ai pus un link din Cotidianul la Roxana. Asta:

http://www.cotidianul.ro/ultimele_notite_ale_lui_orban_pe_esafodul_pnl-49577.html

Am vazut acolo ca Orban e pe locul 3 in sondaje dupa Oprescu si Basescu.

Mi-aduc aminte si de episodul cu schimbul de mail-uri intre Saftoiu si Blaga. Uite ca Nutzi i-a facut pe amandoi.

Anonim spunea...

@agax - hahaha! Partidul asta chiar practica o reforma de trotuar! Nu-i de mirare ca asta reprezinta o atractie pentru vipuri ca Alina Plugaru, Simona Sensual, Titus Steel...

http://www.cotidianul.ro/vedetele_au_ratat_politica_in_2007-37351.html

Btw, singura initiativa legislativa legata de numele lui Blaga este legalizarea prostitutiei...

Anonim spunea...

@Lilick - iar eu ti-am mai spus ca succesorii pe care-i va lasa Base, in caz ca-si da seama ca nu mai are sanse sa fie reales presedinte si i se face de... primministrie, sint acum, chipurile, apartinici si conduc serviciile secrete. Fara sa-i iasa "maestrului" lor din cuvint! Niste conducatori pentru orice regim...

Anonim spunea...

@Lulutza


Uitasem de legalizarea prostitutiei...
Totusi, trebuie umflat electoral cineva din PD-L care sa poata sa fie, sau sa para un viitor succesor al Basescu lui. Daca se poate unul cu cat mai multe bube ascunse. Dar cine?

Anonim spunea...

Da, Kari am pus pe blog la Roxana link-ul acela din Cotidianul. Mi s-a parut o tampenie chestia cu notitele domnului Orban. O alta tampenie din ciclul "Tara arde, vin tatarii, Safta bea cu lautarii". Iar titlul, ce sa mai spun?!!!!
Macar au scris despre sondaj. :) Acum inteleg de ce l-au taiat nesimtitii, aseara, la IRealitatea. Eu nu am vazut emisiunea, dar mi-ai spus tu.

Nutzica ii face pe toti. :)))
Mi-e sa nu aiba si Negoita aceeiasi soarta, daca nu sta cumintel. In sensul asta sa nu uitam ce spunea Sorin Rosca Stanescu in iarna trecuta: Baselu o pregateste pe Nutzi pentru a o numi prim-ministru dupa parlamentarele de anul asta. :)

Anonim spunea...

@Raluca - ba, pardon! SRS spunea ca Base ar vrea sa ne-o lase "presha" pe Nutzi, dar numai dupa ce-si epuizeaza el toate mandatele constitutionale!

Lilick Auftakt spunea...

@Lulutza

Multi au ras de SRS atunci..Mi-e sa nu fi avut dreptate. Poate o sa-l regretam pe Baselu..

Anonim spunea...

Spre aducere aminte:

http://www.ziua.ro/display.php?id=216334&data=2007-02-22

Daca nu a reusit el sa faca din Anca Boagiu o Margaret Thatcher a sufletelor noastre mioritice, macar din Nutzi sa faca... bici! :)

Anonim spunea...

@Lilick - Nu, nu o sa-l regret, pen'ca oricum are mina proasta la... "rezervorul de resurse" si nu o sa-i iasa lucraturile asa cum se asteapta!

Cred ca nu o sa-i mai reuseasca planurile, pentru ca-i place sa fie inconjurat de lingai si santajabili... Si pen'ca se crede inteligent, cind, de fapt, este doar smecher si manipulator...