1 iun. 2008

"Domnul Lehamite"

Am facut si eu un sondaj cu cei din jurul meu. Cu cei foarte aproape de mine: rude si prieteni. Stiu, e total nerelevant cine a castigat in sondajele mele. Am insa pe lista si cativa deceptionati. Nici nu vor sa auda de vot. I-am intrebat de ce nu voteaza totusi.. si au avut argumentele cele mai solide cu care si-au sustinut absenteismul.

"Candidatul" lor, al absentilor de azi, hai sa-i zicem "Domnul Lehamite", are sansele cele mai mari sa castige aceste alegeri. Nenumarati consilieri il imbraca in scarba pe Domnul Lehamite si el se simte bine. Isi poarta zorzoanele mandru. Ii vin bine si fardurile indiferentei. Esarfa deceptiei o poarta solemn. Ii falfaie-n vant. Nu intrebati ce culoare are. E colorata in zeci de culori. De nuante...E un orator innascut Domnul Lehamite. Recita aria sictirului cu o forta si un talent nebanuit. Se vrea independent. Dar e fiiul legitim al clasei politice. Ne toarna cu lingurita pe gat "nectarul" degradarii spirituale, intelectuale...Si-i plac baile de multime.

Nu va lasati hipnotizati azi de Domnul Lehamite. E un impostor.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ei, lehamite! Prostie si rautate, ca astea merg, de obicei, mina-n mina! Macar daca s-ar uita si catindatii nostri la filmulete ca asta de mai jos, sa mai invete si ei ceva bun! nu doar sa-si numere banetul din conturi...

http://www.youtube.com/watch?v=9hkmVkgYcj8&feature=related

Anonim spunea...

@costache

Foarte bun film!