3 iun. 2008

Basescu il lauda pe Orban


Am vazut emisiunea de la Realitatea TV in care era invitat presedintele azi, cu un singur scop. Sa vad cand il lauda pe Orban. Am stat, am asteptat...Eram 100% sigura ca marsavia se va produce in unicul scop de a atrage electoratul PNL sa-l voteze in turul 2 pe Blaga. Si s-a produs la ora 20:06.
Sincer, incep si eu sa cred ca nici macar Iliescu nu a lins in locul unde a scuipat in halul asta. Daca cumva crede ca electoratul PNL e asa de usor de dus de nas ca electoratul PD-L, se inseala.

18 comentarii:

Anonim spunea...

Nu am ascultat cu prea multa atentie emisiunea cu pricina, dar, daca s-a "coborit" Traian cel Mare sa-l pupe... undeva pe Orban, asta inseamna un singur lucru: ca este DISPERAT!!!

Doamne ajuta!

agaX spunea...

Poza asta m-a speriat pur si simplu. Mi-a dat impresia ca il arata de fapt from the inside-out. Desi, inca sper ca nu-i asa.

Albert spunea...

Karina, te rog vin-o si scrie la mine, bravo imi place imi place poza.....

http://stirea.wordpress.com/

Anonim spunea...

Aoleu, fato! Ce poza ai pus tu acolo!? Crezi ca nu era suficient de hidos si... neretusat???

agaX spunea...

Lulutzo, citeste Dance Macabre de Greydon Clark si ai sa te elucidezi cu poza si cu multiple personalitati ascunse ... chit ca mie imi seamana clar cu Smeagol-Gollum, tot asa, fete-fete, orice numai la castronul cu putere sa ajunga. Bravo, Lilick, excelenta poza.

Anonim spunea...

@lulutza: si eu cred la fel


@agax
Scuze, nu am gasit o alta poza mai gretoasa! :)
daca gasesti tu una te rog sa-mi spui :)


@Ovidiu

O sa ma uit la tine.

agaX spunea...

lilick, mie mi se pare muuult mai gretoasa poza pe care ai atasat-o la comentariul precedent.

Anonim spunea...

@agax

Ai vazut ce mandru e Ilici si cum se umfla in pene? Sau ce privire de SPP are Blaga? Dar pe Stolo care sta ca un servitor umil?

Anonim spunea...

Va straduiti mai mult decit merita personajul... Niste simple fotografii fatza & profil ale lui Uriah Heep ar fi fost suficiente! :)

agaX spunea...

poza respectiva imi aminteste de poze (imagini TV) in care un individ cu par si barba albe era mereu in preajma lui Ceausescu. nu imi amintesc numele lui, dar tot asa parea, un soi de catel de casa a-la-dragastolo. Nu era vorba de rau sau bine, de corect sau incorect, ideologic sau nu, cum-necum, ii trebuia stapin.

Anonim spunea...

@agax

Par si barba alba langa Ceausescu?

Pai ori Voitec ori Teoctist, ca altii nu mai stiu. :) Dar cred totusi ca zici de Voitec

agaX spunea...

de voitec zic, da.
lui teoctist nu-i trebuia stapin, ca avea deja ... doi.

Lilick Auftakt spunea...

@Voitec era batran si in anii 70. Initial nu a fost comunist, dar...

agaX spunea...

Ca sa revin la comentariul tau, de fapt eu nu as pute numi tocmai un "loc" unde iliescu a scuipat sau lins. Cred ca a facut un rau imens Romaniei in anii in care a fost presedinte, dar asta e alta discutie.
De asemenea, nu stiu nici un "loc" nici in cazul basescului. De data asta insa unde n-a scuipat, prelins sau nu.

Lilick Auftakt spunea...

@agax

Sa stii ca am stat si eu si m-am gandit daca Iliescu a facut asta. Inca nu am gasit nici eu.
Tu esti fata sau baiat?

Anonim spunea...

Interesanta si veridica fotografie, arata pregnant bogatia spirituala si intelectuala a subiectului, viata lui interioara profunda si sofisticata...

Pacat ca a fost omisa pe nedrept celebra suvitza, care-i conferea un plus de sex-appeal, acel je ne sais quoi, fara de care un macho adevarat nu mai este chiar ce a fost candva si devine chiar mai putzin decat a sperat vreodata sa devina...

Anonim spunea...

@ultimul anonim


Ce ochi de critic de arta (abstracta) se ascunde sub anonimatul tau?

Anonim spunea...

Sunt biograful avizat al marelui pictor Piulitza, vedeta galeriilor Auxbeurres si ma lupt in justitie cu colectionarul Murgeanu pentru ca a platit pe tablourile maestrului doar cate o sticla de "Doi ochi albastri", cand panzele cu pricina meritau cel putin doua plus un clondir de "Glacial"...

Daca ma pricep, ma pricep! Mi-am luat doctoratul cu lucrarea "Meandrele concretului din ochii Monalisai si sinergia faptelor din faldurile confectiei renascentiste"...