11 iun. 2008

Diamantele decentei: un fost presedinte, actualul prim-ministru si un Rege etern


..si o concluzie a lui Andrei Badin...despre cum poti recunoaste un "anti-comunist" de fatada, si cum il poti face sa devina iar rosu ca turnesolul: vorbeste-i de Monarhie!


Update @C Ghitescu ma ajuta sa aflu motivul pentru care Basescu a lipsit de la ceremonia de ieri de la Ateneul Roman. Cititi si voi aici gestul de o mitocanie fara seaman al marinarului, vis-a-vis de Regele nostru.


Update 2
Cititi aici : Liiceanu si Patapievici nu au participat la ceremonia de la Ateneu.

16 comentarii:

Anonim spunea...

In cei 18 ani am crezut in multi. Cu totii am crezut in mai multi.

Singurul care nu m-a dezamagit niciodata este Majestatea Sa.

Ar trebui sa gasim pe undeva articolul din Romania libera semnat de Sorin Dumitrescu si intitulat "Turnesol". Oare s-o putea?

Anonim spunea...

Ar trebui sa gasim si materialul despre Rege semnat de Gabriel Liiceanu.

Lilick Auftakt spunea...

@C Ghitescu

Eu sper sa ne ajute Andrei Badin sa le gasim. Sunt foarte importante si imi pare rau ca nu am putut sa le pastrez atunci cand au aparut. Nu stiu daca exista pe arhivele online ale ziarelor.

Anonim spunea...

Ciutacu da o explicatie incredibila referitor la absenta presedintelul de la ceremoniile de ieri. Daca este adevarata, fraza lui Basescu este, in opinia mea, o culme nemaintalnita a mitocaniei. Nemaintalnita nici la Basescu, ceea ce e destul de greu...

Duceti-va si cititi!

Anonim spunea...

Bonjour Karina! :)
Maaareee dreptate are Andrei Badin! Asta cred si eu, marlanul prezidential uraste monarhia. Ma umple greata cand ma gandesc la cat de mult si de adanc il pupa "telectualii" neamului, pe marele "anticomunist" di merda.
@c ghitescu
Fraza cu pricina emisa de marinar, o puteti gasi si la stiri. Am vazut declaratia respectiva, la stirile de la ora 14, la Antena 3.

agaX spunea...

Apropo de decenta ... va propun o scurta privire in real.
@raluca - zici:
"telectualii" neamului ..."
Iata cum arata unii reprezentativi. Cred ca s-ar califica la categoria o Bleaga si doi Gaozari

Gaozar1: "Retrag nominalizarea lui Gheorghe Ciuhandu ca premier ... voi continua sa urmaresc cu mult interes ce se intimpla in Timisoara politica, dar imi retrag nominzalizarea" - are probabil conexiune directa cu tzutza prezidentiala, ca nominalizeaza dupa bunul plac

Gaozar2: "Atentie mare .sa nu va ardeti , din nou , cu neamtzul de la Sibiu !! Asa suntem noi , mai visatori si mai inocenti . ne place sa ne creem iluzii si , apoi , tot noi suntem dezamagiti si deziluzionati pina la depresie ... APOI , CA PRIN MINUNE , JOHANNIS , NU A MAI DORIT COLABORAREA DECIT CU PNL …. vezi , doamne , ca i-a fost oftica pe pdl ca i-a “furat” un primar al unui orasel (nu mai retin care )din judet ! " - logica BETON dar si sensibilitate!

Bleaga: :ESTE RUSINOS CE A FÄCUT CIUHANDRU CU TRUPA lui;
S-A PUPAT CU CRIMIBNALII PARTIDULUI ISTORIC.
de dragul puterii si-a vandut cetätenii comunistilor.
RUSINE .
astia nu sant partide istorice, sant trädätori." - m-am convins ca asta e ideologul trupei, politica servita la castron.

Poate Lulutza sa indrazneasca sa spuna ca gradina domnului nu-i mare destul!?

Astia sint nu numai urmasii Romei :) Astia sint "popularii" Europei de azi.

Anonim spunea...

@agax - sa incerc si eu sa ghicesc cine sint cei trei... hmmmm...

gaozar 1 = "dumiritul" de serviciu, pus acolo sa-i dumireasca si pe ceilalti dincotro ar putea sa bata Vintu'...

gaozar 2 = "sufletistul" criminal in serie... nu-i prea inteligent, dar executa ordinele fara sa cricneasca, oricine i-ar fi superior ierarhic vremelnic. Il inspira doar creativitatea vehementa in injurii a idolilor lui eterni, Vadim & Buruiana, acum renegati de el provizoriu, ca s-a regasit plenar intr-un oportunist "de buna credinta", "jucator" si muza lui, VIPa nutzionala...

bleaga blegelor - nu merita osteneala, asta chiar stiu cine este si daca incerc sa spun ce cred despre ea, o sa fiu acuzata ca "ma roade pizma" sau sint... misogina! :)

Anonim spunea...

Si la subiect: cred ca a fost invitat si cuplul... hmmm... triunghiul prezidential, dar... nu aveau "doamnele" cu ce se imbraca si nu reusisera sa invete cum se cuvine reverenta!

agaX spunea...

Lulutza,
Crezi ca nu a avut timonierul niste rezerve financiare pentru o posetuta mai de doamne-ajuta si pentru doamnele lui ... legale?

Anonim spunea...

@agax - poshetzica mai de doamne ajuta? Pai, cind o ajunge Nutzi spaima monarhiei doamna de... oroare la balul regesc nici nu concepe sa se duca cu altceva decit gentutza asta de mai jos! Si... quelques gouttes de Chanel No. 5... :) La valoarea ei, trebuie sa crape toti dusmanii buzoieni de pizma!

http://www.stilfeminin.ro/moda-si-frumusete/Poseta-de-un-milion-de-euro-2.html

Si nu au mai ajuns firimiturile din campaniile electorale pedeliste si pentru... gentutza Cenusaresei republicane!

Anonim spunea...

Vaaai, am "prestat" la numar de cuvinte pe Coti, la articolul lui Turci si constat, cu mare satisfactie, ca nu mai indrazneste nimeni sa ma injure! Impun respect sau insuflu teroare? Mi-e totuna, numai sa nu indrazneasca vreununul sa sufle in fata mea! Ha ha ha!

Daca nici eu nu-mi merit banii, atunci nimeni nu mai...

Anonim spunea...

@vreununul - pe loc repaos! "Vreunul" la apel! whatever... :)

agaX spunea...

lulutza, da' vad ca nu-i lasi sa rasufle, orice-ar fi :)

Anonim spunea...

M-am intors acum. Cred ca am mers prin tot Bucurestiul. Nu chiar dar..de la mine din 2, pana in sectorul 4 (via 3) apoi pana in Nord in Baneasa. In niciun sector nu e ce e in 1. Murgeanu are niste afise imense puse foarte des. In celelalte sectoare e finut de tot fata de 1.
@ralu

Nu am apucat inca sa vad la stiri ce a mai emis scarba prezidentiala, dar sper sa vad si eu. Ce dezbateri intre candidati mai sunt azi?

@agax, cine sunt cei 3. Te rog...dumireste-ma. :):):)

@Lulutza

ati aflat daca a fost invitat si marinarul sau nu?

agaX spunea...

ha, ha, asta-i simplu:
profetul, taurul si produsul politic al muncii lor.

Lilick Auftakt spunea...

@agax


Iertaciuni, dar eu de-abia acum m-am prins. Pentru ca de-abia acum am citit titlurile la care te refereai. De-asta trebuia sa-mi dai mura in gura. Eram paralela. :)
Nu citesc pe bloguri la Coti atat de des cat isi inchipuie unii. Hahaha!