16 iun. 2008

Bungee jumping


Bogdan Iorga despre Basescu:



"La bungee-jumping, toata distractia se bazeaza pe principiul elasticitatii corzii. pentru ca, pina la un punct, coarda are o deformare elastica (reversibila). Dupa acel punct, deformarea devine PLASTICA (ireversibila).
Cei ce se catara pe munti stiu chestia asta. Iar o coarda ce a stat in sarcina prea mult timp devine periculoasa. Pentru ca, poate fi afectata de deformarea PLASTICA.
Dicolo de care, coarda INTRA IN CURGERE. Adica, se rupe. Se lungeste, se tot lungeste, pina plezneste.
Asta a facut basescu. Bungee jumping cu PR-ul. Bungee jumping cu electoratul PNT-CD (eu sint unul dintre acestia; intre 1992 - 2001 am avut sansa sa ma intersectez / cunosc / imprietenesc in redactie - Romania libera - cu Roxana Iordache, Andrei Badin, Cristi Duicu, Sorin Comanescu, Mihai Creanga...).
Iar dupa ce s-a rupt coarda pe care s-a dat hutza (ca ALIAT!) cu PNT-CD, Matelotul, gratie privirii sale duplicitare, si-a gasit un alt trunchi pe care sa se catere, ca o liana-parazit: PNL.
(Recunosc, in 2004 l-am votat pe Basescu. Convins de prietenul Duicu. Si marturisesc - ca si azi, cind l-am votat pe Oprescu! - ca nu l-am votat pentru ca MA CONVINSESE ci, pentru ca NU VOIAM SA IASA NASTASE!!!).
Dupa 2004, cu un ochi la aliati si cu celalalt la propriile sondaje, matelotul a inceput sa hahaie, sa Golden Blitz cu Becali, sa tiganca imputita, sa o transforme pe fi-sa aia mica intr-un fel de Nicu Ceausescu plin de "succesuri".
Iar coarda cu care facea bungee jumping, pina la urma a obosit si, plictisita de atitea pendulari (intre lacrimi, tiganci imputite, vile luate de la Primarie, contracte date la Cocosii din ograda PD-ului) s-a rupt.
Primul care a resimtit pleasna, ca de gumilastic tras pe ceafa lata, a fost Blaga. Victima a supraponderabilitatii sale (banuit) oneroase si a trecutului sau de fruntas FSN (deh, gura pacatosului adevar graieste si, cacatul zgirmat pute mai tare!).
Urmeaza acum prabusirea mutantului transgenic ce a transformat o parte a liberalilor in struto-camile. E vorba de, evident, cei ce au ales sa-l insoteasca pe alt FSN-ist de frunte - aici il numim pe Stolojan, precursorul lui Nea Nicu Vacaroiu pe scaunul de la Palatul Victoria, cel ce s-a incuibat ca igrasia in economia Romaneasca dupa mineriada din '91, care l-a darimat pe Roman, pe motiv de reforme prea radicale...
Asadar, ca sa revenim la bungee-jumping... Ahoe, marinare! Vezi sa nu cazi cu "pleosc" in mare... Ca rechinii, pe care pina acuma i-ai hranit, s-ar putea sa te uite!


BOGDAN

16 iunie 2008 15:18"

19 comentarii:

agaX spunea...

Bogdan Iorga, this is one man, I totally agree with :)

agaX spunea...

Lilick, am vazut adineauri ce "spumos" e blogul la Cotidianul ... zarva si trandafiri din belsug :)

Lilick Auftakt spunea...

@agax

1. me too....
2. eu am intrat si am vazut o varza dar sa-i zicem zarva. :)

agaX spunea...

ha,ha, tocmai am contribuit si eu la taraboi :)
i-am facut o poezie (la Costin) si unui alt "guru" al blogului, ala care se crede doctor in toate cele: CP_away; nici macar minimul de engleza ceruta unui 'telectual "hamerican" n-o stie. In rest, trebuie sa recunosc ca nu merita acelasi tratament cu theo, ca asta macar nu-i redus.
"Intarita-i drace" sa fie atunci :) , ca om vedea noi mai incolo cum scapam si de opresti :)

Lilick Auftakt spunea...

@agax

Suna bine! hahaha! Sa-i intaratam! :) II intaratam pe ai lui Base, apoi pe ai lui Ilici, si noi ne distram, ok? :)

Lilick Auftakt spunea...

..sau cum zicea ieri Ciorbea: "va bateti intre fesenei si fesenei". Sa se bata! :) Sa sara fulgii..

agaX spunea...

Lilick, tocmai ma gindeam ca ce a postat Lucescu acum e corect. In politica, pasiune nu inseamna pina la urma decit prostie.
aici inteleg superioritatea celor ce fac aceasta politica "cu papion", cum se mai spune.

agaX spunea...

Nu vad nimic mai inaltator decit o lupta "partricida" FSN-FSN, pe muscate de "poponete" :)

Lilick Auftakt spunea...

@agax

Pasiunea lui TRU e evident prostie. Prostie crasa. Omul ala l-a infundat fara sa vrea pe Basescu. Dar pentru noi e bine. Nici nu stie cat ne serveste cu fanatismul lui. :))) Mi-e si mila de el.
Am citit acum si la Lucescu. Corect!

agaX spunea...

cred ca TRU este indragostit de propriu-i stil, ceea ce e de inteles, ca i-a dat Dumnezeu

linguseala lui pare a fi o vocatie de care, dupa cum s-a vazut, este dependent din vremi de mult apuse

Lilick Auftakt spunea...

@agax

Stilul lui e pupinbaseala si linguseala? :)

agaX spunea...

nu-ti place TRU si pace, vad :)

Lilick Auftakt spunea...

@agax

Ba-mi place cum imi place si Udrea. Ambii ii fac la fel de mult "bine" lui Basescu. Cum sa nu-i iubesti? Hahaha!

agaX spunea...

cind zici de Udrea, sper ca te referi la zona geografic "inegala", ce-o aveai pe-aici prin poze ... zic ca aia, hai, mai treaca-mearga.
daca e sa ne ghidam pe "up-and-high", cred ca pina si Baescu s-ar putea lipsi de-atita ajutor :)
parca-l vad, cind intilneste pe-oricare din elenele din viata lui, cum sopteste:
vin-aicea, creieru'lu'tata :)

Lilick Auftakt spunea...

@agax

Probabil asa ii spune si lui TRU:
:"vin-aicea, creieru'lu'tata"
:):):)

Lilick Auftakt spunea...

E si el o "lenutza" a pedeleului in felul lui..

agaX spunea...

Bine spus :)
Ar putea scrie cronicarii o trilogie, i-ar putea zice Apus de Pinze:
1) Elena Basescu si succesurile presedintelui
2) Elena Udrea si pasiunile presedintelui
3) TRU si chilotii presedintelui

Lilick Auftakt spunea...

@agax

Hahaha! Eu nu vreau sa vad decat o poza cu TRU intre cele doua lenutze, toti trei inlacrimati, cu batistutele la nas, si imbracati in roz. :)

agaX spunea...

mi-ar place sa-i avem asa cum ii descrii (ROZ NEAPARAT) intr-un mic filmulet, interpretind Barcarola :)

o fi TRU soprana ?! :)