13 iun. 2011

Blonda de la "dezvoltare"

Mult mai draguta, mai feminina, cu bun-simt si de sute de ori mai competenta decat blonda noastra. Se numeste Elzbieta Bienkowska si e ministrul Dezvoltarii Regionale din Polonia. Cititi va rog, in Adevarul, despre cum a reusit Polonia sa absoarba toate fondurile de la Uniunea Europeana. Si bag mana in foc ca Elzbieta nu se exprima pe blog cu "Baieti, v-am tras-o", la adresa opozitiei. Si cred ca nici nu pune piedici partidelor de opozitie in vederea contractarii fondurilor. Ce ziceti?

6 comentarii:

Un cetatean spunea...

Se vede clasa, "rasa". A noastra e cioara vopsita de Plescoi. Si cand zic asta nu ma refer absolut deloc la etnie, ci la superioritatea profesionistului, a omului educat.

Lilick Auftakt spunea...

A, sigur. Chiar daca e rroma, asta nu ar conta, daca ar avea bun-simt. In ceea ce priveste distanta dintre ea si ministrul dezvoltarii regionale polonez, aceasta distinsa doamna blonda natural, pot spune ca e de ani lumina.

Anonim spunea...

Dar... probabil a ajuns ministru pe adevarate competente, nu pentru ca e prietena cu presedintele care o intreba retoric: "Nuti, nu te mai bagi la Guverne?"

sandman spunea...

Polonezii ne-au dat clasa la orice.

ADRIAN spunea...

Am avut sansa sa merg in Polonia chiar inainte de aderarea lor. Cred ca le mergea bine si cu "pre-aderarea". Am fost apoi si in toamna (am si facut o postare pe tema) si am vazut ce inseamna civilizatia. Firesc ca au investit in cultura pentru ca la ei conteaza - si turism si istorie nationala. Nu inteleg cum eiinvestesc grosul in educatie, inovatie si cultura si totusi reusesc sa faca sute de km de autostrada si noi bagam totul in infrastructura si tot nu reusim sa atragem fondurile !?? Nu cred ca tine de "regiuni" si de cum sunt ele impartite ci de metehne si bun mers institutional.

Lilick Auftakt spunea...

@Comanoiu, clar!

@Sandman, bravo lor!

@Adrian, of, daca am investi si noi in cultura si educatie am avea si sute de km de autostrada. Tine de oameni...