19 apr. 2009

Polka oualor Fabergé :)

12 comentarii:

Lucia Verona spunea...

Minunat!
Vezi că e bun şi Flutur la ceva? Dacă nu venea cu oul lui răscopt, pardon, record, poate nu-ţi venea ideea asta cu polka ouălor Faberge...:)))

Lilick Auftakt spunea...

@Lucia

Minunat! Insa i-a venit Lulutzei la postarea aceea cu Flutur. :)

mihai spunea...

Lilick--oare de ce ma chinuiesti tu cu bunul gust?Ai grija ca-mi place movul si mie.Am sa devorez inghetata aia, asa ca abia astept sa facem egal.O sa ma feresc sa iau gol.

Lilick Auftakt spunea...

@Mihai

Mananc-o singurel! Eu nu mananc inghetata. :)
Ma bucur ca si tie iti place movul :)

mihai spunea...

Inghetata nu,cafea nu,de fumat am inteles ca nu,atunci cu ce traiesti.Esti vie nu?Atunci o sa incerc cu un pahar de vin rosu, ca nu oi fi aerian sa spun: hai la o halba cu bere la birtu din colt,caci nu se cade cu asa o doamna.Imi place si vioara asa ca ai grija.Lucia tu ce spui?fata asta exista sau doar mi se pare.

Lilick Auftakt spunea...

@Mihai

Nu am zis ca nu fumez. Dar de baut nu beau, ai ghicit.

Despre viata Mihaela Loghin spunea...

Minunat!
Multumesc!

mihai spunea...

Totusi mai derutat atunci cu indienii.Aveau numere pe tricou,scria 1 la 0.Credeam ca ma lasa-i sa scap in castigator.Aproape ca ne asemanam reciproc,dar daca fumezi deja....of,te iert,merge si asa.Nu sti ca face rau la copii sa fumezi?Ultima mea oferta:vata pe bat,in parc pe o banca.Daca nu ramane pe vara toata tarasenia,la Costinesti in golfu pescarilor.Ramane sa stabilim cand ne-om vedea viitoru Romaniei.Eu pariez pe Radu si posibil Calin din nou prim ministru. http://www.youtube.com/watch?v=JFhnF2JIhIs sau ultima oferta:fac clatite.

Lilick Auftakt spunea...

@Despre viata

Cu placere!

Lilick Auftakt spunea...

@Mihai

1.Lasa glumele ca am deja o gramada de dusmani. Rezuma-te la politica. Sau la ce postez. :)

2.Nu, ia-ti gandul de la Duda. Reorienteaza-te. Nu e decat o rotita in toata masinaria. Nici gand sa ajunga presedinte.

mihai spunea...

Cata gratie in mainile alea.Sunt un prost ,recunosc. http://www.youtube.com/watch?v=Dp0guLWSbvY&feature=related Dar imi revin. http://www.youtube.com/watch?v=jKr2G4EOEw8&feature=related

Lucia Verona spunea...

@mihai
:)
Fata asta chiar există, am văzut-o eu, dar, într-adevăr, nu bea.