24 apr. 2009

Urmariti-l pe Boureanu! (uneori o poza spune multe)

















Poza de mai sus a aparut in Gandul. A fost facuta ieri, de Sfantul Gheorghe, de Octav Ganea. Nu, nu la bronzul lui Videanu voiam sa va rog sa va uitati, desi recunosc ca mie asta mi-a sarit prima data in ochi. Ci la Boureanu! Cat de prietenos il tine de gat pe Videanu, si cat de surazator il priveste pe Boc. Ei bine, am scris si eu anul trecut ceva AICI, dar a scris mult mai recent Academia Catavencu despre datoriile imense ale individului urmatoarele:

"(...)dacă Motreanu plăteşte la 100.000 de euro o rată de aproximativ 600 de euro, DE CE PLĂTEŞTE CRISTIAN BOUREANU O RATĂ DE DOAR 4-5.000 EURO LUNAR LA CREDITE de 9-10.000.000 de euro? (nota: asa cum declara) Conform „efectului Motreanu pe termen lung“, la 9 milioane de euro, rata vine 59.400 de euro. Măiculiţă! Şi e calculat pe termen lung! Ce te faci cu termenele scurte, cînd împrumuţi 1.000.000 de euro pe un an şi trebuie să dai cel puţin 90.000 de euro rată pe lună?! Interesant e că, de la sfîrşitul lui 2008, Boureanu nu a mai reuşit să se împrumute la bănci. Nevoile sale de bani fiind mari, a trebuit să se împrumute la persoane particulare, de la care a luat 355.000 de euro. Ne e frică pentru acest tînăr deputat PD-L. Într-un an de zile îşi va mai putea permite oare nevasta, casa şi maşina?"

Cristian Boureanu momentan nu are nicio functie. Intrebare de 100 de puncte: ce post gras credeti ca i se pregateste?

21 de comentarii:

Lulutza spunea...

O fotografie spune mai mult decit 1000 de cuvinte... Parca-i clanul Basescano!

Lilick Auftakt spunea...

@Lulutza

Cat de bine ai sesizat! :)

Lulutza spunea...

Garda financiara? ANPC? RAAPPS? Ceva cu fonduri multe de la UE de risipit?

Lilick Auftakt spunea...

@Lulutza

Familia Boureanu si familia Cocos au cotizat cel mai mult pentru PD-L anul trecut. Normal ca si el va fi rasplatit cumva. Sa vedem cum. Ai dat cateva posibilitati.

Lulutza spunea...

Si inca mai pluteste in aer intrebarea esentiala: unde naiba s-a bronzat in halul asta Videanu? Chiar nu stie nimeni? Ca doar nu si-o fi pus solar personal in podul casei batrinesti de la Crevenicu...

mihai spunea...

Lulutza--la Snagov niciatat, deci intrebarea ramane.Problema e ca sa c-am ars, deci deduc ca ar fi fost pe undeva langa ecuator.Maldive,Balli Depinde unde la tarat Miorita dupa ea.

mihai spunea...

Cat despre domnul muci-n freza as spune pe undeva la terenuri si achizitii.Lilick-dar uitate te rog atenta la poza.Imi pare ca-l ia la misto din priviri pe insusi Boloboc.

Mos Califar spunea...

"Natura moarta cu pitic si hoti pe fundal"

tony spunea...

Boureanu e deputat de Arges.

Lilick Auftakt spunea...

@Mos Califar



@Tony

Da, ai dreptate. Uitasem. Am taiat.

hendrix spunea...

Acest boureanu are nu doar probleme cu creditele sale, el este si cercetat penal de catre tzulushii lui ba-secu, intr-o afacere legata de Loteria Romana. Eu cred ca boureanu SE AGATA de vindeanu in poza respectiva, in niciun caz nu spera la vreun post caldut pe undeva. Spun asta intrucat soarta lui este pecetluita, el fiind fost membru liberal, deci nu prezinta incredere pentru ba-secu. Ca dealtfel toti fostii tradatori liberali, in frunte cu stolojenii, fluturii si stoicii care au trecut in barca lui ba-secu, cel care vroia sa distruga PNL.
Toti tradatorii libera;li care s-au aciuat in barca Partidului Derahat vor avea, mai devreme sau mai tarziu, soarta lui boureanu! Acesta este caracterul lui ba-secu, asta este soarta binemeritata a tradatorilor.
@tony Gresesti, boureanu A FOST deputat de Arges pana in toamna. A avut ceva succesuri atunci, tot in Arges, la fel ca in iunie trecut, cand a ratat cu broi sefia aceluiasi Consiliu Judetean.

Lilick Auftakt spunea...

@Hendrix

Initial asa am crezut. Dar am verificat acum pe site la Camera. E acolo. Dumnezeu mai stie... asta e foarte dubios.

Oricum, se pare ca bani nu are. Cred ca si-a pierdut Pelinel amantii octogenari care o intretineau, si, odata cu ea, si pe Boureanu.

hendrix spunea...

@Lilick Am verificat si eu pe site-ul Camerei si surpriza! Acest boureanu chiar este deputat de Arges! As fi jurat ca ratase postul in toamna, motiv pentru care a intrat intr-un con de umbra. Ma mira faptul ca si tu erai incredintata de acelasi lucru.
Chiar asa trecut dubios sa fi avut Pelinel??? Cu octogenari care o intretineau? Ai vreun link, ceva?
@tony Mii de scuze, ai avut dreptate in privinta lui boureanu!

Lilick Auftakt spunea...

@Hendrix

Chiar vorbisem cu cineva ieri care avea aceeasi parere: ca Boureanu nu e deputat. Nu stiu daca isi face aparitia prin Parlament. Din presa disparuse.
Nu am link-uri cu Pelinel. Asa auzisem si eu de la persoane care o cunoasteau, o vazusera...

bagatare si punct ro spunea...

avand in vedere atitudinea lui din emisiunea de aseara (de la realitatea), si tupeul fantastic in discutia cu reprezentantul profesorilor ma gandesc ca ii vor da o functie mare (care explica tupeul de acum).

Lilick Auftakt spunea...

@Bagatare si punct ro

Serios? A fost in emisiune? Nu l-am vazut! Deci a prins glas gelatul.

tony spunea...

@hendrix
nici o problema.
@Lilick
Referitor la Boureanu,sigur are probleme cu bancile.Proprietatile lui imobiliare si-au redus valoarea la jumatate.Eu cred ca vrea sa faca o afacere cu statul ca sa scape de datorii.
Acum mi-am adus aminte ca si Elena Udrea are vreo 3 milioane datorii.

Lilick Auftakt spunea...

@Tony

Probabil de asta se agita acum Udrea cu turismul. Sa-si scoata parleala cu pierderile din imobiliare.

Iulian spunea...

daca esti amabila/amabil sa imi dai o adresa de mail iti trimit un scadentar la un credit de 1 mil euro, dob 10% (conditiile de azi), pe 60 luni unde rata plus dob e in jur de 20 mii euro.
pentru perioade mai lungi fa tu calculele.

asa ca nu mai vorbi din carti.

Lilick Auftakt spunea...

@Iulian


Nu am cum sa iti dau eu o adresa. Poti sa imi lasi tu aici si eu nu scot d la moderare. Dar pentru scadentar...nu e nevoie. Eu nu am scris de nicio suma. Pasajul unde sunt facute acele calcule e un citat din Catavencu. E pus in ghilimele si specificat. Alta problema?

Unknown spunea...

Aoleu, saracul Boureanu.Eu sunt parlamentar de Dolj si pe aici am admirat actiuni de recuperare de datorii de tip 'Don Costel'