25 apr. 2009

Prezidentiabilii PD-L


Zilele trecute, invitat in emisiunea Gabrielei Vranceanu Firea, domnul Videanu declara surazator:” Crin Antonescu e varianta de avarie a PNL” La intrebarea moderatoarei “De ce de avarie?”, Videanu a raspuns:” Pai mai vedeti si alti posibili candidati in PNL???” Dialogul s-a incheiat in punctul asta, din pacate fara vreo alta replica, dar, in mintea mea, el a continuat. M-am intrebat cati prezidentiabili, chiar si “variante de avarie”, ar avea PD-L, in cazul in care Traian Basescu nu ar mai candida. Mi-am adus aminte ca inainte ca PNL sa se stabileasca la Crin Antonescu, chiar eu pusesem aici, pe blog, un sondaj, cu vreo 6 nume de liberali, sau apropiati ai partidului liberal, pe care hainele de prezidentiabil s-ar fi mulat perfect. Personaje despre care s-a speculat intens in presa in acea perioada ca ar putea candida. Mai mult, in PNL a avut loc chiar un duel pentru a fi desemnat presedintele, si implicit candidatul.

Hai sa ne intoarcem la PD-L si sa incercam sa gasim puzderia de candidati pe care ii ofera. Atreides, care deja a postat legat de asta pe o tema anterioara, ar raspunde mustacind (sau hahaind basescian?): “STO-LO-JAN! Care in ultimul moment s-ar imbolnavi si i-ar lasa locul lui… Boc.” Deci avem unul! Un candidat. Sau doi? Nu, unul si jumatate! Nici asta nu merge: jumatate! Jumatate de candidat avem! Numai ca odata cu Boc, am fi inclinati sa terminam aici seria personalitatilor PD-L pretabile (hahaha) la tronul de la Cotroceni. Nu pentru ca imaginatia nu ne-ar permite sa mai scobim dupa vreun prezidentiabil portocaliu, ci pentru ca daca cineva s-ar duce in Modrogan sa intrebe cine e pregatit pentru functia asta, s-ar lasa o liniste mormantala, si toate capetele s-ar cobora umile spre pamant. Cu o singura exceptie! Dar despre ea o sa pomenesc in final.

Pedelistii sunt atat de coplesiti de personalitatea “Plestii”, incat nu si-ar permite nici sa se viseze la Cotroceni. Ca si votantii PD-L, sunt genul de oameni care isi doresc sa fie dominati. Tipul de sclavi. Si se simt nu bine in aceasta situatie, ci impliniti, satisfacuti, salvati. Cu cat Basescu i-ar incaleca mai mult, cu atat ei ar lasa capul mai jos, multumind cerului ca au parte de asa ceva. Totusi, cum scriam si mai sus, o singura persoana din PD-L il poate domina pe Basescu. Si bineinteles ca o face. A obtinut tot ce a dorit de la el. Elena Udrea!!! E, de altfel, si cea mai criticata de portocaliii de pe forumuri si bloguri. Chiar si cei care nu sunt in stare sa judece prea mult, si sa-i aduca Duduii critici incarcate cu argumente, au o reactie instinctiva de respingere a celei care il domina pe Insusi Zeus. Am cautat pe net poze cu ei doi. In cele mai multe el nu are curaj aproape sa ridice ochii din pamant in fata ei. Studiati-l AICI de exemplu.

Avand in vedere acest lucru, ce-ati spune daca presa ar incepe sa o gonfleze electoral, pe modelul Becali, pe Duduia? Ce-ati zice daca ar fi introdusa in sondaje? N-ar declansa asta o tensiune, o frica, o mica revolutie printre roboteii portocalii? Cred ca ne-am distra sa o mai vedem si pe-asta.

18 comentarii:

Lucia Verona spunea...

Da, e o idee plină de haz. Dar să ştii că, la nevoie, mai există la pedelei unul sau doi prezidenţiabili. Unul ar fi Berceanu. Poate şi Blaga.

Lilick Auftakt spunea...

@Lucia

Ar avea curaj sa se bata cu Basescu? :)

Lucia Verona spunea...

Păi, tu spuneai de cazul în care Băsescu nu mai candidează. Dar s-ar putea ca Berceanu să aibă curaj şi să se bată cu Băsescu. Chiar îl cred foarte motivat.

Lilick Auftakt spunea...

@Lucia

Mi-ar placea orice duel la ei, dar... Sa vedem. :)

[D][S][N] spunea...

Solutia de avarie a PD-L ?
Stolo! Care se va imbolnavi din nou in ultima clipa, si ii va lasa locul cui credeti ?
Elenei Basescu, desigur ! :D

tony spunea...

Intre Basescu si Berceanu vor fi doar intepaturi prietenesti.Ei sunt prea legati unul de altul prin afacerile cu regii asfaltului.

Lilick Auftakt spunea...

@DSN


Stolo e intotdeauna de avarie. Si iepure. Dar chiar si pentru EBa? Hahahaha!

@Tony

Posibil.

Despre viata Mihaela Loghin spunea...

Avem cam aceleasi pareri! Cred ca nimeni n-ar indrazni in pd-l sa candideze! Si totusi ma banntuie o singura ...exceptie! Nu vreau sa cred ca asta s-ar putea pune in practica atat de usor dar...dar...ma gandesc la Anca Boagiu...dar a trecut :)
Si totusi un gand sprințar mă trece ;), insa nu ma las!
Ieri la Tulcea, in plimbarea cu Printul Albert, duduia a recunoscut intr-un exponat despre flora si fauna din Delta, Ghionoaia si...sorecarul!
Ma intreb, a vorbit gura fara ea sau...?
Nu am rezistat tentatiei si am scris despre asta ieri...dar, atat de departe ca tine nu am indraznit...se vede ca esti cunoscatoare ;)))))
http://mihaelaloghin.blogspot.com/2009/04/ghionoaiasorecarul.html

Mos Califar spunea...

Cred ca doar simpla idee de a avea alt candidat ii face sa-si ude chilotii pe pdl-isti. Pe urma suna la Zeus sa-si ceara iertare si voie sa se schimbe

Lulutza spunea...

Este drept ca pina si liberali pe care-i credeam seriosi pina acum au inceput s-o laude pe ministreasa vivandiera... Ca pe singura din guvern care "face ceva"...

Ba chiar pina si eu pot spune ca Duduia pare sa-si fi sacrificat vacantele de lux prin Dubai pe altarul Romaniei pitoresti, al Vienei infratite cu Dunarea, al printului de Monaco...

Spre deosebire de Vindeanu, care a disparut 2 saptamini pe vreo insula de mari fitze...

Dar... exista un "dar"... si exista si citiva "candidati de avarie" mai... fortzosi si pe deplin supusi basestilor. Care nici nu au nevoie sa-si mai dea demisia din partid, ca sint gata out, cind se declara avaria. Sefii serviciilor, favoritii lui Base Voda...

Pentru Nutzi nu este inca momentul, cum nu a fost nici pentru Hillary, chiar daca este mult mai... orice decit Nutzionala noastra. Ar trebui sa-i dam dreptate mult prea devreme lui Sorin Rosca Stanescu si asta nu pica bine mai nimanui.

mihai4 spunea...

Lilick,tin sa te anunt ca Andrei tea plagiat.In caz ca vrei sa-l dai in judecata sunt de partea ta.Stiu tot,am avocatii,am si umar pe care te las sa plangi la nevoie.Am de toate.Sunama doar.doi,zece,doi,zecedoi,doi,doi---asta e numaru meu.Violeto-violento[joc de cuvinte].

Lilick Auftakt spunea...

@Despre viata

Hahaha! Eu din pacate nu am vazut sau nu am citit nimic in legatura cu plimbarea prin Delta a Duduii si a Principelul. Insa se vede cu ochiul liber ca Basescu nu ar atinge-o pe Duduia nici cu o... privire. :))

Lilick Auftakt spunea...

@Mos Califar

Cam la asta ma gandeam si eu. :))

Lilick Auftakt spunea...

@Lulutza

Dar ce, SRS a spus ca Duduia tinde spre Cotroceni? :)
Oricum, singurul lucru pe care il face BINE Udrea, e acel lichid cald pe care il picura pe chelia Lui. Scuze, dar eu nu cred ca mai face altceva... bine.

Lilick Auftakt spunea...

@Mihai

Daca mai multe persoane pun aceeasi poza nu inseamna ca se plagiaza. In rest... ceea ce a scris el e diferit de ceea ce am scris eu. Citeste si tu mai cu atentie pana sa zici zapacelile astea. E adevarat ca eu am scris prima de articolul lui Plesu, dar asta nu inseamna ca toti cei care au scris dupa mine m-au... plagiat. Haha!

Liviu spunea...

Sa nu uitam ca Becali a fost 'gonflat' mai ales in ultima vreme de procuratura si de arestare.

Duduia beneficiaza din plin si ea de gonflajul de presa. Dar adevarata consacrare i-ar aduce-o arestarea.

Dar e posibil? In doua cuvinte, vorba bancului: es-clus :)

tony spunea...

E tare treaba asta.Elena Udrea a vazut o pasare,nu a vrut sa-i spuna ciocanitoare,a zis ca e ghionoaie ! Excelent!

Petru Clej spunea...

Cititi articolul “Ce v-a cășunat pe Principele Radu?”

in revista ACUM

http://www.romanialibera.com/articole/articol.php?care=9623