15 apr. 2011

EU, nu reusesti sa prostesti pe nimeni! Reactia blogosferei

Nu am mai vazut demult o coalizare a bloggerilor, a jurnalistilor, a televiziunilor impotriva cuiva sau a ceva, asa cum vad acum impotriva pseudo-referendumului impus de Elena Udrea. Adevarul e ca, incercand sa scape de o consultare reala a cetatenilor, care ar fi masurat corect si puterea partidelor la Bucuresti, individa si-a dat cu stangul in dreptul ca o impiedicata. Trebuie sa ai consilieri tare prosti ca sa nu iti dai seama ca, incercand sa prostesti bucurestenii, acestia nu-ti vor sesiza imediat intentia. Era clar ca lumea refuza sa intre pe teritoriul mocirlos pe care vrea sa impinga PDL-EU lupta.

Prin urmare, stand sa contabilizez doar reactiile de pe bloguri (de toate culorile, inclusiv portocalii), si nu pe toate caci mi-a fost imposibil, am descoperit ca reactiile fata de "referendumul Elenei Udrea" arata cam asa:

Alin Fumurescu: …adevaratul referendum din Bucuresti: “Sunt miticii prosti? Mult? Putin? Deloc? Cu foc?”

Cristi Sutu: Cel mai cretin referendum

Borin Velimirovici: referendum pentru bucuresti

Doru Cobuz: Razboiul pentru Bucuresti. Faza pe Referendum

Mac Gregor si Ribelalu': Referendumul - 7 intrebari, una mai tampita ca alta

Radu Soviani: De ce nu ma duc la referendumul doamnei Udrea

Domnul Six: Udrea si sindromul Tourette... al lui Ponta

Lucia Verona: Referendum

Daniel Malaelea: USL denunță batjocura la care majoritatea PDL-PRM-PNG în Consiliul General al Municipiului București îi supune pe bucureșteni

Roxana Iordache: REFERENDUM. UDREA PLUS VADIM PLUS BECALI EGAL LOVE

Mos Califar: 7 pătrăţele de hârtie igienică : referendumul Udrea-Vadim-Becali

Vasi Baescu: Udrea:"Dacă nu pot fura de la UE, hai la banii capitalei!"

Bibliotecarul: Doamnă Udrea, trebuie să vă dau o replică, că nu mă pot abţine

Riscograma: Bucureștii pot deveni primul oraș anarho-capitalist

Atitudini: Va doriti o arhitectura unitara pentru Bucuresti?

Alina Gorghiu: Referendum sau sondaj?

Cepeca: Perversiune portocalie

Pe surse: PDL vrea desfiintarea sectoarelor

Liviu Jicman: Pseudo-referendum după modelul "Va consult! repet: vă consult"

Marieta Varga: Sa imprumutam o replica de la japonezi

Ionut Iancu: Udrea, pana cand ne iei de prosti?

Copacul din padure: Referendumul inutil din Bucuresti

Andrei Chiliman: Mascarada Udrea vs referendumul bucurestenilor, smecherie vs desteptaciune

La coltu' strazii: Referendum tragi-comic la Bucuresti

Piticu: Sa votam pentru Bucuresti?

Asociatia Bucuresti: Circul de stat revine cu spectacolul Referendum

Skortzy: Aberaţiile consilierilor mitici

Vahleeb: O intrebare tampita

Costi Balan: Referendumul privind Legea Capitalei

Ionut Patrascu: 7 dintr-o lovitura

Omul fara chip: Legea caterincii generale

Marin Anton: Propunere vizând îmbunătăţirea referendumului pentru Bucureşti

Idei Urbane: Sa se dea arhitectura unitara la tot poporu' (01)

Caliman Constantin: Legea Capitalei si referendumul din 19 iunie

Dollo: Ce NU ne intreaba la referendum

Theodora: O noua diversiune

Domnul Nimeni: Şapte întrebări – capcană, dar ca de copii retardaţi, puse de pedelişti

Analiza istorico-arhitecturala: Arhitectura unitara prin marsavia intrebarii

Ma opresc deocamdata aici. Insa ii rog pe cei care mai au opinii pe tema sa-mi lase link-urile. Si mai adaug. Pot sa spun ca ma bucur. In primul rand pentru ca lumea se implica. Ceea ce inseamna ca liberalii au reusit sa faca ceea ce si-au propus cu aceasta campanie de responsabilizare. Reactiile sunt pe masura! Si ganditi-va ca, acum cateva luni, Duduia spunea ca mizeaza pe mediul online... Dar poate bloggerii sunt misogini!!! :))

17 comentarii:

Anonim spunea...

Eu am recidivat: http://atitudini.wordpress.com/2011/04/13/intrebarile-de-la-referendumul-din-bucuresti-ce-s-a-votat-in-consiliul-general/

De fapt asta a fost prima reactie si am postat-o la 2-3 minute dupa votul efectiv, pentru ca am scris-o chiar in timpul dezbaterilor.

Lilick Auftakt spunea...

@Manuel, stiiiu. :) Unii ati pus mai multe postari pe tema. Dar voiam sa o scot in evidenta si pe asta cu arhitectura unitara.

Consilierii ei nu s-au bazat deloc, dar deloc, pe faptul ca lumea simte cand incearca sa fie prostita.

Lilick Auftakt spunea...

Pana acum concluzia ar trebui sa fie urmatoarea: cand la baza unei actiuni stau si cateva principii democratice, sa nu te temi ca nu vei castiga. E un lucru pe care PNL trebuie sa-l constientizeze, si sa nu incerce sa intre in jocurile murdare ale altor partide, pentru ca nu va reusi decat sa-i faca pe oameni sa spuna: toti sunt la fel!

Anonim spunea...

Si inca cum!

Anton spunea...

Eu (http://marinanton.blogspot.com/), dacă vreţi să ştiţi, am avut o reacţie de sprijinire a iniţiativei doamnei Udrea. Am făcut-o prin propunerea a încă şapte întrebări care trebuie puse neapărat în respectivul referendum-chestionar. Uitaţi-vă şi dumneavoastră, dacă aveţi timp, şi spuneţi-mi dacă aceste noi şapte întrebări nu sunt fundamentale pentru bucureşteni.
Părerea mea!

Lilick Auftakt spunea...

@Marin Anton, adaugam, adaugam. Intrebarile mi se par esentiale :))

atreides spunea...

Curat misogini, dar totusi am si eu o intrebare: ce e aia ''arhitectura unitara'' pentru Bucuresti?

Lilick Auftakt spunea...

@Atreides, cred ca cel mai bine explica cei de la Idei Urbane: http://idei-urbane.blogspot.com/2011/04/sa-se-dea-arhitectura-unitara-la-tot.html

:))

atreides spunea...

Da, misto :)

Adrian Stoica spunea...

"Pana acum concluzia ar trebui sa fie urmatoarea: cand la baza unei actiuni stau si cateva principii democratice, sa nu te temi ca nu vei castiga. E un lucru pe care PNL trebuie sa-l constientizeze, si sa nu incerce sa intre in jocurile murdare ale altor partide, pentru ca nu va reusi decat sa-i faca pe oameni sa spuna: toti sunt la fel!"
Lilick, ai mare-mare dreptate aici. Dar, sincer, ma tem ca, la varful deciziei in PNL sunt persoane pe care nu le intereseaza decat sa castige, prin indiferent ce mijloace. Altfel, nu imi prea explic, de exemplu, jocurile de glezne in fata UDMR, sau totala lipsa de reactie in cazul Nistor, senatorul ex-PDL-ist ajuns nr. 2 in PC ... si multe altele.

ADRIAN spunea...

N-am mai avut timp sa postez ca ma inscriam si eu in corul asta :)
Chestia cu referendumul asta si cu intrebarile idioate adaugate erau, pe de alta parte, ceva de asteptat. Am comentat chestia asta la Cepeca nu vreau sa repet integral. Intrebarilea alea cretinoide, parazitare, cu rol de anulare practica a referendumului sunt insa, ca efect, un pas la offside fata de atacul liberalilor concentrat pe asocierea marsaviei legislative portocalii cu personajul Udrea. Asta fiind singura tema popularizata de liberali, va fi greu de luptat impotriva unui rezultat pentru care nu e nevoie de niciun sondaj si de niciun referendum - lumea e nemultumita in general de administratia Bucurestiului. La fel cum din cauza mizeriei sociale acumulate in ani in jurul Pietei Matache, lumea e gata fara sa clipeasca sa renunte la valori si la principii acceptand demolari costisitoare si total inutile, ce ar fi avut alternative daca se statea cu creionul in mana si cu capul limpede in a gasi intai cauzele corecte pentru a da raspunsurile potrivite ... E suficienta in acest caz o singura voce sa strige ca acolo sunt sobolani apoi sa intrebe lumea daca e de acord ca e mizerie si gata, s-a incheiat discutia.
Era o miscare de asteptat, cred ca ti-am spus-o in diverse forme de cand s-a lansat campania pro-referendum. Sper ca exista un backup plan din partea liberala. Din partea cuiva care a jucat macar o data sah daca nu go.

Lilick Auftakt spunea...

@Adrian, eu am scris pe blog despre pericolele acestei legi si din alte puncte de vedere, stii. Insa stii si cat de mic e interesul, chiar si in online, pentru probleme serioase. De strada nu mai zic nimic...

ADRIAN spunea...

na, ca pana la urma am scris si eu pe tema. te invit sa citesti si sa te minunezi :)

Lilick Auftakt spunea...

Mda, inca un blogger misogin pe lista neagra a doamnei Udrea :D

radu spunea...

Da, misto.
Da eu zic ca acum mingea e si in terenul lui Oprescu.
Mai trist e ca baietii si fetele alea se agita in continuare in campania "referendum pentru Bucuresti", cand udrea deja a zis "Ati vrut referendum, na referendum". Acum trebuie sa ne mobilizam contra referendumului udrei.

Petrini spunea...

Blogosfera ca blogosfera, dar important e cum gandesc alegatorii. Din doua una: ori Elena Udrea nu intelege ce e ala un referendum, asa explicandu-se intrebarile de tip sondaj de opinie, ori intelege foarte bine dar stie ca multi alegatori nu inteleg si se foloseste de prilej pentru a mai castiga capital electoral, pe acelasi principiu folosit si de Traian Basescu cu succes. Eu pariez pe varianta 2.

Lilick Auftakt spunea...

Sigur, e varianta a doua. Elena Udrea, ca si Traian Basescu, mizeaza pe faptul ca alegatorii sunt prosti.