11 mar. 2010

Aceste cuvinte... sau celelalte?

Daca n-o sa stim sa citim, sa intelegem si sa rostim aceste cuvinte, aceste cuvinte sau aceste cuvinte... nu ne va mai ramane decat sa strigam in gand, la un moment dat, celelalte cuvinte:



Nicaieri într-acest loc blestemat
Nu mi-am aflat rostul
Istovit doar de mult prea-n zadar
ce mă zbat

Dacă gândul mi-e dus tot la apus
An dupa an, oare n-a fost chip
Sau sa nu fi-ncercat
îndeajuns

Şi mereu aţipit - neam blestemat! -
Mi-ai aşternut poate
Un coşmar care nu mai are
sfîrsït

2 comentarii:

william spunea...

lilick daca tot e sa ne exprimam nemultumirea pentru locul acesta (din pacate, populat, asta e drama :)) am si eu o completare (care, cred ca intregeste tabloul):
[Stefan Augustin Doinas/Interiorul unui poem]
"Cand poporul acesta tembel
Va sfarsi cu tot si cu toate
Doamne ce vei face cu el
In nemarginita ta bunatate?"

... si un posibil raspuns: Vi L-am trimis pe Santa Klaus intr-o sanie trasa de reni, insa, datorita serviciului de (tele)comunicatii speciale in locul lui a ajuns omul-pinguin .. .

http://www.youtube.com/watch?v=YSxCT1Faw6k

ce sa facem, daca n-avem si noi un batman al nostru... :)

Lilick Auftakt spunea...

@William

Parca ai stiut ca postarea asta, in mod special, astepta si un raspuns de la tine. Merci pt completare.