19 mar. 2010

Marti, in strada

"Cunoaşteţi vreun profesor care moare de foame în România? Eu nu cunosc". - Daniel Funeriu, ministrul educatiei, martie 2010.

Elena Ceausescu facea o afirmatie asemanatoare acum mai bine de 20 de ani, referitoare la romani. Pe Elena Ceausescu am impuscat-o insa. Acest ministru tanar al educatiei este, se pare, reincarnarea sinistrei. Rar mi-a fost dat sa aud din partea unui demnitar roman o afirmatie mai abjecta. Ar trebui sa isi dea imediat demisia. Mi-e mult prea greu sa comentez mai mult. Mi-e sila. Au facut-o insa foarte bine Codrin Scutaru sau Daniel Malaelea, care numai el stie cate face, si cum, ca sa isi pastreze demnitatea in fata elevilor si sa fie un profesionist desavarsit.

Nu comentez, dar saptamana care vine, marti, vom fi mai multi in strada, alaturi de profesori. Cine vrea sa vina sa ii arate obrazul ministrului, sa anunte. Si ne organizam. Deja am discutat cu Daniel, cu Codrin, cu Cepeca si cu altii.

16 comentarii:

Shadow spunea...

Din seria de pseudo intelectuali ai lui basecu deh. Iarna nu-i ca vara. Si profesorii l-au votat pe basecu si pe pdlici. Si atunci cand au promis "marea cu sarea" si la "ioropene" si la prezidentiale. Crezi ca s-au trezit? Vor fi momiti cu trei poli si o "conserva" si vor vota din nou cu "profesionalismul" cu caftan de la GDS.

Dupa cum vedeti "banul urmeaza elevul" dar nu la profesori ci doar la "succesuri". A vrut lumea reforma, au azi cu "varf si indesat". "kakaya moarte prin infometare" in doctrina "preventiva" a tembelismului pdlac.

PS. Nu nu spun "sa va fie de bine" pt ca ma doare ca oameni cu ceva la tartacuta s-au lasat atat de multa vreme manipulati. Apa mai rece ca "performerul funeriu" eu nu gasesc, daca nici asa nu se trezesc o merita.

SemyazaAngel spunea...

Nu toti profesorii l-au votat pe Basescu.Nu generaliza.Niciodata nu e bine.Mama mea nu a votat cu Basescu si stiu sigur ca nici majoritatea de la ea de la scoala.
Nimeni din cei care sau un minim de inteligenta nu cred ca au votat cu Basescu.

Wilkins Micawber spunea...

Unii il laudau pe Funeriu spunand ca e tanar, scolit prin strainataturi, deschis etc.

Ceea ce se vede e insa un Abramburel agitat care o eclipseaza pe Abramburica-Andronescu, precum si un mitocan portocaliu arogant - de toata jena.

Stiu ca nu-i poti reprosa omului numele pe care il poarta, dar Funeriu e etimologic inrudit cu... Funar. Uneori cei doi chiar au aceeasi sclipire in ochi si aceeasi ahitatie psiho-motorie, nu doar nume asemanatoare.

william spunea...

este corect ce spune funeriu, ca nu cunoaste nici un profesor, nici din cei care mor de foame nici din cei care nu patesc asta...
ma rog, ar fi o exceptie, singura persoana din anturajul lui care are legatura cu invatamantul e elena udrea
[aici ar fi o mica discutie ... pentru a respecta sensul ierarhiei (cel mai sus e "Sefu", apoi amanta sefului, urmat de bufonul sefului, s.am.d) corect ar fi sa spunem ca funeriu face parte din anturjul elenei udrea si nu invers)]

cat despre atmosfera in care se desfasoara intalnirile cu liderii sindicatelor din invatamant,mi s-a povestit (de catre unul dintre cei ce au partcipat la o astfel de intalnire) ca funeriu le-a spus din start:
"nu v-am chemat la discutii, v-am chemat sa va informez ce voi face"!

asa inteleg democratia, pedeleprele, democratia pumnului in gura

Ana spunea...

ma primiti si pe mine?
Ana Birchall

alexandru marin spunea...

la ce ora?

atreides spunea...

Ai vazut ce i-a tras-o Preda pe blog lui Funeriu pe tema asta? O placere :) Daca pot marti sa vin, incerc sa vin si eu, la ce ora si in ce loc?

Lilick Auftakt spunea...

@Ana,

Sigur ca te primim. :)

@Alex, Atreides

La ora 11:00 in fata Ministerului Educatiei.

@Shadow, Semyaza

Da, poate ca nu ar trebui sa generalizam. Totusi reactia profesorilor a fost mereu foarte slaba.

@Micawber

La ce ne putem astepta de la unul care analiza pixelul albastru la OTV in campanie?

@William

Eu cred ca atunci cand a spus ca nu a vazut niciun profesor mort de foame se gandea la.... "Profesorul" lui Hayssam. :)))

william spunea...

@lilick... daca imi permiti o mica corectie...
profesorul lui Haysam n-a murit niciodata de sete :)

Lilick Auftakt spunea...

@Will

Corect! :))

Anonim spunea...

Să mai spună cineva că românii nu sunt tradiţionalişti şi conservatori...
"Să-i mai pună o haină pe ei!" - sfaturi la vreme de iarnă.
"Uite, viermii, nu se mai satură!" - comentarii la trecerea prin faţa cozii de la "Unic".
"Toţi au frigiderele pline!" - constatări în vreme de criză.
Şi-acum ăsta!
Nici măcar nu e original.
De unde se vede că nici dictatorii nu mai sunt ce-au fost...
Nişte epigoni!
În ce-i priveşte pe profesori, eu zic că cei care l-au votat au cam început să-şi revină. Sunt prea mândri ca s-o recunoască, atâta tot.
Eu am câţiva prieteni, vreo doi prof. univ., alţii de liceu şi de gimnaziu, cu care aproape n-am mai vorbit din cauza asta...
Cu mulţi alţii, însă, vorbesc...
Şi asta n-o să i-o iert satrapului, dihonia asta băgată între noi!
Aşa că sunt curios cam câţi or să iasă marţi.
Nu se poate rata ocazia, evident!
Să vezi ce tablou frumos de familie o să ne facă băieţii!
Bun de pus în ramă!

beatris spunea...

La cit de nesimtiti sunt jigodile astea pdlepre, vezi jigodia de la sanatate care a spus ca tinutul secuiesc nu e Romania, jigodia de berceanu care a spus ca ce daca intirzie trenurile, la ce sa ne mai asteptam ....

Adrian Stoica spunea...

De la mine de-acasa si pana in fata Ministerului Educatiei sunt vreo 600 de km ... din pacate.

Ana Birchall spunea...

Lilick
mi-am adus aminte de o scrisoare semnata de Funeriu pe vremea cand nu era imbatat de aburii puterii....am postat-o la mine pe blog (www.anabirchall.ro). Merita sa il presam sa raspunda la intrebarile asumate prin semnarea acestei scrisori...poate asa mai terminam cu impostura si ipocrizia.
Ana

Anonim spunea...

eu auzisem ca e pe 25 mitingul adica joi si nu cred ca majoritatea profesorilor l-au votat pe base poate cei care au luat posturile cum le-a luat boc si udrea...

Lilick Auftakt spunea...

@Ana

Multumesc

@Anonim

Pe 23, marti, la ora 11, in fata ministerului educatiei. Atunci se face pichetarea si atunci vom merge.