29 ian. 2009

Holograma lui Basescu


O stire de pe dailybusiness.ro: "Transmisia" de persoane prin holograme 3D, disponibila in Romania pentru 20.000 de euro.
"Furnizorul de echipamente audio-video pentru evenimente AJR Shows si-a propus sa inchirieze un sistem de videoproiectie holografica pentru circa 12 evenimente in cursul acestui an, a spus, pentru DailyBusiness.ro, Alexandru Roibu, directorul general al companiei."
Citind-o m-am gandit ce ar fi sa inchirieze si Basescu pentru campania electorala cate o "jucarie" din asta. Si, cu ajutorul ei, sa fie prezent in mai multe locuri o data sa tina cuvantari.
Ce ziceti?

5 comentarii:

delta spunea...

Păi, ce să zicem?
Că exact holograma lui Băsescu ne lipsea, acum că nu avem şomeri, toţi angajaţii sunt mulţumiţi de salarii, şomerii îşi petrec luni întregi în Caraibe, monte Carlo şi Copacaban, avem autostrăzi supraetajate pe care ajungi în orice colţ al ţării, sistemul de sănătate este de aşa natură încât toţi vest-europenii doresc să facă tratamentele la noi, elevii nu ştiu ce sunt manelele, iar gunoi găseşti pe stradă doar dacă depui o cerere expresă în acest sens la primărie...

Nu s-ar putea ca în locul aparatului de generat hologramă să ia una de teleportare cu opţiunea "doar dus" în partea cealaltă a Galaxiei?

Lucia Verona spunea...

El e deja omniprezent. Dar aş vrea să văd o hologramă la băi (de mulţime, dar ce credeai?!)

Lilick Auftakt spunea...

@delta

M-am gandit sa-i dau si eu o idee buna pentru campanie si nu ma lasati. :)))
BTW-ti-am citit la tine pe blog si m-am amuzat :)))

@Lucia

Desiiiigur, ma gandisem si eu. Dar nu stiu cum l-ar imbratisa lumea. :))

Lucia Verona spunea...

Şi băile - de mulţime - ar fi tot holograme, deci îmbrăţişările ar fi posibile, deşi virtuale.

A

Lilick Auftakt spunea...

@Lucia

ASA DA!! :)))