20 ian. 2009

Nu trebuie lasat sa taca!











Cel mai mintit segment din populatie pare a fi cel format din profesori. O luna intreaga in campania electorala au fost discutii pe baza legii 221/2008. Guvernul liberal a platit cu varf si indesat politic pentru nerespectarea ei. Tariceanu si-a asumat acest lucru. Se apropie timpul ca si acest guvern sa plateasca. "O lege nu se negociaza" - au spus astazi liderii sindicali iesiti de la negocierile cu Ecaterina Andronescu. Si se refereau atat la legea salariilor marite cat si la legea care garanteaza 6% din buget educatiei. Timpul acordat acestui guvern pentru a intra in painea guvernarii si pentru a face bugetul pe 2009 se scurge lin si se apropie de sfarsit.
Ce va urma in cazul nerespectarii celor doua legi? Greva generala pe timp nelimitat, iesiri in strada si, in ultima instanta, inghetarea anului scolar. Profesorii sunt mai hotarati ca oricand sa mearga pana la capat. Cu orice risc. Pana la daramarea acestui guvern si indiferent de "intelegerile" pe care le pot face liderii sindicali cu politicienii.
Consider ca acum presedintele Basescu ar trebui sa-si spuna cuvantul. Educatia e o problema pe care alaturi de sanatate o numea "o mare prioritate". Nu trebuie lasat acum sa taca ca sa-si protejeze imaginea. Daca tace e primul care incalca "Pactul pentru educatie" pe care l-a initiat, deoarece pactul garanteaza legea lui "6%".

P.S. - Licuriciului nu i-a placut prestatia? Cititi aici.

41 de comentarii:

Anonim spunea...

Sindicalistii din invatamant au luptat isteric impotriva guvernului Tariceanu, dupa ce acesta a refuzat marirea aberanta a salariilor profesorilor. Cu toate ca era clar ca liderii sindicali faceau jocul demagogilor din psd si Partidul Derahat, in frunte cu croitoru care este acum deputat oranj, cu toate ca guvernul Tariceanu a explicat rational imposibilitatea satisfacerii cerintelor lor, ei nu s-au lasat! In plina campanie electorala ei vroiau greva generala pentru data de 18 noiembrie, daca nu ma insel!
CONCLUZIA: miscarile sindicale din octombrie-noiembrie 2008 au fost politice, avand ca tinta guvernul Tariceanu! Eu nu cred ca aceiasi lideri sindicali vor merge pana la greva generala, in cazul in care nu vor primi banii promisi. Sunt convins ca vor pune batista pe tzambal, ei fiind mana in mana cu acest guvern, ei fiind manipulati politic in toamna anului 2008.

Lucia Verona spunea...

Dacă vorbeşte, mă tem că va da vina pe PSD, pe dna Andronescu, pentru că a promovat legea, pe Tăriceanu care a fugit cu banii, pe Patriciu care a adus criza, pe oricine, numai să nu-şi asume personal ceva.

Lilick Auftakt spunea...

@Hendrix

Atunci profesorii sunt o masa amorfa, manipulabila..etc. Nu e chiar asa. Nici liderii de sindicat nu pot intinde coarda la nesfarsit. Treaba fierbe. L-ai vazut pe Nistor la TV?

@Lucia Verona

Pai sigur asa face. Dar numai sa deschida gura in sensul asta. De-abia astept.. :)

Anonim spunea...

@Lilick Eu n-am spus ca masa profesorilor este amorfa, am spus doar ca LIDERII SINDICALI au actionat pur politic in toamna lui 2008, impotriva lui Tariceanu! Am convingerea ca multi profesori si-au dat seama ca sunt manipulati, ca dovada faptul ca au fost putini cei care au fost de acord cu greva generala din 2008! Multi si-au dat seama de manipularea liderilor sindicali, care faceau jocul pesedistilor si pedeleprelor.
Il tin minte pe nistor cat era de vocal impotriva lui Tariceanu acum 2 luni. Tu vrei sa ma faci sa cred ca s-a intors cu 180 de gade impotriva acestui guvern? Ha ha ha ha ha ha (hahait basescian)! Nu fi naiva...Joaca si el un rolisor, unul mic, precum si caracterul lui.

Anonim spunea...

Sindicalistii ar trebui sa iasa in strada, sa spuna, "nu am crezut minciunile voastre, dar daca nu le puteti pune in aplicare sa va dati demisia, ca pe viitor sa stiti la ce sa va asteptati cand ne desconsiderati inteligenta.

Dupa ce-si dau demisia, Andronescu, Boc si Geoana, ne vom relua activitatea cu actualele salarii."

Daca tot nu primesc salarii cel putin sa primeasca satisfactia ca ipocrizia politica se plateste.
Asa ar proceda o societate matura si solidara, organizata in sindicat.

Lucia Verona spunea...

Deci mai e o şansă astăzi ca licuriciul să-i spună Bye-bye prestatorului. Dacă nici azi...
Prestatorul priveşte cu încredere în viitor. Spre licriciul de vest sau spre licuriciul de est?

Anonim spunea...

@Gheorghe Esti extrem de naiv, prietene! Sefii de sindicat erau mana in mana cu pesedistii cu pedeleprele in octombrie-noiemvrie 2008, asa cum sunt si acum. Ei acuma joaca rolul de lideri hotarati sa apere legea, dar in final vor bate palma cu boc, pe pariu? Va fi invocata ,,greaua mostenire'', va fi acuzat tot Tariceanu, vor spune ca actualii guvernanti ,,n-au stiut''ATUNCI care este situatia!!!
Ce interes crezi ca ar avea sindicalistii sa-i dea jos pe guvernanti acum? Pe motiv, cum simpatic o spui:,,nu am crezut minciunile voastre''??? Adica aia stiau ca sunt mintiti, dar masochisti fiind i-au votat si acum cer capul lor? Ha ha ha ha ha (hahait basescian)!
Stai linistit, liderii de sindicat vor pica precum pisica si de data asta! Politicienii care au mintit cu nerusinare vor pica la fel ca si pisica, doar traim in Romania! Singurii care ar trebui sa iasa in strada ar fi fraierii care au pus botul la marea manipulare din toamna, care au fost folositi doar ca masa de manevra! Crezi ca o vor face?

Lilick Auftakt spunea...

@Hendrix

Te-am rugat sa nu mai vorbesti asa. Nu cu prietenii mei de aici. Nici daca ai dreptate. Esti mereu pus pe harta si pari nervos.
Acum despre liderii de sindicat: e asa cum zici, dar iti pun pentru ca am prieteni in interiorul unuia din sindicate chiar la varf, ca le va fi mai greu acum sa abureasca oamenii, si, prin urmare, daca nu se va obtine ceea ce e legal, se va merge pe greva si chiar mai mult. Pe de alta parte sa stii ca cele mai lungi si dure greve au fost pe vremea pesedistilor, si nu pe vremea liberalilor.

Anonim spunea...

@Hendrix - Daca sindicatul nu se reduce la sefii de sindicat, ar trebui sa se manifeste cum am spus. Daca sindicatul se reduce la liderii atunci e cum stim ca-i in romaniaca.

Anonim spunea...

@Lilick Eu cu @Gheorghe sunt prieten de ceva vreme, mai exact de pe blogul roxanei iordache. Inca n-am inteles de ce as fi ,,mereu pus pe harta'' si ,,nervos''??? Ma acuzi ca vorbesc nu stiu cum cu prietenii tai. Sa inteleg ca am jignit pe cineva cu ceva? Cumva pe @Gheorghe? Arata-mi simie cu ce l-am jignit, ok?
Ma bucura faptul ca imi dai dreptate! Tu spui ca le va fi greu liderilor de sindicat sa abureasca oamenii. Ai idee de cati ani sunt astia lideri de sindicat? Ai idee caror partide fac ei campanie? Tu chiar crezi ca acestia vor actiona impotriva acestui guvern? Te inseli, ei vor face doar o opozitie de forma, scopul lor fiind tocmai acela de a calma spiritele. Nu imi pot imagina o greva generala condusa de politruci precum cornea, izvoranu sau bobulescu, tu iti poti imagina?

Lilick Auftakt spunea...

@Lucia

Cred ca Base tremura acum cu mana pe telefon, pregatit...Doar-doar! :)

Anonim spunea...

Draga mea Lilick cred ca esti prea optimista. Nu se va intampla nimic.

Lilick Auftakt spunea...

@Hendrix

Nu mi-a convenit cum ai vorbit cu @Gheorghe. Si, in general, stii ca ai o problema de comunicare care face ca tot ceea ce spui sa nu poata fi receptat asa cum trebuie. Nu te supara...
Asa...cu liderii. In primul rand nu mi-ai raspuns la intrebare: stii ca pe vremea PSD-ului au fost cele mai lungi si mai dure greve in invatamant? Ei sunt asa cum spui tu. Dar nu sunt atat de idioti, atunci cand stiu ca fierbe cazanul sub ei, sa manipuleze la modul la care crezi tu. In scoli si licee liderii stau ascunsi de profesori si cand merg la sedinte la sectoare sunt scandaluri uriase. Cand le tremura scaunele sub ei e totusi altfel. Tu chiar crezi ca totul e alb si negru. Nu e chiar asa.

Anonim spunea...

@Gheorghe Vezi ca @Lilick are impresia ca am vorbit urat cu tine la ora 15:23. Te-am suparat cu ceva? Daca da, spune-mi! Daca nu, avocata din oficiu @Lilick sper ca isi va cere scuze fata de mine.
Din pacate sindicatul se reduce la acesti sefi de sindicat, altii nu exista! Ei au fost tot timpul niste dubiosi care au cochetat cu puterea cand pesedistii erau la putere si atacau puterea cederista sau liberala. Pentru ei profesorii sunt simpla masa de manevra, dar multi s-au prins de jocurile lor politice murdare si n-au marsat. Vezi preconizata greva generala care nu le-a reusit pe 18 noiembrie. Vom scapa de acestia cand se vor inscrie oficial in politica, adica in psd sau Partidul Derahat. Tare ma tem ca locul lor va fi ocupat tot de insi de aceeasi teapa.

Anonim spunea...

@Lilick Spui ca nu ,,ti-a convenut'' cum am vorbit cu @Gheorghe. Eu nu ced ca am gresit cu ceva fata de el, imi poti arata contrariul? Eu am un mare respect pentru @Gheorghe, este un tip inteligent, corect, bineintentionat. Cum poti sa crezi ca as putea borbi urat cu el? Esti intr-o mare eroare.
Spui ca am ,,o problema de comunicare''. Nu cred! Sunt un om direct, care spune ceea ce gandeste. Am respect pentru oamenii onesti, inteligenti. Am un imens dispret pentru cei care mint, care incearca sa manipuleze, sa para altfel decat sunt in realitate. Imi place adevarul si dreptatea, ma lupt pentru ele in fiecare clipa! Daca pana acum n-ai inteles acest lucru, poate vei intelege in timp! Eu raman acelasi in fata celor care ma respecta, cand am scris la coti sub nick-urile @Gazebo, @Al Pacino, @gil sau @hendrix. Am destui dusmani tocmai datorita modului meu de a fi, adica direct. Nu pot fi altfel, din pacate pentru tine. Sorry, altul mama nu mai face!

Lilick Auftakt spunea...

@Hendrix

Nu ai inteles. Nu ma intereseaza ce zice Gheorghe. MIE nu-mi place cum ai vorbit cu el si fiind blogul MEU, nu al lui sau al tau, te-am atentionat, asa cum am mai facut-o si in trecut cu altii. Simplu.

Inca o data te mai intreb: cand a fost cea mai dura greva a profesorilor?

Lilick Auftakt spunea...

@Hendrix

Ok! Atunci iti spun si mai direct si eu (daca tu spui ca esti direct): te rog sa nu-i mai faci "extrem de naivi" pe amicii mei de aici. Daca cineva te-ar face pe tine asa, as reactiona la fel. Destul de direct?

Anonim spunea...

@Lilick Deci nu te intereseaza faptul daca @Gheorghe s-a simtit jignit au nu! Nici nu conteaza faptul in sine, conteaza ca TIE nu-ti place! Tot nu mi-ai spus, in ce au constat acele ,,vorbe''?
Cea mai dura greva a profesorilor a fost cea din toamna anului 2005. Din cate stiu a tinut vreo 6 SAPTAMANI! Premier era Tariceanu, el a facut totul pentru detensionarea situatiei artificial create. Mai tii minte cine si-a asumat in final meritele rezolvarii grevei? Ai ghicit, ba-secu. Tariceanu fiind plecat din tara, ba-secu s-a autoinvitat la guvern( in pofida Constitutiei!!!) si a ,,negociat''! Adica a pus semnatura pe un act negociat anterior de Tariceanu. Stii tu de alta greva mai dura ca aceea?

Lilick Auftakt spunea...

@Hendrix

In afara de ce ai facut la Coti, si stiu tot ce ai scris acolo, ar trebui sa incepi sa si construiesti ceva pe internet. Nimic nu facem cu oameni care demoleaza orice constructie de grup bazata pe niste principii. Nu facem nimic daca nu avem un ton un ton placut intre noi cei care avem acelasi scop. Si, ceea ce e mai important, nu trebuie demolata total increderea oamenilor ca ceva se poate schimba, misca, asa cum faci tu.
Daca ai avea un blog poate ai realiza mai bine asta. Ei bine, in cazul de fata: daca la mine intra cativa profesori sa citeasca si vad ce scrii tu, vor ajunge la concluzia ca NIMIC nu se poate schimba, si nu vor mai face nimic. Vor inceta si sa spere. Tu trebuie sa STII ce e in scoli si sa simti, apoi sa faci un comentariu care sa ii incurajeze pe profesori sa preseze liderii, nu sa demolezi. Intelegi?

Anonim spunea...

@Lilick Sa ne intelegem, i-am spus lui @Gheorghe ca este ,,extrem de naiv'' si i-am si explicat de ce! In niciun caz n-am vrut sa-l jignesc, ci tocmai sa-i arat ca este ...naiv! Iata si pasajul care m-a determinat sa fac afirmatia:,,Daca tot nu primesc salarii cel putin sa primeasca satisfactia ca ipocrizia politica se plateste.
Asa ar proceda o societate matura si solidara, organizata in sindicat.''
Este o imensa naivitate sa confunzi o realitate urata cu un mod idealist de rezolvare a problemei. Eu n-am spus ca n-ar fi corect ceea ce dorea @Gheorghe, adica profesorii sa-i dea jos de la guvernare pe acesti MINCINOSI, dar alta este realitatea!!! Raspunsul pe care mi l-a dat la ora 15:39, dupa 16 minute, imi da dreptate! Si nu cred ca s-a simtit jignit cu ceva, ok?

Lilick Auftakt spunea...

Nu @Hendrix

Incurci groaznic. In 2005 a fost o greva pe care profesorii au primit toti banii. O greva de 22 de zile. O greva ca un concediu in care cine a vrut a muncit cine nu, nu...iar la sfarsit au fost platiti la fel. In 2000 a fost cea mai dura greva. Cea de 5 saptamani. Atunci s-a obtinut o majorare de 80% in doua transe. Dar a fost infernal de greu pentru profesori sa stea atata fara bani.

Lilick Auftakt spunea...

@Hendrix

Si eu te pot face pe tine naiv atunci cand incurci grevele. Si totusi nu te fac. Concluzie: daca s-a putut in 2000 o sa se poata si acum. Depinde de profesori.

Anonim spunea...

@Lilick Daca niste profesori intra pe acest blog si vad ceea ce scriu eu vor crede ca nu mai pot face ,,NIMIC'', spui tu! N-ai inteles, eu spun doar ADEVARUL. Partea proasta a miscarii sindicale sunt ACESTI LIDERI, ei trebie schimbati! Eu ii ,,demolez'' pe actualii lideri care fac jocuri politice si vor mai face! Gresesc cu ceva? Tu procedezi mai bine?

Lilick Auftakt spunea...

@Hendrix

Eu am scris de mai multe ori de liderii de sindicate. Uite de exemplu aici: http://lilick-auftakt.blogspot.com/2008/11/groparii-economiei.html

Acum e momntul sa se puna prsiune pe ei de jos, nu sa fie sapati. Ca nu ii schimbi peste noapte.

Anonim spunea...

@Lilick Pai in 2000 cine era la guvernare? Nu cumva CDR? Vezi, toate marile greve au avut loc impotriva unor guvernari cederiste sau liberale, exact cum spuneam mai devreme. Nu faci decat sa-mi dai dreptate! Profesorii au fost doar o masa de manevra, liderii de sindicat fiind o aripa a pesedistilor sau pedeleprelor! Tu ai auzit de lideri de sindicat care sa faca jocul liberalilor? Eu nu, si nici nu voi auzi, pentru simplul motiv ca liberalii nu se preteaza la asemenea josnicii.

Lilick Auftakt spunea...

@Hendrix

A fost greva si in 2004. Atunci au obtinut 27%.

Anonim spunea...

@Lilick Esti naiva, chit ca te superi sau nu! Cum poti tu sa crezi ca cei fraieriti de acesti ,,lideri''vor face presiuni asupra lor? Cum poti tu sa crezi ca ei se vor supune presiunilor? Repet, oamenii cinstiti din invatamant trebuie sa inteleaga ca au nevoie de lideri sindicali reali, nu marionete politice care sa-i considere mase de manevra.
Sa presupunem ca presiunile ,,de jos''vor avea efect. Tu nu intelegi CA TOT EI vor ramane lideri sindicali? Singura solutie ramane cea spusa de mine, aceea de inlaturare a acestora. Cat timp acestia vor ramane in sistem nu se va schimba NIMIC. Te-am mai intrebat, stii de cati ani sunt ei lideri de sindicat? Culmea tupeului este ca ulterior intra in politica fara niciun pic de jena, precum acel jeg uman croitoru, acum deputat oranj!

Anonim spunea...

@Lilick Sa inteleg cumva ca esti PRAGMATICA? Adica stii ce jeguri sunt acesti lideri de sindicat, dar preferi ca cei ,,de jos'' sa faca presiuni asupra lor, pentru ca acestia sa faca presiuni asupra guvernlui, nu-i asa? Adica sa-i forteze pe lideri sa dea jos guvernul? Eu prefer sa fie niste lideri de sindicat adevarati, nu papusi trase de sfori politice. Cat timp liderii vor fi marionete politice profesorii n-au nimic de castigat!
Am mai remarcat pragmatismul tau la tema despre daniel uncu, care cica s-a dezis de Partidul Derahat! Tu spuneai atunci ca n-am inteles ,,tactica'', adica este bine ca pedeleprele parasesc corabia lui ba-secu. Eu raman la parerea ca de astfel de pedelepre PNL nu are nevoie. Ala era doar suparat ca n-a prins un ciolanas, asa ca s-a suparat si si-a luat jucariile!
Astfel de ,,pragmatism'' imi displace! Nu crezi ca trebuie sa avem principii?

Lilick Auftakt spunea...

@Hendrix

Nu te pricepi la politica. Stiu de cand sunt si, iti repet, pe unul dintre ei il cunosc personal. Stiu despre fiecare ce relatie are si cu ce partide, cum si in ce fel "negociaza". Postarea asta NU este insa pentru demolarea liderilor de sindicat cum au fost altele. NU sunt alegeri la sindicat ACUM, deci ceea ce zici tu nu sunt decat prostii. Zici ca esti de la brigada de agitatori.

Lilick Auftakt spunea...

Sa-ti explic: in toamna asta chiar daca liderii ar fi mers mai departe cu intelegerile cu PD-L si PSD de a demola guvernul Tariceanu...era imposibil deoarece profesorii NU au semnat pentru greva. Sau au semnat dar intr-un numar foarte mic. Au fost scoli in care s-a refuzatgreva cu unanimitate. ASTA a facut ca totul sa se potoleasca. Asa ca intelege ca lucrurile se mai misca si de jos in sus. Pragmtic, da.

Lilick Auftakt spunea...

Acum, dpdv politic: daca Basescu e obligat sa faca vreo declaratie legata de educatie, chiar si PUTIN diferita de tot ce a declarat si promis pana acum,...asta e SCOPUL! Si, daca legile nu vor fi aplicate, el va fi obligat sa vorbeasca. Ca EL a propus Pactul. Indiferent de ce vor sau nu vor liderii.

Anonim spunea...

@Hendrix si Lilick - scuze ca nu an avut timp sa intru pe forum.

Nu va agitati asa pentru fleacuri.
Hendrix are stilul lui de comunicare imediat te eticheteaza "dusman al poporului".
Nu m-a suparat nici cand m-a incadrat in grupul lui R Sarbu.
Cred ca Lilick a fost deranjata mai mult de acuzatile la adresa sindicatelor din invatamant.

Lilick Auftakt spunea...

@Gheorghe

Nu. Ma irita tonul lui. Si ca spune lucruri cu care sunt de acord de cele mai multe ori, dar nu o face cu tact. Sau nu intelege ca din discutiile noastre de pe bloguri, si din felul cum expunem argumentele, se pot forma concluzii. Daca el le expune cu barda nu obtine nimic. Si chiar imi pare rau.

Anonim spunea...

@hendrix referitor la afirmatia "Daca tot nu primesc salarii cel putin sa primeasca satisfactia ca ipocrizia politica se plateste.
Asa ar proceda o societate matura si solidara, organizata in sindicat." pentru care m-ai acuzat de naivitate.

Ungurii au manifestat violent cand premierul le-a spus ca i-a mintit, si nu sunt o tara cu societate civila cea mai dezvoltata.
In tarile nordice politicienii nu-si permit sa minta si pentru ca acolo oameniii se mobilizeaza, isi sacrifica timp si bani pentru a arta conducatorilor ca nu trebuie sa fie ignorati.

Noua ne lipseste tocmai o societate civila matura, constienta ca daca vrei sa nu fi luat de fraier trebuie sa iesi in strada cand ti se calca demnitate in picioare.
Pentru asta trebuie sa existe in constinta oamenilor demnitatea ca valoare.
La noi se promoveaza ca valoare jmecheria, descurcareala.

Anonim spunea...

Desigur ca liderii sindicali faceau jocul demagogilor din PDL si PSD. De atunci se contura alianta pentru un nou FSN, mosita de Basea insusi care garanta in plina campanie electorala ca viitorul guvern va anula ordonanta de amanare a salariilor.

Profesorii ar face bine sa'i ceara salariile majorate direct lui Basea. El a garantat pt asta. In plus chiar Basea zicea:

"Ideea ca nu sunt bani nu este o realitate, bugetul poate fi asezat pe prioritati, or, din acest punct de vedere, este doar o chestiune de vointa: daca vrei sa asiguri finantarea sistemului de educatie sau nu, daca vrei sa asiguri resurse pentru salariile profesorilor sau nu."

Basea nu numai ca nu trebuie lasat sa taca, ci trebuie sa i se reaminteasca in permanenta propriile declaratii, in realitate doar minciuni sfruntate.

Lilick Auftakt spunea...

@Bogdan

Asa e. Dar uite ca s-a pronuntat deja. Ultima postare. Securistul interpreteaza cum ii e acum favorabil. S-a schimbat la 180 de grade fata de noiembrie.

Anonim spunea...

Discutia despre liderii de sindicat nu pare sa duca nicaieri. Nu cunosc relatiile in care se afla acestia cu clasa politica, insa mi'a fost lesne sa observ de'a lungul timpului ca fie prin preferintele lor, fie prin presiuni ori motivati de diverse avantaje, liderii de sindicat in foarte multe cazuri au ales sa faca politica unui partid sau altuia in loc de a face "politica" grupului pe care'l reprezentau. Faptul ca acesti lideri au candidat din partea partidelor la recentele alegeri face remarca de mai sus de domeniul evidentei.
Miscarea sindicala romaneasca pare sa fi fost dintotdeauna folosita de partide ori lideri politici.

Poate ca o lege care sa le interzica liderilor de sindicat sa candideze din partea unui partid ar putea fi binevenita.

Lilick Auftakt spunea...

@Bogdan

Da. Din pacate nu e nicio lege. Doar Spiru Haret (parca) interzice prin statut ca liderii sa candideze. Asta nu inseamna ca nu fac politica. In rest, toate dau voie liderilor sa faca si politica si chiar sa candideze.

Anonim spunea...

@Lilick,

Basel n'a fost singurul care sa sustina aberanta lege a majorarii salariilor profesorilor cu 50%. Chiar daca sindicatele din invatamant vor tace chitic (ceea ce m'as mira) se vor certa intre ei Basel, Boc, Andronescu si ceilalti. PSDul o sa fie pt majorare.

Sigur portocalii incearca sa puna totul in carca deficitului bugetar lasat de liberali, slugile deontoloage bat toba de dimineata pana seara, insa nu tineminciuna , n'au pe unde sa scoata camasa.
O sa apara tensiuni, chiar si manipulati liderii de sindicat vor fi fortati sa ia niste masuri. Poate unii din ei isi vor chiar pierde joburile.

Oricum populatiei trebuie sa i se reaminteasca CINE a garantat cu marirea salariilor de catre viitorul guvern. Marirea salariilor profesorilor si a celorlalti bugetari. Basel nu va avea ce face, fostul guvern nu l'a mintit, ci i'a spus inca de atunci : "Suntem responsabili si nu avem bani"

Anonim spunea...

Cred ca daca vor fi presiuni, vor aproba majorarea de 50%, dar se va declansa si inflatia care v-a lua inapoi ceea ce s-a acordat, poate chiar mai mult.
PSD-ul a guvernat in conditii de inflatie galopanta, stie cum e cu promisiunile care se evapora, asa ca nu are motive de ingrijorare.

CRadu25 spunea...

@hendrix, sorry dar @lilick cred ca are dreptate. Datul cu barda si tonul "artagos" nu ajuta in comunicare de nicio culoare. M-am luat odata in gura si cu @Bogdan pe chestia asta, dar am cazut repede la pace. D-aia se inflameaza aia pe Coti cand scrii tu, chiar si de bun simt. Ca te stiu drept "mistretul rau, urat si agresiv". Nu ca ma laud, dar desi pe blogul lui Patrasconiu m-am luat de multe ori in gura (si destul de dur) cu "poienarii" am reusit sa nu fiu expulzat, desi tipul e un mic Hitler. Doar datorita faptului ca incerc (in general) sa ma pastrez in limitele decentei.

Cat despre actiunile profesorilor, ma indoiesc ca se va intampla ceva. Liderii oricum sunt trampa cu PD-L, iar daca miscarea de blocare a unei greve de jos in sus (in 2008) s-a putut petrece, initierea unei greve de jos in sus nu se va face niciodata. Parerea mea...