8 ian. 2009

Judecatorii avertizeaza: Simulacru de alegeri in CSM cu acceptul lui Basescu!
















"Alegeri cu final asteptat

Maine se repeta scenariul de acum cunoscut: se incheie mandatul conducerii de un an al CSM, nu se va da niciun bilant, sau cel putin nu va fi nimic interesant, Base va face putin teatru, presa va fi calare pe ei, dupa care, ori ureaza succes Presedintele celui care crede/stie el ca va candida, ori va pleca imediat si se trece direct la alegeri.
Nu vor fi mai multe candidaturi. Va candida cate o singura persoana pentru functia de presedinte, respectiv de vicepresedinte care nu va prezenta un plan de management. Se va vota in secret, cu usile inchise. Se vor anunta castigatorii deja stiuti - acestia vor fi judecatorul Andreies si procurorul Licu. Un zvon cum ca aceste socoteli ar fi fost in fapt facute inainte de sarbatori, nu va mai atrage atentia nimanui - reteta, folosita in trecut cu succes, e expirata de acum.
Un interviu, o fraza stalcita, promisiuni de indeplinit, angajamente asumate de ochii sticlei. Tot inainte! Ne intalnim din nou, la anul."

Articol preluat de pe "Jude în Românica"

8 comentarii:

Lucia Verona spunea...

Se miră cineva?

Anonim spunea...

O sa incep sa salvez astfel de articole. Cand copii si nepotzii ma vor intreba: dar totusi, cum a ajuns din nou Romania la a doua dictatura ceausista, am sa le arat colectia de articole.

Damn' ce mioritic suna mesajul asta. Chiar nu putem face ceva sa oprim nebunia asta?

filadel spunea...

Nu ştiu dacă autorul articolului pe care-l citezi este de acord cu interpretarea ta originală. Încearcă să-l întrebi ce-a vrut să spună dacă n-ai înţeles.

Lilick Auftakt spunea...

@Lucia Verona

Nicidecum.:)

@Draghi

O sa facem. :)

@Filadel

Am postat articolul. Eu cred ca a vrut sa spuna EXACT ce a scris. Tu nu?

filadel spunea...

Păi titlul articolului tău cuprinde adăugiri inexplicabile. Pentru mine.

Lilick Auftakt spunea...

@Filadel

Pentru tine. Eu am scris "simulacru". Autorul a vorbit despre un "teatru" jucat de Traian Basescu. Nu e un simulacru atunci cand rezultatul se stie dinainte? Nu se zice asa? Nu e cu acceptul lui Traian Basescu daca autorul spune ca presedintele crede/stie dinainte cine va candida si va fi ales?

Lilick Auftakt spunea...

@Filadel

Eu nu am adaugat nimic la articol. Citeste mai bine si compara cu originalul. Am pus doar un titlu care nu poate soca pe nimeni. Decat pe un probasescian bolnav.

Lilick Auftakt spunea...

Multumesc! Si tie "la multi ani!" si un an mai bun. :)