30 ian. 2009

Sondaj




Sa ne imaginam un scenariu: pe trotuarul pe care mergeti apar din senin sepepisti, politisti, Traian Basescu. Se formeaza instantaneu o baie de multime in mijlocul careia sunteti prins. Basescu se uita la dumneavoastra, va zambeste, va intinde mana si va adreseaza celebrul "Sa traiti bine!". Ce faceti? Ce ii raspundeti? In maxim o fraza daca se poate... :))

29 de comentarii:

Anonim spunea...

Nu ma adopti traiti-ar familia ta ca sa traiesc si io bine ?!?

Vlad Florea spunea...

Nu iti e rusine? Nesimtitule!

Anonim spunea...

'Te-n mă-ta de derbedeu, demagog, ipocrit, populist şi abject!

Anonim spunea...

da-te dreaq; si-o flegma intre ochi

Dan Trofin spunea...

"Masochistu' naibii"!

Sa te lase "structurili", sa nu ai imunitate, sa treci pe la DNA...

Prefer sa traim decent, decat "atat de bine"!

Lucia Verona spunea...

Eu în baie nu vorbesc :)

Anonim spunea...

Eu n-as avea replica, plus ca mi s-ar face brusc rau din pricina nervilor.

Anonim spunea...

"Toti sau numai cativa?"

Anonim spunea...

Ha, Ha, ha, ce mi-ai facut.
Mi s-a intamplat cu Iliescu in urma cu 10 ani.
A facut o vizita la firma la care lucram, unde managerul era PSDR-ist cu fotografia lui Iliescu pe birou.
A venit in incaperea unde lucram si a dat mana cu fiecare din cei 8 salariati, eu fiind ultimul la rand.
Mi-a zambit si mi-a adresat si o intrebare despre specializare.

Anonim spunea...

I-as raspunde "multumesc, si dumneavoastra sa traiti la fel de bine ca mine".

Anonim spunea...

BA SE SCUmpesc toate ! (stiu ca nu-i original - dar e adevarat).

Lilick Auftakt spunea...

Lilick spunea...
@Mos Califar

Nu cred ca vrea Bobita un fratior cu barba pe care sa-l ia la Bamboo..:))

@Vlad Florea, @Nick, @Anonim, @Patrick Dan

:))))) Tztztztz, vaaaaai, asa de urat?

@Lucia

Nici eu...dar putem sa ii cantam ceva. :))

@Simona

Asa deci...ai raspune cu o intrebare. :))

@FFD

Sa nu spuna ca ti s-a facut rau de emotie ca l-ai intalnit. :)

@Gheorghe

Haha. Nu banuiam de intalnirea ta cu Iliescu.
Oo, ce politicos ai raspunde! Hihi! :)

Lilick Auftakt spunea...

@Chat Noir

Hahahah! Nu auzisem de asta! Tare!

Anonim spunea...

sa traiesti si tu l afel ca noi... sau mai rau..

CRadu25 spunea...

"Ba du-te tu!" Ce dracu' sunt un gentleman :) .

madalina ionescu spunea...

Trăiesc, dar pe munca mea, n-ai tu treabă!

Lilick Auftakt spunea...

@Anonim

"sau mai rau"? adica dupa gratii?

@CRadu25

Esti un adevarat domn! Hahaha!

Vlad Florea spunea...

Ti se pare urat? As fi cu mult mai colorat in vocabular daca m-as intalni cu el pe strada. Si nu as astepta sa ma intrebe nimik. Si nu cred ca ar putea sa existe vreo manifestare prea urata la adresa lui BAsescu. Unui borfas cum este el, nimik nu ii se va parea prea urat. Ii va aminti doar de adevarata lui natura... de cea mai joasa speta. il urasc pe asta cum nu am urat nici un politician pana acum. Au fost altii poate mai rai ca asta... Dar nemernicul asta e primul care a reusit sa-mi bage frica in suflet. Frica ca viata mea indiferent de cat as munci sau orice as face, s-ar putea schimba in rau. Frica ca hotia, incompetenta si slugarnicia vor fi ridicate la grad de ministrii si secretari de stat, si atunci noi astia cu verticalitate, cinstiti si muncitori nu mai avem nici o sansa. Frica cca libertatea de care ma bucur va fi ingradita intr-un soi de Republica Prezidentiala, cu iz de aburi alcoolizati de dictatura.

Anonim spunea...

Cred ca ma confundati cu Sorin Ovidiu Vantu.

Anonim spunea...

te iubesc. faceti ceva frumos pe ciutacu

neacsu spunea...

sa traiesc bine? atunci, fie: fara tine!

Lilick Auftakt spunea...

@Madalina

Hahahahah! :)))

@Vlad

Da. Foarte nasol ca amajuns aici. Ai dreptate.

@Anonimi

Cati sunteti si pe cine iubiti? Sau e vorba de un singur anonim? Nu stiu cui sa ii raspund.. :)

@Emil

O conditie esentiala. :)

Anonim spunea...

Cred ca i-as intoarce spatele cu dezgust.

Lilick Auftakt spunea...

@Liviu

YES!!! Si eu! Exact cand ar intinde mana spre mine! :))))

Anonim spunea...

Eu i-as spune ceva mult mai simplu, dar nu stiu daca imi permiteti sa scriu aici. Incerc totusi:"M..ie, bah!"

Anonim spunea...

@Silviu

Eu iti permit, si pana sa reactioneze prezidelul cred ca ti-ar permite si el.

Lilick Auftakt spunea...

@Anonim,

Incearca te rog ceva mai elaborat! :))))

Anonim spunea...

Cind om scapa de tine!

Lilick Auftakt spunea...

@Radu Portocala

:) Chiar rimeaza.