26 ian. 2009

Urat, domnule Tudor Octavian



La Realitatea TV, in direct, Tudor Octavian tocmai sustinea cu tarie ca Ceausescu a fost un prost. Ma rog, e si parerea mea, dar nu asta voiam sa povestesc. Adrian Cioroianu, prezent si el in emisiune, a considerat ca e bine sa-i reaminteasca lui T.Octavian ce scria in Flacara anilor rosii, si cum il lauda pe dictator. Jurnalistul pentru inceput a negat, dupa care a fost nevoit sa recunoasca. Si sa spuna ironic ca "a fost demascat" de istoricul care si-a dat doctoratul in "cultul personalitatii". Tudor Octavian il numise pe Ceausescu pe atunci "Prima catedra a tarii", "Primul cetatean al tarii"..etc. Urat moment. Si tocmai scrisesem despre Omagii si aplaudacii de profesie.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Ceausescu a fost un prost, Basescu-i un ticalos, dar pupinii care fac promovarea cultului personalitatii ce sunt?

"O natiune nu pote fi regenerata daca regimul ei nu dovedeste o inalta forta morala. Aceasta forta regenereaza." spune H Heine

Japonia nu are resurse naturale, si nu se afla in apropierea unor tari si piete dezvoltate economic, si totusi este una din puterile economice ale lumii, pentru ca are conducatori devotati intereselor tari.

Mihai spunea...

Nu comentez. Unii te dau in judecata daca le spui adevarul!

Lilick Auftakt spunea...

@Gheorghe

Aia sunt cei mai ticalosi. Cei care promoveaza cultul personalitatii.

@Mihai

Uie acum o stire: Un student e amenintat ca va fi exmatriculat de la Dimitrie Cantmir pentru ca a scris pe blogul lui de rau de Geoana. Ei?

Unknown spunea...

@lilick,
Intrucat avem puncte de vedere comune referitor la ideea de liberalism ( diferind doar in aceea ca eu nu ma pot opri sa critic pe acei liberali care se ascund in spatele vorbelor si promisiunilor atunci cand li se cer si fapte! ) dau si eu de aceeasi natura cu cel dat de tine lui Mihai:
Am facut o sesizare, despre modul in care am fost tratat de cineva mai mare dintre inspectorii PS1, direct pe adresa de e-mail de la cabinetul dlui primar Chiliman ( am atasat si poze de la eveniment! ), am repetat sesizarea dupa ceva timp, am facut aluzie la ea in comentariile mele de pe blogul dlui primar si :.....NIMIC!! ( in plus m-am ales cu un cauciuc taiat la masina din fata casei- nu bag mana in foc dar la ce amenintari am primit la respectivul eveniment sesizat eu am convingerea ca persoana reclamata nu e straina de asta!!)
Concluzia: hai sa ne uitam si in ograda noastra nu doar in cea a vecinului! Si sa facem noi tot ce putem pentru a iesi astfel in fata! Personal, chiar daca pot accepta ca gresesc, sunt adeptul masurilor concrete decat a criticii pure a masurilor altora!