10 ian. 2009

Unde e patinoarul de la Universitate?










A venit si iarna in Bucuresti. Cu ger. Cu zapada. Zile in care jurnalistii si bloggerii isterizati de faptul ca Pasajul Universitatii are o gresie cu un aspect lucios, ar fi trebuit sa si verifice daca aluneca sau nu. Se anuntau fracturi groaznice, vizite dese la ortopedie, cate si mai cate..
Anul trecut, in campania electorala de la locale, am trimis cateva poze la Cotidianul in care avertizam in legatura cu Pasajul Obor despre care scrisesem si pe blog. Bineinteles ca nu avertizam asa, aiurea. Eu chiar vazusem in plina vara cum cei care incercau sa coboare scarile acelui pasaj se tineau cu greu sa nu cada. Aluneca infiorator. Deci era un real pericol (se poate observa si din pozele respective). Bineinteles ca am fost acuzata de niste “colegi” de blogosfera ca il “atac” pe Videanu numai si numai pentru ca este in campanie. De fapt nu el, ci Blaga. Dar pasajul trebuia sa fie una din marile realizari ale fostului nostru priceput primar si imaginea proasta creata de pozele cu "patinoarul Obor" ar fi afectat PD-ul. Evident ca nu din cauza mea a pierdut Blaga. Nici macar din cauza pasajului. Ci pur si simplu din cauza hotiilor lui Videanu pe care locuitorii nu le mai puteau suporta, si a prestatiei infioratoare din campanie a “buldogului mut”. Ulterior s-a remediat problema la Obor. Sau cel putin sper…Pentru ca nu am trecut pe acolo de cand a nins.
Am zis insa sa “verific” ce se intampla si in Pasajul Universitatii – realizarea Carnatarului - in prima zi adevarata de iarna. Cu zloata. Nu am vazut pe nimeni cazand, ba, din contra, am vazut ca imediat dupa scari exista o portiune de delimitare cu o gresie antiderapanta (foto 2 si 3, ambele facute ieri).














5 comentarii:

madalina ionescu spunea...

Alunecăm încă la Obor, pe gresia aia acoperită de zloată. În Pasajul de la Universitate nu am curaj să ajung iarna:)

Anonim spunea...

Carnatarul cine e ? Oprescu? :)))
Am inteles ca a deschis un cabinet ortopedic in pasaj la Universitate.E adevarat?

Lilick Auftakt spunea...

@Alandra

Sigur ca el :)))
Nu am vazut niciun cabinet. Hihihi! Ar fi culmea sadismului.:)))

Lilick Auftakt spunea...

@Madalina

O sa trec si eu pe la Obor. Sunt curioasa.. :))

Anonim spunea...

http://www.cotidianul.ro/oprescu_a_gasit_solutia_lunecusului_de_la_universitate_un_cabinet_de_ortopedie_in_pasaj-67488.html


E sadic :)) Pentru fiecare picior rupt, o gogoasa.