10 aug. 2010

Bercene, nu te vad bine!


Aflu de pe blogul lui Ionut Iancu ca Duduia Udrea a pus mana si pe Inspectoratului de Stat in Constructii, cu tot cu bugetul de aproape 33 milioane euro. Se pregateste oare si trecerea Ministerului Transporturilor si Infrastructurii sub papucul Coanei Mari?

Sa revedem cateva stiri mai vechi: "Elena Udrea spune că şi ea este o susţinătoare a construcţiei de autostrăzi şi că ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, nu are motive de invidie pentru că va primi şi el bani pentru drumuri, dacă va avea de unde." - Gandul, 1 martie 2010

"In acest moment si probabil ca foarte multa lume nu stie, lucram la un drum care sa lege Cernavoda, direct, de Costinesti, iar cei care vor sa mearga in sudul Litoralului sa nu mai mearga prin Constanta", a spus ministrul Dezvoltarii, citat de Agerpres. - Hotnews, 2 iulie 2010.

30 de comentarii:

ionut spunea...

asa le trebuie...ei au tolerat ca zdreanta asta sa ajunga unde e..acum sa ii faca dispara cate unul...

Lilick Auftakt spunea...

@Ionut, noi ne bucuram nespus. Cu cat e mai puternica Udrea, cu atat partidul si Basescu vor fi mai jalnici.

Augustin spunea...

Eu zic ca nu prea sint motive de bucurie! Pe cit Udrea e mai puternica, pe atit sansele marinelului de a ajunge premier sint mai mari. Mai reflectati un pic!

Lilick Auftakt spunea...

@Augustin, nici gand. Udrea are o imagine infecta.

Starea NATIUNII spunea...

Eu propun ca cei doi sa fie ingropati impreuna!
Ce spuneti?

Mihai Pop spunea...

Exact. Si intr-o tara in care peste jumatate din oameni cred ca Soarele se invarte in jurul pamantului, cu siguranta vor fi judecati oamenii dupa imagine nu dupa fapte. Pacat.

Adrian Stoica spunea...

@Lilick: Ce imagine avea marinerul in 2009? Decembrie 2009?
Faptul ca tu vezi lucrurile intr-un anumit fel nu inseamna ca toti le vad la fel ....

Lilick Auftakt spunea...

In campanie eu stiu ca Basescu a ascuns-o pe Udrea.

Augustin spunea...

@Lilick
Nu-i de gluma cu chestia asta; pari sa ai tare mare incredere in discernamintul electoratul roman, care n-ar da prima oara cu mucii in fasole! Dar daca Udrea va face un drum spre Costinesti, vreo citeva mii de locuinte pentru saraci si un set complet de pufoaice portocalii, sa vezi ce-o mai voteaza astia! Cum cu ce bani? Mai trage jupinu' un imprumut! Ca doar nu-l plateste el!

Lilick Auftakt spunea...

@Augustin, nu face nimic. :) Ce a facut in doi ani? Lendofcioisul si o frunza...

Mihai Pop spunea...

Basescu s-a remarcat prin "M...e, ti-am spus!"

that was actually funny

Ce a facut in doi ani? Lendofcioisul si o frunza...

Ce a facut Agathon? Dracula Park? Dar Ovidiu Silaghi? Lejer se inscriu pe lista si Gheorghe Dobre sau Radu Berceanu, sigur ca fiecare avea turismul alaturi de altele in subordine, mai putin Udrea in Guvernul PDL-PSD.

Dar macar la nivel de promovare a tarii se face ceva. Chiar daca nu avem ce promova. Ca sa avem ce npromova ar trebui sa lucreze si altii si aceea e alta discutie. Pana una alta, Udrea si-a facut treaba.

Lilick Auftakt spunea...

Uite, iti arat eu imediat ce treaba a facut: http://lilick-auftakt.blogspot.com/2009/07/promovarea-in-stil-udrea-va-distruge.html

Ministerul turismului trebuie desfiintat. Ajunge o agentie condusa de un om de cultura, care sa promoveze in primul rand turismul cultural.

Rodica spunea...

Probabil ca s-ar imbunatatii lucrurile daca dna Udrea ar avea autoritate mai mare.

Mihai Pop spunea...

Si aici ajungem la vorbele mult uratului de catre tine, domnul Traian Basescu: "Trebui sa-ti si iubesti tara!"

Din punctul meu de vedere, daca tu pleci din tara asta pe care o urasti, mie imi va fi bine.

Enlightning: Eu cred ca avem multe chestii bune in Romania pe care altii nu le au si pe care merita sa ni le promovam. Si da, pana la varsta majoratului am vizitat 7 din tarile europene, ca sa nu zici ca nu am cu ce compara.

Lilick Auftakt spunea...

Mihai, vorbesti numai prostii. Eu imin urasc tara? Ia citeste aici. E tot despre turism: http://lilick-auftakt.blogspot.com/2009/08/festivalul-enescu-si-turismul-cultural.html

Vezi ca ai mai atras o proasta dupa tine, pe Raluca. :)))))

Lilick Auftakt spunea...

Pardon, Rodica... Totuna. :))))

Mihai Pop spunea...

Pai atunci cum poti sa spui ca daca promovezi Romania ajungi ca Trabantu?

In al doilea rand, cata vreme calitatea e in crestere, Eu cred ca trabantu va avea mai amre succes decat berea scolca. E mai popular.

Lilick Auftakt spunea...

Hm, nu te duce capul. Ma plictisesti.

lucian burjuiul spunea...

Problema e ca astia nu sunt in stare nici macar de turism gastronomic... Cu exceptia turismului electoral n-au deloc valente.
Turismul devine o amintire in Romania iar turistii se reorienteaza pentru destinatii externe. E suficient sa iasa odata din tara sa faca comparatie.

Lilick Auftakt spunea...

Mihai Pop, tu nu poti sa votezi decat cu PDL. Doamne fereste de votanti ca tine la PNL. Nu intri in target.

Lilick Auftakt spunea...

@Lucian, chiar asa.. nici turism gastronomic nu sunt in stare sa faca. Asta pt ca la urma urmelor tine tot de cultura. Dar cu cine sa faci asa ceva? Cu idioti votati de persoane ca Mihai Pop? O centura macar o fi in stare sa faca Duduia? Mai repede cred... :))

Mihai Pop spunea...

Nu inteleg. Nu e scopul tau sa ma atragi de partea ta sa-mi arati ca tu ai dreptate? Daca nu ai dreptate, si "doamne fereste sa votez cu PNL" atunci de ce mai sustii PNL? De ce No Basescu Day? De ce toate actiunile tale, inclusiv blogul, daca tu nu vrei sa convingi oamenii sa voteze cu PNL?

Lilick Auftakt spunea...

@Mihai, uite, poate sunt altii in PNL care vor sa atraga oameni ca tine, desi n-as prea crede, nu am auzit. Eu nu vreau in niciun caz. Chiar nu imi doresc! Pentru mine cel mai important e sa tin aproape de noi oameni importanti ca Zoe Petre, Radu Portocala si multi altii, pe care nu ii insir acum. E de ajuns ca ti-am dat doua nume. Pentru mine, o simpla opinie a unui astfel de om, e de 100 de ori mai valoroasa decat 100 de Mihai Pop. Nu e treaba mea sa racolez sustinatori de felul tau de pe internet. Daca era, intram pe alte bloguri, faceam invitatii, ma imprieteneam cu oricine. Insa asta nu s-a intamplat niciodata. Tu judeci foarte primitiv chiar si acest lucru. Iti imaginezi ca PNL ar racola pe oricine. Scuze, chiar nu.

Mihai Pop spunea...

Nu am impresia ca PNL racoleaza oameni. Dar cand acest partid, prin reprezentantii sai nu vor sa sustina itneresul meu, atunci nu ii vor vota. De aici, orice discutie e in zadar atunci. Nu stiu de ce, dar aveam impresia ca voi vreti sa reprezentati interesul poporului.

Mihai Pop spunea...

sau a unei parti cat mai mari din popor

Lilick Auftakt spunea...

@Mihai, odata ce ai rostit sintagma populista "interesul poporului" iar m-ai pierdut. Nu vei gasi prea des in discursurile liderilor liberali referiri de genul asta la popor. Tu de fapt nu votezi PNL pentru ca nu intelegi lucrurile astea.

Lilick Auftakt spunea...

Eu nu inteleg de ce insisti tu. Ti s-a explicat de nu stiu cate ori ca nu ai nimic in comun, din punct de vedere politic, cu noi. Tu emiti niste lozinci. Si asta, "interesul poporului", e o lozinca portocaliu-populista. Ca si "vointa poporului". Ti s-a spalat creierul. Eu nu am cum sa te salvez si imi pierd timpul explicandu-ti. Esti modelul perfect al "omului nou".

Mihai Pop spunea...

Cum am zis, orice discutie e in zadar.

Lilick Auftakt spunea...

Asa e.

Shadow spunea...

@Mihai Pop

ca locuitor al unei tari europene, alta decat Romania nu am vazut nimic din promovarea Romaniei. Ca sa-ti dau exemple. Turcia, bulgaria, Croatia, Slovenia, etc au reclame nu numai la tv dar pana si in "statiile de metrou". E drept nici unul din ministrii turismului din tarile respective nu s-a gandit in "prostia lor" sa joace tenis in fata Primarie. Ciudat insa "prostii astia de francezi" se duc in concedii in tarile respective numai in Romania mai NU. Niste "imbecili" habar n-au ce e aia promovare. Probabil procentul lor de creduli in "invartirea soarelui" in jurul pamantului e mult mai mare.

PS. Sa-ti spun cum se vedeau "aceleasi reclame" in Spania in Barcelona, Taragona, Valencia? Tara eminamente turistica deh? In Belgia?