15 aug. 2010

O frumoasa si fructuoasa vizita de lucru a presedintelui

Pe YouTube, pe Traian Basescu's Channel, oamenii presedintelui au postat un filmulet cu evenimentul de azi, de la Ziua Marinei. Bineinteles, au cenzurat toate momentele cu huiduieli. Cam asta am vedea la tv daca nu ar exista "mogulii cei rai". O vizita de lucru ca pe vremea lui Ceausescu:



Mai jos, varianta TVR (cu fluieraturi). Vai, vai, vai... si portocaliii care credeau ca Felix si Nus au inventat fluieraturile. Au uitat sa dea comanda si la TVR sa le scoata:

15 comentarii:

Marieta spunea...

Aproape că mi-e teamă. Mă îngrozesc doar gândindu-mă cam ce idei ar putea popula mintea zbuciumată a lui Traian Băsescu şi cam ce ni s-ar fi putut întâmpla fără mogulii cei răi. Mogulul cel bun cred că tace, nu frecventez B1TV. Tocmai mă supărasem că se tot reiau imaginile cu huiduieli. Mda, se pare că e necesar.

Lilick Auftakt spunea...

@Marieta, pana si TVR-ul, acum controlat de oamenii lui, nu a putut sa treaca peste faptul ca "discursul preşedintelui Traian Băsescu a fost perturbat la început de o serie de rumori şi fluierături din public".

http://www.tvr.ro/articol.php?id=87296&c=47

Adrian Stoica spunea...

Mi s-a parut mie, sau situatiunea a fost cam ultramarina? Pixelul albastru ...

Anonim spunea...

Si au mai inchis si comentariile :))) Ei vor sa traiasca in lumea lor.

Lilick Auftakt spunea...

@Adrian

Chiar ultravioleta. :))

@Basarica, erau deschise, dar au intrat unii sa ii injure si au inchis. :))

Lilick Auftakt spunea...

Normal ca vor sa traiasca in lumea lor. Exact asta fac basistii. Si-au pus ochelarii de cal si traiesc asa. :))

Lilick Auftakt spunea...

Vad ca niste idioti ma cloneaza pe VoxPublica si alte platforme portocalii pe care nici nu le citesc. @Basarica, tu se pare ca le citesti. Ce ai, omule, de te bagi sa postezi in toate mizeiile alea? Doar la Preda e mai curatel si la Niku Elektriku. In rest, doar mocirle infecte.

Starea NATIUNII spunea...

Oare cand merge asa prin tara la diferite evenimente, ia cu el si elicopterul? :)

Lilick Auftakt spunea...

@Starea Natiunii, cred ca da. Si am inteles ca si parasuta. :D

niku_elektriku spunea...

lilick draghe,

io'tz multzam in doo labutze ca m'ai trecut in blogroll, ba, mai mult, ma dai drept ezemplu positiff din tabara "prost-scrisilor" (waw, linga ditai profu' universitar - recte dom' preda), da' nu tzi-e putzin frica c'o sa devii, incet -incet, deviatzionista ?

Lilick Auftakt spunea...

Nu, Nikule. Sa-ti spun drept, ceea ce citesc la tine ma amuza la nebunie. Dar asta stii mai demult, sper... Dar ma tin tare. N-o sa.. "deviationez". :)))))

eliad spunea...

Parca e Telejurnalul de seara... Stirea principala, aceea cu vizita de lucru a Tovarasului, era oglindita cam la fel.

Mai, ce cred astia ca fac daca taie huiduielile? Nu cunosc ei macar regula de baza, conform careia cenzura brutala este eficienta doar atunci cand e totala? Altfel, intr-un sistem cat de cat democratic, te faci dracului de ras!

Toata lumea vede ce-ai taiat, si cunoaste temele pe care ai vrut sa le ascunzi... Se vede astfel de ce te temi, ce urasti, ce detesti, care iti sunt apucaturile, s.a.m.d.

Lilick Auftakt spunea...

Eliad, daca Hitler ar fi cenzurat doar o parte a presei, ar fi aflat englezii fix care sunt lucrurile neplacute pt. el... Wow, ce dezastru. Insa limbaiesii lui Basescu nu stiu asta. Ei stiu sa cenzureze si atat. Ei arata "adevarul lor", pt ca stiu ca exista destui prosti care sa il creada doar pe asta, in timp ce suna din trambite: "mogulii e rai".

Brad spunea...

Da, mogulii ... ca prostimea ...
http://www.youtube.com/watch?v=_qpkURwxawQ

Anonim spunea...

@Lilick

Am intrat in urma cu ceva saptamani pentru prima oara sa vad despre ce e vorba. Si am comentat un pic. Acum am intrat iar si vad ca e cineva care comenteaza cu nick-ul meu si pune si link la blog. Fun. Astia cred ca s-au saturat sa vorbeasca intre ei si se gandesc ce as spune eu.