29 aug. 2010

Raluca Turcan despre strugurii acri


"Partidul Naţional Liberal are datoria să încerce un Guvern cu Partidul Democrat Liberal." O spunea la RFI vice-preşedintele PDL, Raluca Turcan. - 18 august 2010.

"Domnul Antonescu traieste cu iluzia ca noi toti, cei din PDL, am fi nerabdatori sa luam PNL drept partener la guvernare. Nu-i sade bine unui politician destul de copt cum e dl. Crin Antonescu sa se creada Mister Univers si sa creada ca, la un semn al sau, PDL e gata sa propuna data nuntii. Putem acum, in vreme de criza, sa guvernam alaturi de un dusman ?" o spune azi, 29 august, pe blog, Raluca Turcan, citata de Romania Libera.

Femeia asta e normala? Uita dupa doar 11 zile ca facea declaratii de dragoste PNL-ului?

16 comentarii:

bianca guruita spunea...

e doar proasta.

Lilick Auftakt spunea...

@Bianca, ma gandisem si la varianta asta. Cel putin din punct de vedere politic e o prostie sa faci asemenea declaratii cu ovarele.

dramoleta spunea...

Asta nu stie nici cati ani are :)))

simona ionescu spunea...

Lilick, pai daca nu se pun problemele asa, ar fi ramas in istorie vorba aia cu Politica e o curva?

Lilick Auftakt spunea...

Dramo, adica asta: http://stirileprotv.ro/show-buzz/entertainment/raluca-turcan-nu-mai-stie-cati-ani-are-sa-fie-28-sa-fie-32.html

:))))

@Simona, curva, curva, dar una isterica? :)))

Anonim spunea...

Asa tara, asa curve.

Lilick Auftakt spunea...

Saraca tara...

Augustin spunea...

Ehei, nici macar curvele nu mai sint ce erau odata!
Cit despre Raluca Turcan, eu zic c-a ciufulit-o nitel ala din deal, c-a scapat porumbelul, si-atunci a dat-o la-ntors. Asta nu ca as vrea s-o contrazic pe Bianca!

Lilick Auftakt spunea...

@Augustin, las' ca o razbuna ne-a Stolo. :))

ADRIAN spunea...

parerea mea sincera .... si imi cer scuze pentru exprimarea acestei pareri atat de transant ... dna Turcan musteste de prostie ( nu neaparat politica ci din aia nativa).
am vazut-o o data live la comisia pentru cultura din camera, in legislatura trecuta, si am constatat ca nu intelegea absolut nimic din ceea ce se dezbatea la momentul acela, lucruri de mare simplitate. deci e o impresie pe care mi-am facut-o in mod direct si ceea ce afirma in cele doua citari de aici nu face decat sa-mi confirme.

Lilick Auftakt spunea...

@Adrian, pai da. Nu e ea cea cu celebra gafa "HD"?

radu spunea...

I-am trimis ralucai Turcan urmatorul mesaj care, de doua zile, asteapta sa fie aprobat. Poate il sterge acum.

"Nici nu ne dorim o apropiere de un partid al carui unic obiectiv a fost sa ne distruga prin “fuziune”. Ii raspundem cu aceeasi moneda. Care pe care.
De unde ati inteles, doamna, ca PNL ar vrea o “nunta” cu PD? Niciodata!
Apropo, PD-ul s-a mai uitat vreodata in oglinda, sa vada cum arata? Nu-l mai ia nimeni, decat fantose ca UNPR sau oportunisti marunti ca UDMR, care ar guverna cu absolut oricine, numai sa-si vada sacii in caruta!"

Eu zic ca am fost civilizat, fata de cate aveam sa-i zic. Da nu-i mai zic, ca sunt baiat finutz, hehehehe! :)

Lilick Auftakt spunea...

@Radu, mai e si PNG-ul. Si ei s-ar mai uita la PDL :))

radu spunea...

@Lilick: eu vorbeam de partide serioase, nu de estropiati gen "cancerul Stelei"! Apropo, Ba-secu zice ca tine cu Steaua. :)
Da` cred ca Ralucai Turcan ii sta bine langa Becali.

Lilick Auftakt spunea...

Zici tu, @Radu, dar tocmai ce au refacut alianta cu PNG. :))

Adrian Stoica spunea...

Proasta e, nu-i vorba, dar acum e si "refuzata" ... asa ca ...