12 iun. 2008

Asemanare


8 comentarii:

Anonim spunea...

Incredibil! Chiar seamana!

Anonim spunea...

@Karina
:))))) FOARTE TARE!!!!
Bravo, Karina!
L-ai vazut cumva astazi pe domnul Chiliman la A3? Am auzit ca a iesit bine.
Eu am facut in seara asta educatie politica babetelor din blocul meu, le-am explicat ca-i musai sa-l voteze pe Andrei Chiliman.

Anonim spunea...

@Raluca


Da, am vazut o parte buna din emisiune. Mi-a placut. A fost decent, convingator..
Ce au zis babeturile?:):):)

Anonim spunea...

@Karina
Eu nu am vazut emisiunea. Sper din tot sufletul sa fie bine, duminica!
Le-am convins, of course! :) Doua erau deja convinse, pe celelalte trei le-am convins. :)) Dar mi-a luat ceva timp sa le explic. Basca a trebuit sa le gadil la coarda sensibila, " ca nu se poate, dvs niste doamne educate, fine, etc, sa-l votati pe Murgeanu, un infractor, un incult, un insensibil, etc". Si uite asa Karina, am luptat din greu cu ele. :)

Anonim spunea...

@Raluca

Nu stiu. Am emotii. Mi-e sa nu se intample ceva duminica. Cine stie ce pot inventa interlopii lui Murgeanu? Cine stie cu ce santaje sau cu ce bani ies...Daca o sa piarda Chiliman doar din cauza asta o sa piarda. Altfel..ar fi deja invingator.
Si baietii aia din sect 1 care se ocupa de campania lui Chiliman am inteles ca si-au pus mintea la contributie si au gasit solutii inteligente, ingenioase pentru a lucra cu psihicul si ratiunea cetatenilor. Dar...sa vedem.
Acum s-a terminat campania. Doar noi pe net mai putem sa luptam. Sau asa, direct, cum ai facut tu cu babutele..
Pentru asta mai e inca timp. Va conta fiecare vot.

Anonim spunea...

@Karina
Si mie mi-e teama. Murgenii si mafia lor sunt capabil de orice furaciune la vot. Cum bine spuneai pana duminica,luptam si noi cum putem impotriva rechinilor portocalii.

Anonim spunea...

@Raluca

Ai vazut la Marius pe site pozele cu interlopii aia portocalii? Ai vazut ce ten bronzat au?

Anonim spunea...

@Karina
Le-am vazut Kari! :)))
Ne mai mira ceva?! Asa murgean(piulita, rechin) asa colaboratori. :)