Potensi Energi Terbarukan Yang Ada di Indonesia
-
*Potensi Energi Terbarukan Yang Ada di Indonesia* – Energi terbarukan di
Indonesia akan meningkat jika negara terus memanfaatkan energi panas bumi.
Indon...
2 iun. 2008
Un nou brand: Candidatul EMO
Candidatul EMO-asa il numeste CTP pe Sorin Oprescu. Dar nu asta e foarte important, cum il numeste CTP pe Oprescu, si nu la asta vreau sa ma refer, ci la faptul ca mass-media va fi castigatorul alegerilor locale din Bucuresti. Imediat dupa aflarea cifrelor din exit-poll-uri am simtit televiziunile avide, dornice sa muste. Blaga a incercat sa rosteasca cateva cuvinte. Un discurs la locul lui. Normal. Decent. Camerele erau atintite spre el. Era primul in sondaje. Deodata camerele rup imaginile si se intorc hipnotizate catre Oprescu. N-a spus mai nimic. Dar a gesticulat mult, a avut o atitudine de invingator, a baletat gratios facand curte votantilor penelisti, pesedisti, nehotarati...Un actor innascut.
Daca Blaga vrea sa castige ar trebui sa ia in seama acest aspect la care a stat slab si in campania pentru turul 1. Nu are imagine, nu are mobilitate, nu are stralucire, nu are charisma, nu ofera un brand.
Mass media nu are incotro. E facuta sa aleaga actiunea. Brandul-"Scandal Basescu" e pe duca..Vadim si Becali sunt uzati definitiv. Mass-media cauta disperata un alt brand si pare a-l mirosi in Oprescu, dispus sa se ofere pentru a fi devorat de presa. Va apela din nou la melodrame, va smulge lacrimi din ochii gospodinelor, ii vor da acatiste babutele. "Emo, maica" sau "Saracul Oprescu", cu vocea plangacioasa, va face apel la "dragii bucuresteni" de pe balustrada. Jos, toate camerele de filmare se vor focaliza pe lacrima lui.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
2 comentarii:
Cum nu are "brand" Blaga? Ba are şi încă unul foarte... puternic! De sculer-matriter comunist, promovat de uzină la facultate pe bază de dosar sănătos, întors şi promovat aproape imediat director... Făcut "revoluţionar" FSN pe puncte în oraşul în care nu s-a întîmplat nimic... Luat case şi terenuri cu diploma de revoluţionar... Uns parlamentar FSN in 1990, membru al Comisiei de securitate şi apărare naţională din Parlament în iunie 1990... Uns prefect FSN de Bihor pentru merite speciale în timpul mineriadei...
Brandul securistului bun pentru orice regim, de la extrema stînga la extremă dreapta! Cu o "mapă profesională" beton! Atîta vreme cît docomentul stă ascuns bine şi cît preopinentul pupă papucul lui Vodă şi al curtezanei preferate!
@Luli,
Are si el brand, ai dreptate, dar din ala..de muschi...Sau aruncator de proiectile...Hihihi!
Trimiteți un comentariu