25 iun. 2008

Cald-Rece.







Conform noii legi adoptate azi de Senatul Romaniei, ar trebui ca pe radio si tv sa avem de azi inainte stirile pe principiul "una calda-una rece". Adica o stire pozitiva dupa care una negativa, astfel incat raportul dintre ele sa fie 50%/50%.
Ma intreb: daca televiziunile si radiourile nu vor avea stiri pozitive, ce se va intampla? Sa va renunta si la cele negative? In fine..
Desi legea nu se refera la bloguri, si la internet in general, m-am gandit insa sa fac si eu un mic exercitiu. Asadar voi prezenta o "stire" pozitiva si una negativa.


Prima, cea calda (frige chiar!!!): Petria se pregateste sa proclame Republica de la Spermezeu!
Toti republicanii convinsi sunt rugati sa dea o mana de ajutor. Se pun la punct ultimele detalii. Implicati-va, nu frecati menta!

A doua, rece (sau "la racoare"): Aflu de la Mihnea de pe blog un lucru socant: la Chisinau se aresteaza pentru postari pe net care cica ar indemna la nesupunere civica si la rasturnarea oranduirii statului. Aici blogul celui care s-a ales cu dosar penal. Eu zic ca ar trebui sa-l sustinem. Curaj Gheorghe Zastavnetchi! Suntem alaturi de tine!

6 comentarii:

Anonim spunea...

Daca era Regatul de la Spermezeu, poate eram ceva mai entuziasmata... In plus, nu stiu daca nu e deja ocupat postul de director al SRI pentru care mi-am manifestat interesul... :)

In privinta celei de-a doua stiri, chiar se mai mira cineva?

Daca ar fi sa fie... nici o zi fara "una calda, una rece", draghe Lilick, parca ti-am trimis o stire interesanta despre zidarul privighetor... :)

Lilick Auftakt spunea...

@Lulutza

1.Pai am vazut ca ti-a fost acceptata candidatura. Cred ca esti deja in anticamera sefiei SRI. Eu chiar ma gandeam sa ma pun si mai bine cu tine.
2. Daaa, am citit si cu "zidarul privighetor". Hihihi! Dar nu stiu la ce ar intra: la calda sau la rece? :) E cam calaie asa...Am mai gasit insa ceva si mai interesant in legatura cu asta. Poate o sa postez zilele viitoare.

Realitatea lui Petria spunea...

Lilick, am găsit o poză ce se nimereşte pentru ce au făcut senatorii.

Lilick Auftakt spunea...

@Alex

Haha! Monumentul clismei???

Unknown spunea...

LOL

Anonim spunea...

@Mihnea


Sorry ca de la tine am luat stirea negativa! :)