3 iun. 2008

Elena Udrea despre rezultatul votului la alegerile locale...


Referindu-se la rezultatul votului la alegerile locale, Elena Udrea, pe blog, aduce niste explicatii care justifica, in viziunea domniei sale, scorul slab al PD-L-ului dar si absenteismul masiv:


" Elena Udrea Says:

June 3rd, 2008 at 12:50 am
Din pacate, exista inca o categorie larga de electorat neinformat, asistat social si care voteaza pentru o punga cu faina. Si pentru lipsa acestuia de informare trebuie sa ne facem si noi, PDL, reprosuri. Apoi, acest electorat vine constiincios la vot, in timp ce electoratul informat, urban in principal, nu. Mai sunt si cei plecati din Romania, peste 3 milioane, care nu pot vota. Acestia sunt, in marea majoritate, dintre cei care ar vota impotriva PSD."


8 comentarii:

Albert spunea...

Las-o ca-i socata i-am zis de o mie de ori ca Oprescu va castiga chiar in final deci sondajele care erau criticate de masluire etc sau la comanda cuiva s-au dovedit ca a reflectat realitatea.

Anonim spunea...

Pai nu i-am facut nimic, dar am vazut ca se agita cu explicatiile..si se cam incurca in ele..De obicei ea era mult mai sigura pe ea.

Albert spunea...

Ai dreptate, nu m-am referit la tine, dar i-ai dat-o cu Blaga bravo Karina.
Vin-o si la mine sa scrii te astept

http://stirea.wordpress.com/

Anonim spunea...

Ti-am scris. Am vazut ca ai preluat si tu. :)

Albert spunea...

Da, pai eu stiam ceva dar mai bine o sursa credibila sa nu-mi zica ca-i din capul meu

Albert spunea...

Karina, poti sa reglezi ca sa se vada si articolul vezi acolo

Anonim spunea...

Te rog eu mult... Nu mai pune pe aici extrase din gindirea politica a duduii Udrea, ca ma radicalizez de nu te vezi si incep sa-ti ornez peretii blogului cu grafitti!

Anonim spunea...

@Lulutza


Ai votat pe....faina? :) :) :)
Las-o draga, pregateste si ea duduitele alea de pe blogul ei, prostute ca noaptea fara stele, pentru "inmormantare" to'arasului Blaga.
Ma gandesc cum o va face pentru Baselul.
De ce sa nu ii cream toate conditiile?