21 iun. 2008

Cismigiu-Festivalul National de Folclor





4 comentarii:

Anonim spunea...

Ai fost in "vizita de lucru" in Cismigiu? Trebuia sa le dai niste amenzi pentru chicioshenie alora cu macrameurile! Si nu numai... Parerea mea, un mod onorabil de a face bani... :) "Sint de la Politia Bunului Gust! Platiti amenda sau intrati la puscarie si va confisc si distrug marfa ofensatoare!" :)

Lilick Auftakt spunea...

@Lulutza


Nu, nu am fost eu. Am trimis pe cineva in inspectie sa vada cum se mai prezinta Bucurestiul si mi-a venit cu pozele astea. :)))

Anonim spunea...

Aha, te-ai... imburghezit! Acum iti trimiti sclavii la munca de teren... Inseamna ca s-au umplut de bani din amenzi, ca romanii sint foarte inventivi cind vine vorba de... bonusuri! Cere-le si tu macar un 20%... :) Parerea mea...

Lilick Auftakt spunea...

@Lulutza


Mai bine uita-te cat de realist sunt modelate fetele mosilor aia...
Cu putin efort de imaginatie pot fi trimisi si in campanie electorala la sate. Sunt mai expresivi decat multi candidati. :)))))