9 iun. 2008

Facute de-aceeasi mana?



27 de comentarii:

Anonim spunea...

Lui Nastase i-a facut blogul "puiutul de comunist". Celorlalti doi habar nu am cine, ce si cum. Chestia aia cu "Hai Romania" nu este legata de nu stiu ce meci de fotbal, care se "lupta" azi? M-au innebunit cu fotbalul lor!

Vezi de ce e mai bine sa ne votam intre noi, femeile?

Lilick Auftakt spunea...

@Lulutza

Adica sa o votam pe Nutzisor? :)

Anonim spunea...

Warum nicht? Poate ne mai da si noua din gentile alea scumpe, de le poarta o singura data si pe urma le da... antoanetelor! :)

Uite, o ascult pe Boiagioaica si-mi dau seama ca pe asta nu prea as vota-o! A chemat-o Firea sa vorbeasca frumos de "omul" Blaga si tot ce gaseste ea mai bun de facut este sa-l ameninte pe contracandidat cu bocancii ei virili... :(

agaX spunea...

@Lulutza,
Nu te vad eu chiar asa de usor "cumparata" ... geanta si stampila, zici :)
Pai de era asa, de mult iti dadea thor vreo bascula de ciment - ca am auzit ca are sursa ieftina - numai sa scape de gura ta.

Anonim spunea...

@agax - aoleu, tu stii cit costa o poshetzica Hermes Birkin, cum am vazut deunazi la coana Nutzi? Mult mai mult decit toate automobilele care mi-au trecut mie prin mina... De ce crezi ca s-a lacomit ditamai Sarko sa inhate una mokka pentru Carla lui? Ia baleiaza mataluta un pic pe aici:

http://www.createursdeluxe.com/bags.asp?category=Birkin&page=4

Nu ca m-as plinge, eu am preferat intotdeauna "poshetzelele" cam cit un geamantan, sa incapa, la o adica, si masina, daca nu gasesc loc de parcare... :)

Lilick Auftakt spunea...

@agax


S-a chinuit saracul (de Thor zic)sa gaseasca pe tot netul o sursa de ciment ieftin. Deh, omul toarna. Asta e meseria lui de baza. Acum are si motiv. Isi face casa la tara. Si e bine sa te lauzi cu gura plina cand torni cu folos. :) :) :)

Anonim spunea...

Chiar asa, Lilick, tu nu vrei sa-ti cumperi o "Hermes Birkin" autentica de pe e-bay, la promotie? Cred ca au si galbene... ;)

http://stores.ebay.com/Createurs-de-Luxe-Luxury-Designers_W0QQssPageNameZl2QQtZkm

:lol:

agaX spunea...

mama doamne, asta cu posetele e groasa rau de tot! nu mi-am inchipuit ca poate sa existe asa ceva ... ce3 draq pun in ele?

Lilick Auftakt spunea...

@Lulutza

Unde Dumnezeu ai vazut tu acolo galbene? Ca eu nu vad...
Ei, cred ca o las doar pe Nutzisor cu placerea...

Lilick Auftakt spunea...

@agax

Uite: http://octaviancoifan.blogspot.com/2008/03/posetele-elenei-udrea.html

Lilick Auftakt spunea...

Sau si mai exact aici:

http://me.itmania.org/2008/03/02/diareea-mea-si-posetele-elenei.html

agaX spunea...

...pai din vreo 3 posete de-a lu' nutzi betoneaza thor din modrogan pina la Cluj daca se-nerveaza

agaX spunea...

mai, da' s-a smecherit rau lumea de cind am plecat din tara ... :) ai io ma bucuram ca mi-am luat teveu nou :)

agaX spunea...

iar udrea asta a voastra, ca ma tot uitai la ea mai in detaliu, ii chiar nasoala ...

Anonim spunea...

@Lilick - m-am inselat, geanta lui Nutzi a costat numai vreo 21.500 dolari:

http://www.cancan.ro/2008-06-09/Melescanu-si-Udrea-shopping-electoral-la-Targul-Olarilor.html

Compara cu asta:

http://www.createursdeluxe.com/bags.asp?category=Birkin&id=1302&page=4

Lilick Auftakt spunea...

@agax


Pai stii cum e: tot astea nasoale se "pictoraliaza" si se impopotoneaza cu gentute care mai de care... Doar-doar...:)

Anonim spunea...

@agax - Wow! Ti-ai luat "plasma" noua? E mare? Cit tot peretele? :) Si eu inca mai visez la un Macbook ultraslim...

agaX spunea...

mi-am luat un LCD de 52 de inches :)

ca macbooku' l-am "rezolvat" marinareste cu astia de la lucru, ca americanu' smecher, smecher, da nu-i ca rumanu :))

Anonim spunea...

@agax - de gura mea a scapat "ala" foarte usor! Mai, mai, crezi ca i-a dat pentru asta o bascula de ciment stapinului "globului"?

agaX spunea...

Lulutza - ma faci sa ma "manifest" la adresa lui el grande cimentatoro de la cita, mai stii ca citeste pe-aici in secret? :) ca sa zic totusi ceva la subiect, c-asa-i politicos, sa nu ocolesti raspunsul, cred ca si-a lipit ceva ceva ciment pre limba si la assuprit pe globar numai asa, in treacat zilnic :)) sa nu ma spui :)

Anonim spunea...

Sa stiti, boieri dumneavoastra, ca mie mi-e cam mila de "timisoreanul" cu "globul"... Are un stapin atit de perfid si niste "prieteni" atit de anosti...

Lilick Auftakt spunea...

@agax

Citeste, citeste..stai linistit. :)

@Lulutza

ce timisorean?

Anonim spunea...

Ei si tu acum... "timisoreanul" din Turnu-Severin... :)

agaX spunea...

Cred ca vrea sa spuna ca Patrasconiu e timisorean. Sau nu? E adevarat?

Lilick Auftakt spunea...

@Lulutza (si @agax)


A, acum m-am prins..Daca ziceai de Turnu Severin mi-era mai clar. :)
Lasa-l, ca e baiat bun...

Anonim spunea...

foarte buna observatia! esti o asistenta buna

Lilick Auftakt spunea...

@sutu

Si tu un pacient model! :)