17 iun. 2008

"Scandal" la Cotidianul



Dezvaluirile lui Iulian Enache si o poza de azi dimineata. Traficul sa creasca..Ce n-ar face pentru asta baietii?

23 de comentarii:

agaX spunea...

Intrebari:
cine e doamna (domnisoara) din poza?
cine e Iulian Enache?
e greu de departe sa le stii pe toate :)

Lilick Auftakt spunea...

@agax

Nu stiu cine e domnisoara. De altfel sunt 4 persoane la masa dar a 4-a nu se vede. Enache e jurnalist in cadrul departamentului economic.

Lilick Auftakt spunea...

@agax

Tantalaul de Thor crede ca intru eu si scriu pe acolo, pe la C Patrasconiu, cu alte nick-uri...Desi stie bine, ca i-am spus de nu stiu cate ori, ca eu nu intru daca lumea se injura pe bloguri. Si cum acolo, acum, pe toate blogurile, e o hazna, nici n-o sa ma vada prea curand. Si nu intru nici macar sa-l contrazic. O poate face si C Patrasconiu..desi..nu il oblig eu. I-as da insa sfatul sa-si curete blogul pana n-o sa i se inunde cu globeri becalieni de tot.

agaX spunea...

lilick,
m-am mai uitat acum pe blogul lui CP. De obicei nu il citesc. Am un prieten care, nu stiu de ce, ii place sa "se bage-n vorba" acolo cind are timp (zice el), insa el e cu nervii beton. Nimic nu-l perturba :)
Thor cred ca e in misiune. Esti "dusmanul" lui, pentru ca ceea ce spui e periculos "logicii" promovate de el.
Pe mine theo ma scoate din minti, pur si simplu.

agaX spunea...

ah, ca am uitat sa spun, theo e genul becali, daca ma intrebi pe mine ...
PS: si-a gasit omul beton? mai stii ceva? ca sint tare ingrijorat, sa nu-l prinda iarna cu casa fara tavan :)

agaX spunea...

fii atenta aici, intrebare pe blog:
"theo: 17 Iunie 2008 (16:43)
cine sant ce-i dela monitorul oficial?
de ce gascä apartine, s-au au directive, sant oameni de bazä?"

MA SCOATE DIN MINTI!!!
:)

Anonim spunea...

Eu cred ca, daca nu exista, aceasta @theo trebuia inventata! Ii sint recunoscatoare, pentru ca m-am distrat o vreme pe socoteala ei. Rar am vazut pe cineva sa se incadreze atit de perfect in tiparul prostului.

Si totusi, pana sa o intilnesc pe ea, nu as fi crezut ca prostia poate fi contagioasa si... epigonica. Asa ca sfatul meu pentru 'scoiu ar fi sa o bage rapid in carantina. Sau in formol. Linga borcanul cu... creierul lui Terente.

Lilick Auftakt spunea...

@agax


Stai, ca trebuie sa-ti spun ceva. Thor nu ma enerveaza. Imi vine sa rad..Ma face sa rad. E simpatic. Dar stii cine ma enerveaza cel mai rau? Si as vrea....ah...nu mai spun...mrrr...
TOT THEO!!!!!

Anonim spunea...

Dar ce s-a mai intimplat pe blogurile Coti? Au mai zis ceva geni(t)al thor & theo & cie? Sau au fost doar peni(si)bili, ca de obicei? Rau ati mai ajunsara, fratilor & cumnatzilor, daca va enerveaza niste biete fosile de nevertebrate!

Lilick Auftakt spunea...

@Lulutza


Thor&Theo sunt sarea si piperul. "Creierul" lui Terente e prea..cum sa-ti spun..."igsinifiant" pentru ea care e o Lady.

Lilick Auftakt spunea...

@anonim


Ne distram pe seama lor. Stai linistit. :)

agaX spunea...

@Lulutza, cred ca ai atins o noua culme in originalitate. Chiar ca n-am auzit de nimeni pina acum sa-i bage-n seama lu' Terente creieru' :)

@Anonim, tu citesti ce si cum scrie fiinta aia? Pe tine nu te-ar enerva daca linga bancuta din parcul cu flori, unde iti place sa te relaxezi, s-a usurat un armasar? :)
Eu cred ca incultura si prostia ei e intrecuta numai de propria-i rautate. Nu ma refer, doamne fereste, ca mi-as dori sa nu mai scrie, ca eu cred ca nu poate fi nimic mai anti-PDL si anti-marinel decit ea.

agaX spunea...

Hey, nu-mi vine sa cred ... :):)
E festival theo, chiar acum!

Lilick Auftakt spunea...

@agax


Chiar asa (si apopo si de noua postare a lui Lucescu). Pe Theo o putem pune, alaturi de Nutzi Cocos, Elena Succesu, Videanu si TRU in salba de demolatori siguri ai lui Basescu. Sa ne bucuram ca ii avem, ca sunt printre noi, ca exista! :)

Lilick Auftakt spunea...

@agax

Am vazut...E revarsata toata pe blog. IN TOATA SPLENDOAREA EI! :)))))

agaX spunea...

cu proxima ocazie o sa aprind cite o luminare la biserica pentru sanatatea lor :)

agaX spunea...

stie cineva ce sint astea? par a fi copii ale proceselor verbale de la sedintele CMB. Linkul e de pe un blog de la Cotidianul ... nu stiu daca sint informatii publice curente, poate sint:

http://www4.pmb.ro/wwwt/l52/db/PV/PV130907.pdf

Anonim spunea...

@agax - sunt publice, cat se poate de publice, numai ca unii ie fraieri si nu se gandesc decat la... creierul lui Terente...

Eu le-am gasit facand sapaturi in... creierele pedelisto-berbecaliste din consiliul general al lui Videanu & Bercali!

Anonim spunea...

... docomente beton! Sint si semnate pe fiecare fila! Mie mi-a placut pina acum cel mai mult cum i-a dat Bideanu peste bot lui Antonel ala, care vroia sa fluidizeze traficul...

Lilick Auftakt spunea...

Mai fratilor, despre ce e vorba ca nu am apucat sa citesc?
@agax, @Lulutza
Voi ati citit vad..

Lilick Auftakt spunea...

@anonim,

Scrie mai amanuntit despre ce e vorba...

agaX spunea...

numai am "rasfoit", ca nu imi spun mare lucru numele ...
mi-ar place si mie, cum zice lilick, sa vad o sinteza a ce se intimpla acolo

Lilick Auftakt spunea...

@agax

Am citit si eu. Sunt multe lucruri dubioase pe acolo.