14 mai 2009

Poftim? Cum? Brandusa Novac ministrul culturii?




Ridzi-Pitzi, dansatoarea la bara, Ministru al Tineretului si Sportului. Duduia cracanata la Turism. Turcanca presedinta a Comisiei pentru Cultura din Camera Deputatilor. Aroberta la sefia Camerei. Acum citesc ca acrobata Brandusa s-ar pregati sa conduca... ministerul culturii! Ce-i asta? Mai multe detalii AICI.

24 de comentarii:

tony spunea...

Acolo scrie si de legaturile PD-ului cu proiectul Rosia Montana in care este implicat acum George Soros.Vad ca azi au prezentat niste semnaturi la Ministerul Mediului.

[D][S][N] spunea...

Pai daca partidul are femei de valoare..., si "bune la suflet"...,trebuie promovate, nu?
E musai! :)

Pro DOC spunea...

Acuma, ori Brandusa, ori Toader, aceeasi scofala pentru cei care asteapta un semn de inteligenta si mizericordie de la ministrul Culturii. Totusi, ce-o sa se intample cu micutul Paleolog? Sa ramana el atat de iute fara coledzii de cabinet? Tzz, tzz, tzz...
In cazul asta, repede l-a mai parasit pleasca norocului!

Lilick Auftakt spunea...

@Tony

Da, sunt mai multestiri interesante.

@Pro Doc

Tztztz... hihi... ramane fara pleasca.

dramoleta spunea...

Ce pleasca!

[D][S][N] spunea...

Am lasat si eu un cometariu ...
L-a mancat lupu' ?...
Sau leii de la Circul din Bucuresti ?... :)

Lilick Auftakt spunea...

@DSN

Scuze.. Nu stiu de ce, cateva comentarii erau inghitite de platforma. Am scos acum tot. Bine ca mi-ai spus. :)

Lilick Auftakt spunea...

@Dramo

Pentru Brandusa poate. Daca ajunge ministru. :)

dramoleta spunea...

Alegerea perfecta! Printre atatia clovni...se simtea nevoia.

tony spunea...

In locul Brandusei,la circ trebuie adus Basescu daca pierde alegerile !

Lucia Verona spunea...

Ar fi bună Brânduşa Novac, nu înţeleg ce aveţi împotriva ei. Eu aş pune-o prim ministru. La circ e nevoie de circari, e logic.
Cît despre Roşia Montană, interesul PD e vechi şi profund, încă de pe vremea guvernării 1996-2000. Implicarea lui Soros era minimă, nu ştiu cum au mai evoluat lucrurile. Ştiu că am căutat pe Internet acum cîteva luni şi toate materialele despre acest subiect aveau ca unică sursă Gabriel Resources, sub diferite măşti.

Lilick Auftakt spunea...

@Dramo, @Tony

Chiar asa, la Circ mai sunt clauni? Sau au intrat toti in politica... Bun ar fi un numar cu Basescu si Pleasca-Paleologu la Circ. Cred ca ar distra copiii... :))

Lilick Auftakt spunea...

@Lucia

Gabriel Resources? Cine sunt?

agaX spunea...

tinarului paleologu ii vad un viitor luminos ca consilier al presedintelui ... o sa puna baietii pleasca pe pleasca de-o sa rasune pina la paris

Lilick Auftakt spunea...

@agax

Deci tot un viitor plescos.



Pauza: va invit pe toti pe blogul Luciei la cenaclu. Adica aici:

http://luciaverona.blogspot.com/2009/05/cenaclu-online-5.html

Lucia Verona spunea...

Gabriel Resources este compania canadiană a lui Frank Timiş care a început toată povestea de la Roşia Montană. Apoi şi-a schimbat numele, acţionariatul dar năravul ba, o parte din firmă a fost cumpărată de o mare companie din SUA, la care avea şi Soros acţiuni, de aici speculaţia cu Soros.

mihai4 spunea...

Daca stia nu ma lasam de popice cand eram mic.Numai asa puteam ajunge si eu mare.Lilick,dedicatie pentru Ciutacu la implinerea varstei de 39 ani de maine.Sa fie primit: http://www.youtube.com/watch?v=Ws5WP1LHGUc

Lilick Auftakt spunea...

@Lucia

Aha. Merci.


@Mihai4

Merci! Dar de ce imi lasi mie dedicatia pentru Ciutacu? :D Hai ca o sa-i uram La multi ani curand. Am vazut ca @Lucia i-a urat de azi inca... :)

Liviu spunea...

Imi pare rau, n-am auzit in viata mea de Brandusa Novac. Imi cer scuze pentru... incultura, ca tot e vorba de cultura. Am intrebat foarte serios.

Lilick Auftakt spunea...

@Liviu

Hai, nu se poate... Serios? Nu o stii pe celebra circaresa? Ma rog, eu o stiu si pt. ca a candidat la mine in colegiu. Dar auzisem de ea mai demult.

tony spunea...

@d-na Lucia
Soros+Kaplan+Paulson= in jur de 60% din Gabriel Resources care are 98% din Rosia Montana Gold Corporation.
E o miza si la Min.Culturii,unde PDL are un secretar de stat care va da avizele si descarcarea arheologica.Afacerea Rosia Montana este de 7 miliarde dolari cu cheltuieli de 2 miliarde dolari,deci e o afacere mare unde si PSD-ul e implicat.

Lucia Verona spunea...

@tony
Poate că e cum spui, au circulat informaţii din astea prin presa noastră, dar cînd am verificat sursa, era de fiecare dată Gabriel Resources sub o formă sau alta.

tony spunea...

@d-na Lucia
Afacerea este in progres,deci vom vedea ce se va intampla !

bagatare si punct ro spunea...

in gurand guvernul o sa fie tot de sex feminin, cu nea boc in frunte. super. :)