31 mai 2009

"Prima casa" a guvernului nu e obligatoriu sa fie prima. Poate sa fie si a doua, a treia...E preferabil insa sa fie portocalie.


Aveti AICI dovada ca prima casa nu trebuie sa fie neaparat prima. A explicat acest lucru ministrul Pogea intr-o emisiune la Antena 3, vineri seara. Cam pute programul asta, nu? Mai multe detalii AICI.

In completare, o stire care e posibil sa ne mai lumineze. Citez din Gardianul:

“Gardianul” a intrat in posesia unui document cu circuit intern al Bancii Românesti prin care managementul institutiei financiare a decis ca personalul bancii sa introduca si investigatia politica, ca un criteriu de acordare a creditului catre client. Concret, clientii vor fi investigati in legatura cu apartenenta lor politica sau ocuparea de catre acestia a unor functii de demnitate publica. Sub aceleasi noi norme de creditare riguroase sunt supusi si membrii familiilor politicienilor intrati in baza de date(...)
Banca recunoaste: „Apartenenta politica reprezinta informatii minime de cunoastere a clientelei"

Ei, pai acum parca e ceva mai clar CINE o sa beneficieze de case noi, nu? Doar nu credeati ca toata prostimea.

6 comentarii:

Lucia Verona spunea...

Citisem de chestia asta cu "informaţii minime" - este anticonstituţională!

mihai4 spunea...

Azi am auzit o stire care ma dat pe spate.Nita,ministru PSD a zis parca la Iasi ca programul prima casa va fi valabil doar pentru apartamantele noi a celor care le-au construit deja si n-au fost vandute din cauza crizei.Deci cum spuneam la Dramoleta [http://dramoleta.com/prima-casa ]sau la Mariusmina [http://mariusmina.blogspot.com/2009/05/creditul-ipotecar-o-teapa-garantata.html] astia vor sa-si garanteze ,,vanzarile lor'' cu banii nostri.Ba chiar mai primesc si niste voturi in plus cu ocazia asta.Ce pula mea sa zic!vanzare placuta fratilor Negoita[1600apartamente(1,5miliarde euro) pe stoc vizavi de groapa de gunoi Glina] si a altora de la putere.Vindetivile baieti p-ale voastre cu garantia noastra.Teapa romaneasca 100%.Ei au banii, ei si-i dau.

Liviu spunea...

Pana acum numai bancile nu mai faceau poltie politica la noi :)

Lulutza spunea...

Casuta voastra, cuibusor de... inginerii financiare! Ii priveste personal, cu nuantele de rosu nu votez din... convingeri ferme. Dar chiar atita nesimtire sa promita credite doar pe baza carnetului de partid nici Ceausescu nu a avut! Singurul loc unde am "razbit" odinioara fara carnet PCR a fost la cumpararea unui apartament pe credit. Am ramas cu senzatia ca am pacalit vigilenta partidului. Si totusi, a fost atit de greu de platit, ca de atunci nu am mai cumparat niciodata nimic pe credit. Ori imi permit sa cumpar vreun moft cu banii jos, ori... pofta-n cui si ma multumesc cu ce am!

Daca tot au inventat portocaliii sistemul mitei in case, de ce sa nu imparta apartamente de cite 400 mp la 19000 de dolari? Sau 2-3 case la pret de una? Pentru asa ceva, poate poate m-as dota cu un carnetel de partid si as incepe sa strig Eba Eba Eba... Sau orice alta placuta de inmatriculare trendy se mai lanseaza... :D

Petru Avram spunea...

În cazul constructorului nu verifică apartenenţa politică. Cred că am avea nişte "surprize".

mihai4 spunea...

Iata-l pe Nita PSD spunand ceea ce am afirmat eu in primul comentariu: http://www.capitalul.ro/stiri-imobiliare/dorinta-este-ca-locuintele-prin-prima-casa-sa-fie-construite.html