4 mai 2009

Ticalosul

Dupa votarea in Parlament a legii care marea cu 50 % salariile profesorilor, ticalosul s-a gandit 48 de ore. In acele 48 de ore profesorii au stat cu sufletul la gura sa afle ce va face ticalosul. A avut acest rastimp, in care probabil a intors totul pe toate fetele, si a calculat care sunt riscurile dar si beneficiile promulgarii legii. A ales cat se poate de rece: POPULISMUL. A ales pentru PD-L posibilitatea de a creste electoral intr-o luna de campanie, pe seama promisiunilor fantasmagorice legate de aceste mariri de salarii, pe care el, ticalosul, le garanta. O ticalosie deliberata, minutios calculata. O luna de scandal, de circ politic, in care primul ministru Tariceanu, asa cum spunea un jurnalist la tv, mai avea putin si isi smulgea si camasa de pe el ca sa explice ca nu sunt bani.

Astazi ticalosul revine cu un tupeu incredibil si isi asuma "greseala". Atentie insa: in numele intregii clase politice!!! Pardon???? Ce vorbesti, Franz? Toata luna noiembrie a fost marcata de razboiul dintre PNL si populistele PD-L si PSD pe tema maririi salariilor profesorilor. Memoria colectiva inca functioneaza. Internetul inca pastreaza dovezile acestui razboi. Si priviti si cat de melodramatic pune acum problema: "Nu trebuie sa ii transformam pe elevi si studenti in victime ale crizei globale, avem toti datoria sa ii protejam si in primul rand profesorii trebuie sa faca acest lucru" A calculat, va rog sa nu uitati asta, 48 de ore (!!!) daca sa transforme profesorii, elevii si parintii acestora in niste victime, atunci cand economistii aduceau toate argumentele sa NU O FACA! Si a facut-o.

46 de comentarii:

atreides spunea...

Jigodia ordinara...Imi amintesc bine tot ce s-a intamplat in toamna, am urmarit cu atentie. Tin minte ce greata imi era atunci de basescu si ai lui, la fel de greata imi este si acum...DEMISIA, nenorocitule!

Lilick Auftakt spunea...

@atreides

Si mai are tupeul ca presa sa nu il critice. Jigodia ordinara acum se ascunde in spatele intregii clase politice. Ar trebui sa-i ceara scuze lui Tariceanu, profesorilor, elevilor si parintilor pe care i-a folosit in scop electoral, apoi sa-si dea urgent demisia!

[D][S][N] spunea...

Asta'i omul ! Ce poti sa'i faci ? Doar sa nu'l mai votezi!
http://dragossorinnicula.wordpress.com/2009/05/04/se-face-aceasta-cantare-special-pentru-domnii-geoana-si-basescu/

Doar Libertate spunea...

Lilick, stii care este mirarea mea? ca exista foarte multa surprindere din partea noastra. Asta este un JEG UMAN. Lilick, noi l-am votat, nu suedezii, noi am zis SUS Base in piata constitutiei. Suportam, frate, consecintele. Asta e. ;)

Pro DOC spunea...

POLTRONUL!

Imi ziceam pana acum: iata-l, e incult, grobian, demagog, populist, hot, mincinos, depravat, ingrat, dictatorial, dar, cel putin, e curajos. Ei bine, nu! Isi asuma vina in numele intregii clase politice! I-a cerut clasa politica sa-si asume vina in numele ei? I-a cerut cineva sa vorbeasca in numele tuturor, pe principiul vinii colective? Vina marasmului profesorilor dusi cu presul ii incumba suta la suta LUI. Lui, PDLicilor si PSDeilor lui.

Ex. premierul Tariceanu profetea criza (in pustiul politicii) si critica, realist, nesabuinta maririi salariilor profesorilor cu 50 la suta, in timp ce Basescu, Boc si Stolojan strigau cu gurile strambate de ura: "Guvernul Tariceanu trebuie sa plece fiindca nu respecta legile date de parlament si promulgate (subliniez, PROMULGATE) de presedinte.

Liviu spunea...

Nu numai ca minte - asta nu ma mai mira.

Creeaza si diversiuni, amestecand in problemele invatamantului chestiunea salariilor din justitie. Tactica securistica tipica.

Lilick Auftakt spunea...

@DSN, Yoda, @Pro Doc


Una e sa fii asa cum zice @Pro Doc demagog, grobian, mitocan...Una e sa fii politician jucator. Cu totul alta e insa sa fii ticalos. Cum poate el sa spuna ca nu stia de criza cand Tariceanu vorbea despre "CATASTROFA"??? PNL a depus de curand motiunea pe educatie. M-am uitat special la transmisiile in direct. Coalitia PD-PSD si-a batut joc de acea motiune. De ce nu a iesit atunci Basescu sa spuna ca asumandu-si eroarea, e alaturi moral de liberali in demersul lor?
@DSN, mi se pare ca doar taxarea la vot e prea putin.
@Yoda, de ce sa suportam? Daca am gresit votandu-l suntem datori sa ne remediem greselile.
@Pro Doc, imi aduc aminte si de Curtea Constitutionala, de tot.
(Am citit si cu panarama de Udrea si Cocos - merci mult)

Lilick Auftakt spunea...

@Liviu

Ce dreptate ai. M-am enervat asa de rau cu ticalosul ca la asta nici nu m-am mai gandit.

dramoleta spunea...

Ce inseamna ca isi asuma raspunderea? Concret, ce va face? Demisioneaza? Se sinucide? Isi baga un deget in fund?

Lilick,
Am sentimentul ca Romania nu mai rezista mult. Falimentul e aproape.

Lilick Auftakt spunea...

@Dramo

Daca e sa platim si noi imbecilitatea de a vota acest idiot vom plati. Insa mai intai trebuie taxati toti cei care, desi stiau foarte bine ce gireaza, au tacut si au sustinut in continuare. Ii stii, stii la ce ma refer. Aia sunt chiar mai periculosi decat Basescu pentru ca au manipulat cu buna stiinta opinia publica.

Gheorghe spunea...

@All - voi nu va dati seama ca pana si "asumarea" e o demagogie?
Cand iti asumi o eroare demisionezi, nu o faci la modul declarativ.

"Asumarea" e "frectie la un picior de lemn", la fel cu condamnarea comunismului, daca nu produce efecte.

Tortionarii au ramas cu pensile babane pentru ca au aparat Partidul Comunist Roman de "dusmanii de clasa", si cei condamnati cu pensile de mizerie, si anii din viata irositi.

tony spunea...

Ai dreptate in ce priveste Curtea Constitutionala.Idiotii au declarat prima ordonanta de amanare a legii de marire a salariilor profesorilor neconstitutionala.Astia nu au nici o treaba acum?

Lilick Auftakt spunea...

@Gheorghe

Bineinteles. Dar mai e vorba de demagogie? Aici e ceva cu mult mai rau si mai periculos. Si ai dreptate cand faci paralela cu condamnarea comunismului. Au condamnat comunismul si pe 2 mai, ministra utecista Ridzi Pitzi celebra o sarbatoare inventata de comunisti.

alex.dumitrascu spunea...

Jigodia ordinara e sustinuta si incurajata de prezenta prostanacului la guvernare si simultan in...opozitie. Cu luna probabil.
Fara Prostanacu' nu si-ar fi permis atatea emisii de gaze in public in numele clasei politice.
Marean si cu Prostanacu sunt si ei clasa politica, nu??? Ce-i drept pentru retardati, dar tot clasa se cheama.

Gheorghe spunea...

@Lilick vezi de ce sustin eu ca e necesara o societate civila puternica?
Sa poata da "sah" la putere si la liderii de sindicat, cand puterea nogociaza cu liderii de sindicat compromisurile.

Daca liderii de sindicat aveau mandat clar ca daca nu obtin revendicarile promise in campanie electorara, sa pretinda demisia demagogilor, ca altfele greva nu se suspenda, alta era situatia. I-ar fi facut pe politicieni mai responsabili cu declaratile viitoare.

Ce au obtinut liderii de sindicat?
Nimic, si raman in functie bine mersi si politicieni si liderii.
Ei isi "asuma" esecul tot la modul declarativ.
Sa tot fi lider de sindicat.

Claudia Muresan spunea...

eu una sper sa le si taie din salarii. au votat PDL si PSD pentru 50% mai multi mici, bere si mitocanie. acum n-au decit sa mai voteze o data la fel si in noiembrie si intre timp sa se consoleze cu chiolhanurile de la bac.

codeus spunea...

sa mai comentez si eu.nu-mi vine stiti voi ce....am probleme ca CTP cand cu....vedem cati mai pun botul la toamna la mandrul si falnicul conducator de l-ar duce aschimoza in tzara lui sa nu-i mai auzim nici de nume.

Lilick Auftakt spunea...

@Claudia

Am scris si eu ceva asemanator zilele trecute. Dar de ce sa plateasca totusi TOTI profesorii pentru cei cativa imbecili care au votat PD-L si PSD? Pacat ca nu li se poate scadea salariul doar acelora.

Doar Libertate spunea...

Prea de multe ori am gresit, Lilick, de 20 de ani incoace am tot gresit.

Lilick Auftakt spunea...

@codeus

De ce sa nu mai comentezi? Tot ce se va intampla tine si de noi, de fiecare. Forta cuvantului si a votului nu ni le poate lua nimeni deocamdata.

Claudia Muresan spunea...

@Lilick. n-or fi fost asa de putini profesorii care au votat pentru mici, de vreme ce astia au 70% in parlament acum si PNL a fost votat mai mult la tara.

tony spunea...

Ar trebui sa apara Tariceanu si sa mature cu betivul-mincinos pe jos !

Lilick Auftakt spunea...

@Tony

Asta i-am scris si eu lui Mihai Voicu. Tariceanu sa lase putin modestia si bunul simt la o parte si sa atace. E primul indreptatit.

Vlad Florea spunea...

Intotdeauna iti citesc cu placere blogul. Insa postul asta, are ceva aparte.E pe gustul meu. E a treia oara cand il citesc si ma ambalez din ce in ce mai tare. Am urlat din toti plamanii si eu la acel moment ca daca nu "E" bani, vorba Helenei, nu "e" bani. Dar asta e. Sa ne traiasca, sa-l mai avem 100 de ani la carma tarisoarei noastre, sa fie asta probabil ultimul 1 Mai cu mici si bere urmatoarele de ar veni cu demonstratii pentru conducatorul iubit, iar iapa lui sa ne mai compuna un imn odios, ca oricum la sfarsit, neputinciosi si umiliti ii vom accepta "asumarea" greselilor.

madalina ionescu spunea...

Ce facem? Spune tu, ce putem sa facem?

Eu nu mai rezist, nu ii mai suport, una in moalele capului mai au sa ne dea si gata..

dan stoica spunea...

Bine, au fost iresponsabili si ticalosi prin promisiunea de majorare a salariilor profesorilor, contra lui Anton cel responsabil. Dar oare nu in acelasi timp, cand economia incepea sa scada, Anton rectifica (de doua ori!) in plus bugetul? Si consecinta este asta: http://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-5663941-comisarul-joaquin-almunia-anunta-declansata-procedura-deficit-excesiv-pentru-romania-pentru-2008.htm. Si sa nu-mi spuna nimeni ca rectificarile nu au fost pentru a mai creste scorul PNL!
Luciditatea ar trebui sa faca pe oricare nu este partizan si are o minima inteligenta sa recunoasca ca a fost un joc populist la care au participat toti in ultimii doi ani si care a pus in pericol toata tara.

Lucia Verona spunea...

Cum am zis şi la mine, nu şi-a asumat nimic. A spus că îşi asumă, aşa cum a spus că-şi dă demisia în cinci minute. Vorbe, vorbe, vorbe, cum spunea dl. Shakespeare.

Lilick Auftakt spunea...

@Vlad

Probabil pentru ca de obicei ma amuz, dar acum chiar m-am enervat.
Si, te rog, asculta tacerea ticaloasa a sustinatorilor lui fanatici.

@Mada

Nu stiu. Probabil va trebui sa ajungem sa ne omoram intre noi... :(
O vad acum si pe idioata de Andronescu la tv, aceasta plangacioasa care complota acum doi ani la Bran pentru aceasta coalitie. Tot aproape doi ani nu s-a intamplat nimic cu legea aia (50%), si s-au gasit inainte de alegeri sa profite de ea electoral ca sa-si aduca partidele populiste la guvernare.

Dan Trofin spunea...

http://videonews.ro/action/viewvideo/10855/Ministru-la-acvariu-Theodor-Paleologu-si-Albert-de-Monaco-s-au-bagat-in-acvariu/

Scuze...OFFtopic !
dar, am mentionat recent, pe blogul tau, despre penibilul Teodor Paleologu si mi-ai cerut un link. L-am gasit, pe cel de sus !

Lulutza spunea...

Profesorii si toti cei care au de gind in viitor sa faca vreo greva, de teama reducerilor de salarii si concedierilor in masa sa se gindeasca la ce va face in viitor guvernul Basescu: ii va declara sabotori si-i va obliga sa "negocieze" cu politia, jandarmeria...

Miselul, a uitat cum indemna si plosnitele de functionari ai statului sa ceara mariri de 50%...

Cine-si va asuma "erorile clasei politice" conducatoare, prin care banii publici se paraduiesc pe baile de multime (si de presa) si pe campaniile de promovare a fufei odioase de la Ministerul Turismului??? Si nu numai ale aleia... 'R'ati ai dracului cu melcii vostri balosi!

tony spunea...

Plesu si Liiceanu chiar nu au un pic de rusine?

Lilick Auftakt spunea...

@Dan Stoica

Pentru greselile lor, Tariceanu sau PNL au platit cu varf si indesat. Si le-au si asumat pe multe la modul sincer, nu demagogic. E randul lui Basescu sa plateasca. Cred ca esti de acord.

@Lucia

Da, stiu. :) Si-a asumat 5 minute.

@Patrick

Merci mult.

@Lulutza

Da, mai si instiga mizerabilul. Ca toti bugetarii sa puna presiune pe guvern atunci. Da!

@Tony

Pai se pare ca nu.

Gheorghe spunea...

In sfarsit o intiativa concreta.
Sindicaliştii vor să "bombardeze" e-mailurile Parlamentului, Guvernului şi Preşedinţiei"Vor exista două tipuri de suport pentru trimiterea scrisorilor. Noi ne-am propus să multiplicăm peste 100.000 de vederi şi cărţi poştale şi vom da adresele de e-mail ale parlamentarilor, guvernanţilor şi reprezentanţilor Administraţiei Prezidenţiale tuturor membrilor din teritoriu pentru a trimite scrisori de protest către căsuţele poştale ale acestora şi pentru a cere sancţionarea miniştrilor care nu s-au dovedit eficienţi in această perioadă de criză", a afirmat Hossu. Reprezentanţii Cartel Alfa cer sancţionarea miniştrilor Educaţiei - Ecaterina Andronescu, Muncii - Marian Sarbu, Transporturilor - Radu Berceanu, Agriculturii - Ilie Sarbu şi Economiei - Adriean Videanu şi ameninţă că vor cere demiterea acestora la sfarşitul lunii mai, dacă nu vor fi puse in practică măsurile anticriză.

Anonim spunea...

Am avut un cuplu mortal: Nicu si Elena.
Acum avem altul: Traian si Elena.

Lilick Auftakt spunea...

@Chrysthyan

Buna! Singura bucurie daca vrei, in toata nebunia asta, sta in speranta ca fiecare Elena din istorie a contribuit la "decapitarea" politica a unui sef de stat. Se va intampla si de data asta la fel? Multe ma fac sa cred ca da.

@Gheorghe, merci. Buna initiativa.

Am si eu un apel, o scrisoare a unui intreprinzator privat, care a format un grup, impreuna cu care vrea sa dea in judecata guvernul. Mai cauta sustinatori. Poate ii pun scrisoarea pe blog.

Daniel Mălăelea spunea...

In ce tara traim? Acestia care ne conduc sunt cei mai buni dintre noi? Imi vine sa-mi iau copilul si sa plecam undeva departe, departe.Mie imi este rusine.Suntem toti vinovati. Lor nu le-o fi?

Lilick Auftakt spunea...

@Daniel Malaelea

Sunt multi altii mai buni. Chiar si in politica. Numai ca javrele le dau in cap cum incearca putin sa se ridice.

codeus spunea...

Pai Lilick imi venea sa ma p..s pe el de zeus da nu-mi vine auzeam "fosnet" de branza si palinca si promisiuni electorale desarte.ce-as mai putea comenta.

Traian Breazu spunea...

Lilick ai perfecta dreptate. Inca cu mult mai grava decat asumarea minciunii ticaloase mi se pare insa urmatoarea afirmatie a lui TB:
"Vreau sa anunt public faptul ca bugetul de stat al Romaniei are dificultati, in momentul de fata, sa asigure cheltuielile la care s-a angajat, iar Ministerul Finantelor face imprumuturi frecvente pentru a-si acoperi cheltuielile curente"

Asta e o declaratie de faliment, si in mod normal, el, care a patronat acest guvern, cat si primul ministru si ministrul de finante ar trebui sa-si dea demisia. Si situatia asta bugetara este inca inainte ca mii de firme sa se inchida din cauza forfetarului, si inainte ca bugetul sa aiba de suportat transele si dobanzile FMI-ului (inclusiv urmarilor "politicilor" sale dictate dar falimentare). Inchipuiiti-va cum va arata bugetul si economia peste 1-2 ani!!

Sunt foarte bucuros ca nu l-am votat pe basescu. De la prima alegere la care am putut participa, (si am strabatut sute de km ca sa pot vota) am votat anti-fsn. In 96 am am votat cu Allianta Civic Liberala si Manolescu. deageaba pt ca nu au intrat in parlament. In 2004 cativa prieteni m-au intrebat daca ma duc cu ei (iarasi departe) sa votez cu basescu. Am refuzat si nu am regretat. Chiar daca m-am bucurat ca psd-ul si nastase au pierdut puterea, nu am avut niciodata incredere in basescu. Astazi citesc pe hotnews cum mari sustinatori ai lui Base pana deunazi (http://hymerion.wordpress.com/2009/05/04/domnule-presedinte-de-asta-no-sa-va-mai-votez/) recunosc (abea acum!!!) ca au luat teapa. Orice om inteligent si-ar fi putut da seama de asta cel putin din anul 2005. Asistam la implozia lui Basescu.

Singura salvare e pe termen scurt ca Crin sa castige alegerile prezidentiale. Numai Crin ne poate scapa de Basescu pt ca Geoana e un fel de Basescu light. De aceea mai ales Dudistii (cu D de la diversiune) ar trebui sa fluture steagul alb sau sa recunoasca public ca vor o finala Basescu-prostanac, si continuitatea guvernului falimentar Boc-Pogea-Videanu-Udrea-Berceanu.

tony spunea...

Imi fac si eu mea culpa.L-am votat pe betivul asta crezand ca scapam de coruptia generalizata a PSD .

Lilick Auftakt spunea...

@Traiane

Am mai scris pe aici, pe blog, dar mai demult, ca in ciuda faptului ca l-am sustinut foarte mult pe Basescu in campanie, imediat dupa, in 2005, mi-am dat seama ca ceva pute prea rau totusi. Insa o perioada nu numai ca am tacut la fiecare mizerie, dar le spuneam si alor mei sa nu zicem deocamdata nimic. Sa nu criticam. N-am mai putut rezista in momentul in care a fost umilit Ticu Dumitrescu de catre Basescu in scandalul cu Turianu. Mie chestia aia mi-a pus capac. Nu altceva. Poate citesti aici:
http://lilick-auftakt.blogspot.com/2008/12/in-memoria-lui-ticu-dumitrescu.html

Citisem intamplator pe acel blog unde imi lasi tu link, dar spre rusinea mea marturisesc ca nu stiu cine e personajul. Am aflat de el cand am intrat pe blogul Cvintica. Era in blogroll.

Lilick Auftakt spunea...

@Tony

Da, si noi ar trebui sa declaram ca am fost niste dobitoci. Mai rau e insa ca unii nu vor sa iasa din starea asta perpetua.

Lucia Verona spunea...

offtopic

Lilick, m-ai păcălit! Credeam că e ceva scris de tine :))

Lilick Auftakt spunea...

Nuuu. Hahaha. Hai ca pun si aici, sa nu creada cineva ca avem... secrete :))

http://www.gandul.info/puterea-gandului/imnul-internelor-the-land-of-gigi.html?4237;4289570

DANGA Marius spunea...

Ia uite ce scrisorica am gasit eu: http://www.danga.ro/blog/?p=28

Lilick Auftakt spunea...

@Marius

Aic chiar e vorba despre subminarea interesului public. Stiu ca exista aceasta scrisoare (ba chiar doua din cate imi amintesc) dar nu o aveam. Ce e de facut?