1 mai 2009

Candideaza Cristian Diaconescu?


Am citit prima data pe blog la Roxana Iordache. Apoi am citit si pe Mediafax:

"Diaconescu, împreună cu soţia sa şi câţiva tineri voluntari, a împărţit, vineri, pentru a marca ziua de 1 Mai, tricouri, şepci şi baloane roşii trecătorilor din Parcul Circului din Bucureşti.
Ministrul de Externe a discutat cu cei prezenţi în parc aproape două ore. El nu a fost însoţit de niciun membru marcant al PSD.
Obiectele împărţite de Diaconescu erau de culoare roşie, personalizate şi nu aveau însemnele PSD, conţinând doar inscripţia "1 Mai bun. Cristian Diaconescu".

Domnul Diaconescu se pregateste cumva sa candideze? "Independent"? Cum comentati in legatura cu o eventuala candidatura a actualului ministru de externe? Si, daca ar fi sa fie, cine credeti ca l-ar sprijni? In afara de servicii... :D O parte a PSD? PD-L-ul?

39 de comentarii:

dramoleta spunea...

A fost o actiune de imagine.A fost vazut intrand impreuna cu Cristina Sincai intr-un bloc din acea zona (Parcul Circului) /b l u s h

A vrut sa dovedeasca, intr-un fel, ca locuieste acolo împreuna cu sotia lui si nu cu Cristina :))

A ales bine ziua =D>

Lilick Auftakt spunea...

@dramoleta

As crede asta, da. Dar totusi de ce si-a tras alt slogan decat rstul partidului si nu a avut insemnele PSD?

Lucia Verona spunea...

N-aş crede. Fără un partid în spate, i-ar fi imposibil. Nu e nici vreun charismatic, nu e nici foarte cunoscut... Cine să-l voteze? Doar dacă i se pregăteşte ceva lui Geoană. :)

Liviu spunea...

Ma tare indoiesc ca ar candida Diaconescu. Sau, ma rog, cine stie, poate independent, dar cu sanse mai mici chiar decat ale lui Duda.

E Geoana prostanac si nu stiu cate sanse are la alegeri, nu zic, dar macar e vizibil - cum ar veni sa-l dea partidul la o parte dupa ce a pompat atata in el?

In plus, parca Geoana a fost declarat oficial candidat al PSD, sau ma lasa memoria? Sigur ca la noi s-au mai vazut retrageri, dar o retragere a lui Geoana ar da tare rau.

Are Geoana destui adversari in partid, dar nu cred ca se va lansa nimeni intr-o aventura cu Diaconescu.

madalina spunea...

Stati linistiti la locurile voastre :))

Pur si simplu, daca mai avem rabdare pentru lucrurile simple, acolo este colegiul lui. Si s-o fi gandit omul sa se duca de 1 Mai in colegiul unde a fost ales senator.

mihai4 spunea...

Madalina bravo.Lilick ai grija cu strachinile sa nu calci in ele.Ar fi bine daca ar candida,iar lua un 30-40% din voturile prostanacului,dar din pacate nu o s-o faca.

Lilick Auftakt spunea...

@Lucia, @Liviu, @Mada

Pentru un politician de nivelul lui (si ministru!)e inacceptabil sa faci in paralel cu partidul tau o alta campanie, cu un alt slogan, si fara sa porti insemnele partidului (doar culoarea). Si culmea, acea campanie sa fie pentru tine personal.
Mai mult cred ca e un test, un balon de incercare, si asteapta (cum trebuie sa asteptam si noi) reactii in presa, etc
E posibil, cum zice @Lucia, ca Geoana sa fie lucrat. Dar nu l-as scoate total din ecuatie nici pe Basescu.
In legatura cu sustinerea unui partid... se poate rezolva ca in cazurile Oprescu, EBa.

PS- @Liviu, am vazut ce ai patit pe blogul cotidiot. :) Am apucat sa citesc si ce ai postat. Se pare ca ai suprat rau niste domnii, printre care si pe Tismaneanu.

Lilick Auftakt spunea...

@Mihai

Ce strachini? Mie imi convine orice gest de erodare a imaginii prostanacului. Tie nu?

mihai4 spunea...

Calule mananci ovaz?Ce dracu,ENORM.

Liviu spunea...

@ Lilick

Spuneti-mi si mie, ce-am patit pe blogul Cotidianul?

Recunosc ca uneori mai postez acolo (uneori nu-mi intra comentariile, probabil filtreaza unele IP-uri), dar de regula nu stau sa vad ce mi se raspunde la comentarii, pentru ca e previzibil :)

Lilick Auftakt spunea...

@Liviu

Pai am vazut ca ti s-a sters un comentariu, ai fost atentionat, si Tismaneanu a raspuns nervos.

mihai4 spunea...

Lilick,raspunde la concurs odata.Baga ochiu la Roxi.

mihai4 spunea...

In chestiunea ,,ursu fudul'' de pe pagina doi.Vad ca Mariusica se da la ursii mei de Racadau.

Lilick Auftakt spunea...

@Mihai4

Nu pot sa dau un raspuns foarte simplu la Roxi pt ca problema contine cam multe necunoscute.

Asa, eu personal, nu prefer niciun pesedist.

Dar intr-un anume context ar fi bine sa candideze Geoana, in altul Diaconescu si... in al treilea, amandoi. :D Trebuie sa ma mai gandesc putin si sa vad daca mai apar date noi.

Ionuț Iamandi spunea...

diaconescu este prezidentiabil. ar fi insa prea devreme. geoana nu si-a rupt inca toate oasele. plus ca nu stiu cum rezolva diaconescu chestiunea pe care cred ca el si-o vede de constiinta: cum, eu inaintea lui geoana?!

mihai4 spunea...

Palindrom-esti intelept si tu.Bine ai venit in gasca noastra.

Lilick Auftakt spunea...

@Palindrom

Da. Este prezidentiabil. Asta e clar. Si, cu exceptia anului trecut cand a candidat fara voia lui la locale, a cam stat retras, chiar si pe vremea cand era purtator de cuvant. Faptul ca nu a vrut sa candideze anul trecut imi da de gandit acum. Poate voia sa nu aiba la activ un esec, in cazul in care pregatea mai demult o "lovitura" de genul asta. Sa vedem ce se mai intampla. Fara reactia presei nu putem sa speculam foarte mult pe marginea unei eventuale candidaturi.

codeus spunea...

de acord cu palindrom are moaca de presedinte dar inca nu i-a venit vremea.iar referitor la actiunea lui poate a vrut sa faca nota discordanta vizavi de pitbullul PSD-ului.

mihai4 spunea...

Si din nou a punctat Lilick tot,chiar tot.Nu mai e nimic de zis aici,consider subiectu inchis,de redeschis il va face chiar Cristinache,asta daca o va face.

mihai4 spunea...

Codeus-punct ochit punct lovit.10 si tie.Cristi a facut asa cum face el mereu.Cum?Adica e mai retras,el impartea alea singurel pe la circ si astialalti, in frunte cu Marean, dadea la lume mititei.

Lilick Auftakt spunea...

@codeus

Pai o fi vrut, nu zic nu, dar politic ar fi catalogat cel putin ca o gafa. Insa cine mai crede azi in gafe, mai ales din partea unui diplomat.
Gandeste-te doar cum ar fi sa fie Crin candidatul oficial, si sa apara prin sectorul 1 Tari cu un tricou galben fara sageata pe care sa scrie "1 mai bun. Tariceanu" :))

Lilick Auftakt spunea...

@Mihai4

Bineinteles ca daca va fi chestionat pe tema asta o sa zica ca... in fine, o sa o abureasca. Dar chiar sunt curioasa ce ar raspunde. Ca nu poate sa zica nici ca isi... lucra imaginea usor terfelita de Story (sau ce revista l-a surprins cu Sincai) :D

mihai4 spunea...

OOO Lilick,ce ai tu azi?Esti intr-o forma de zile mari.Se simte asta.

Roxana Iordache spunea...

@Lilick. Părerea mea e că dacă ar candida Cristi Diaconescu ar fi o notă de elevaţie în plus, ceea ce l-ar determina pe Băsescu să fie serios: şi el când e serios îşi pierde hazul la prostime. Mr Green.

Pe urmă, mi-am amintit că s-a lansat chestia cu intenţia lui Băsescu de a-l schimbe, ceea ce era catastrofal, fiindcă dacă ar fi fost vreun bou la Externe în timpul evenimentelor de la Chişinău ne făceam de ruşine.

Lilick Auftakt spunea...

@Roxana

Sa stii ca am pus emoticoane. Sunt cele clasice de messenger! :)

In legatura cu subiectul: daca ar fi asa ar fi foarte bine. La urma urmei, daca e sa intre in turul doi Basescu si un Diaconescu l-as putea vota pe cel din urma fara sa ma doara mana.
Dar daca nu e o afacere pesedista la mijloc? Daca Basescu nu mai candideaza si...?
Eu nu prea am crezut ca lucratura aia din Story a fost facuta de Basescu. Dar nu am scris. L-am urmarit pe Diaconescu, am vazut cat de frumos a vorbit de Basescu la A3 exact in perioada aia and era atacat, l-am surprins in Parlament la cuvantarea lui Basescu in relatii foarte cordiale cu el... Ceva imi pute dar nu stiu ce...

codeus spunea...

Lilick in ce Romanie traiesti?pai ia zi-mi tu un partid in care toti urmeaza linia partidului.de aceea avem "aripa Iliescu","aripa"geoana".si la pnl la fel tot felul de bisericutze.si nici chiar partidul care se vroia unul ascultator pana la moarte de base nu sta mai bine si acolo misca in front.iar cu chestia poate ca nu a facut bine sau a facut dar nici eu in locul lui nu ma duceam sa ma afisez cu dobitocul de vanghelie mai bine imi dau demisia din partid.da geoana nu are bun simt asa ca s-a balacarit impreuna cu vanghelionul(pitbullul partidului)

Lilick Auftakt spunea...

@Codeus

Nu vorba de aripi. E vorba de insemnele partidului si de slogan.

Lucia Verona spunea...

Lilick

Eu am încredere în instinctul tău. Ceva nu e în ordine. Dar nu neapărat o candidatură la preşedinţie.

Lilick Auftakt spunea...

@Mihai4

Tocmai te-ai ales cu o cenzura. :D

Lilick spunea...

@Mihai4

Pana sa-ti raspund la intrebare iti dau varianta manea a Imnului Turismului: http://www.youtube.com/watch?v=7SdnmBuZyQo

Raspuns: intra pe site la fundatia Corneliu Coposu. Gasesti acolo ceva.

Lulutza spunea...

@Lilick - Eleneaua turismului?

AICI

Lilick Auftakt spunea...

@Lulutza


Bine zis Eleneaua... Hahahaha! :))

mihai4 spunea...

http://www.corneliu-coposu.ro/video/index.php/35/interviu_la_tvr2_corneliu_coposu Aici?astea 3 secunde de la inceput?Vai ce mult vazui,parca e un concurs de care pe care.Doamne doamne,cum sunteti mai fetelor!PS.Si tot din profil.Ati fi in stare sa ma duc pana la capatu pamantului,sa pierd zeci de ani,si voi de-abia mi-ati arata un profil.Dumnezeule ajutama.Ajutooooor.

Liviu spunea...

@ Lilick

Adevarul e ca postez uneori pe blogurile baietilor de la Cotidianul comentarii foarte neplacute lor.

Si deh, uneori ii lasa nervii si le mai sterg si ei, chiar inainte de a apuca sa ma injure in cor simplii cititori :)

mihai4 spunea...

Liviule,nu esti singur draga.

mihai4 spunea...

Tocmai a intrat una la Roxi sia postat in deradere asta: http://www.cancan.ro/2009-04-13/L-au-descaltat-turcii.html Anca o chema tine minte.

Lilick Auftakt spunea...

@Mihai

Veche stirea. Uita-te si la postarea urmatore. Iti place?

mihai4 spunea...

Imi pare rau,n-am stiut ca-i veche stirea.Nu citesc cancan,clik,ciao,etc.Oricum,stilat rau Calin,imi place,asa vreau sa fiu si eu.Bravo lui ca e cine este si in primul rand mamicii lui.Vad ca a turnat in el educatie garla.

Anonim spunea...

Este posibil sa fie sustinut de aripa Iliescu-Nastase :) E clar ca nu a fost o actiune facuta fara ceva calcule in spate.