10 mai 2009

Sondaje, sondaje... and the winner is...

Da, am incheiat sondajul pe care il tineam in dreapta blogului. Dupa votul vostru se dovedeste ca intelectualul cel mai profund atasat presedintelui Basescu este Traian Ungureanu. De altfel, asa am votat si eu. E adevarat ca nici Patapievici sau “Pleasca”- Paleologu nu sunt de lepadat, dar TRU s-a detasat clar, cu 51% din voturi. Nu pot sa-mi imaginez ca acest atasament exprimat in sute de articole, conferinte..etc. are la baza altceva decat dragostea… asa ca:

15 comentarii:

Mos Califar spunea...

Pare a fi o iubire sincera, tot seamana ei 2 cu privirile alea "un ochi la slanina , altul la faina" , poate se si iau...

Lilick Auftakt spunea...

@Mos Califar

La un moment dat si Paunescu zicea ca l-a iubit sincer pe Ceausescu. Asa ca...

codeus spunea...

tot pe el l-am votat si eu Lilick.deci cum s-ar zice gand la gand cu bucurie.

Petrisor spunea...

@Lilick: este imbatabil in materie de pupat, Lilick :)

Lilick Auftakt spunea...

@codeus
@Petrisor

gand la gand.... desi mi-e ca altii ii calca pe urme. E adevarat, nu ii sufla inca in ceafa.

Lucia Verona spunea...

Mi se pare cam mare distanţa dintre primul clasat şi ceilalţi, nu mai puţin eficienţi şi devotaţi cauzei.

Lilick Auftakt spunea...

@Lucia

Daa, foarte mare distanta. Inseamna ca TRU si-a dat silinta cel mai mult sa convinga. :)

[D][S][N] spunea...

Nu stiu care au fost optiunile, dar un Cristi Preda cred i'ar fi surclasat pe toti ! :)

Lilick Auftakt spunea...

@DSN

Hai, mai..cum? A scris si el sute de articole pro-basescu? Nu cred. Preda e cameleon: azi cu unul, maine cu altul...

[D][S][N] spunea...

Poate n'a scris, dar ce poate fi mai gretos decat sa fii consilierul corabierului ?
Si in plus, asta mai e si profesionist!
A, ceva imi spune ca ar putea recupera decalajul fata de TRU, oricand... :)
Are potential, i'am citit discursul de ieri, parca! ...

Lucia Verona spunea...

Cîştigătorul primeşte ceva? :))

Lilick Auftakt spunea...

@Lucia

Pai i-am facut filmul asta. Cel mult sa-i mai dau o diploma de Pupinbasist absolut. :))

atreides spunea...

Hehehe, ce mai surpriza...Este ca si cum ar juca Barcelona in campionatul nostru si ai face un sondaj intreband cine va fi campioana...TRU este cu adevarat Luceafarul pupincuristilor basescieni.

agaX spunea...

si eu am votat tot cu tru. insa, in materie de pupat, cel mai scirbos cred ca e patrasconiu ... nu era pe lista, dar poate nu s-a calificat, el jucind calitativ in divizia intelectualilor de cartier.

zic asa, patrasconiu e chiar gretot, o limba imensa pe un soric gros.

agax spunea...

si eu am votat tot cu tru. insa, in materie de pupat, cel mai scirbos cred ca e patrasconiu ... nu era pe lista, dar poate nu s-a calificat, el jucind calitativ in divizia intelectualilor de cartier.

zic asa, patrasconiu e chiar gretos, o limba imensa pe un soric gros