9 aug. 2008

Basescu la dreapta Domnului
















Am gasit "dovada" (hahahaha) ca Base e alaturi de grupul Zakuska, si, prin urmare, asa cum zice IT Morar intr-un articol in Cotidianul, exista motive de a ataca acest grup care reprezinta ICR-ul. Atacand ICR-ul, fortele potrivnice presedintelui, il ataca chiar pe presedinte.
Atentie: Base e prezentat in lucrarea lui IRLO chiar langa "Doamne, Doamne".:)))
Frica lui IT Morar ca Basescu ar putea fi tintit in acest caz, se justifica acum si mai bine. Pai cum? Sa-l ataci tocmai pe cel care sta la dreapta "Domnului"?

PS-Base da ceva gratis, precum scrie pe tricoul lui. Oare ce? Ce curge din furtun?
PPS-intre timp am aflat (de la @Lulutza) ce: "apa vie" !



Rios Negro Muia larga
Asculta mai multe audio Muzica »

75 de comentarii:

Anonim spunea...

@Lilick

hahhhahahah! Kari, vad ca itm-ul=atm-ul( by the way,hranit toata viata din banii statului) ii place sa stea la dreapta tatalui Basea. :))

Il apara cu trupul lui "vanjos"! ;)

P.S. Cu ce il adapa tatucu' Basea pe slugoiul ITM, acolo in poza?!! :)))

Anonim spunea...

Ce picura din furtun? Scrie acolo, pe fond negru: "Apa vie la tot..." poporul, probabil... :)

Lilick Auftakt spunea...

@Raluca

Ia uite cu ce zice @Lulutza ca adapa Base poporul..
Hmm..poporul...
O parte din el poate. ITM stie mai bine. El probabil se adapa. :)

Anonim spunea...

@Kari @ Lulutza

:)))))

Aveti dreptate! ;)

Anonim spunea...

Eu doar am descifrat ce a scris irlo acolo "apa vie la tot...". Mai mult nu se vede, mi-am dat si eu cu presupusul, poate continuarea o fi "cartierul"... :)

Lilick Auftakt spunea...

@Lulutza

Aha. Deci Base aici e pe post de licurici. :)))

Anonim spunea...

@raluca zarathustra poate, zakusca mai putin, nici mie nu mi se pare ok ca ala are poze cu curu in sus in cort , ideea este ca dupa cum ai spus si tu interesele sunt la un nivel mare la care se ajunge prin pretexte miiici , ate subtiri. un blog frumos scris este http://durox.wordpress.com/2008/08/05/zvastica-si-sex-la-ny-si-peste-tot-in-lume-balbaiala-incultura-si-prostie-doar-la-antena3/ asta :) cat despre "amarat" ...nah asa stii tu sa discuti cu oameni care lasa pareri pe blog . cu scuzele de rigoare karinei

Lilick Auftakt spunea...

@vlad

Merci. Dar pe @durox il cunoastem. Te-a trimis sa-i faci reclama? :)

Anonim spunea...

dezule nu, habar nu am cine e individul ala, doar ca era o suma de pareri trebuie sa recunosc pro hmmm... nu icr , pro copchii cu desenele ar suna mai corect pe feeder si blogul lui era pe acolo si suna chiar bine

Anonim spunea...

@Kari

Kari, durox si-a trimis catzelusii promotionali.

Macar asta a avut un rest de bun simt sa isi ceara scuze.

Anonim spunea...

hahaha chiar credeti in actiuni bine coordonate nu ? si deloc in intamplarea ca cineva chiar a dat peste blogurile astea si incearca sa spuna o parere. e simpatic asa sa studiezi un pic comportamentul bloggerilor inraiti...si pentru raluca, tind sa spun ca florareasa de pe elisabeta colt cu victoriei aici , vorbeste pe un ton mai placut decat tine. ti-o recomand cu caldura drept interlocutor si exercititu de comunicare (da da, chiar aia mare semirotunda este )

Anonim spunea...

Uite, trebuie sa recunosc ca desenele de pe blogul lui irlo nu mi-au displacut. Mai ales cele in culori ceva mai putin stridente si cele bicolore erau foarte reusite.

In schimb, cele de pe peretii galeriei din NY tot niste mizerii ramin, din orice unghi le-as privi. Parca sint pictate de... duhul rau din irlo.

Anonim spunea...

@vlad andrei - ce-i cu tine, frantuzule? Iti place o birfa mica artistica intre fete?

Anonim spunea...

uai dar naiba stie cum am mai ajuns pe blogul asta. stiu ca mi-a placut mult aooleul nr3 si acum ma tot omorau oamenii din jur cu nenorocita de galerie ,cum ca nu stiu despre ce e vorba, asa am inceput sa citesc aeratiile de pe internetix, si am dat peste asta ...si acum ca tot ai spus asta cu fetele chiar imi dau seama ca sunt numai fete aici...

Lilick Auftakt spunea...

@vlad

Ei, acum daca ai nimerit intre fete..asta e. Stai cu noi la sueta sau ii astepti si pe baieti. Dar ei vin mai tarziu, sa stii. :)

Anonim spunea...

stau si ma uit la o cutie de zuzu de 3.5% ea se uita inapoi la mine si cred ca mai are un pic si imi pica in poala de somn , asa ca sueta poate in alta zi. doar sa imi fie pe domeniul meu de activitate si expertiza hihihi somn usor ...si am bookmarkuit blogul tau ...btw, ai treizeci si sapte de ani si la patru jumatate nu ai somn ...e amuzant

Anonim spunea...

@vladutz - exista aooleu pe internet?

Anonim spunea...

@vlad andrei zakusca-fiul floraresei

Baietica, n-ai avut tu vacanta in toata viata ta, cata scoala am facut eu!
Am zis eu ca umbli cu promotiile, dar esti chiar nerusinat sa vii si sa ii faci reclama aici, mamicutei tale, doamna florareasa desigur!

Pustiulica, noi nu cumparam flori! Le primim, mai pui de zakusca nefiarta! Si nu primim decat flori, de la florarii autorizate, smartie boy!

Lilick Auftakt spunea...

@vlad

Noi lucram la ora asta. Suntem mossadite. :)

Anonim spunea...

Si eu am uitat ca vedeam un film... "I Now Pronounce You Chuck and Larry" :)

Dupa ce incercasem cite 5 minute din alte 5 (filme).

"Brenac" este mai bun decit "Zuzu". Contemplu si eu o cutie de lapte batut... :)

Anonim spunea...

captivanta treaba asta cu blogul

1. @lulutza aooleu pe internet nuc red ca exista , eu il am pe bireu si l-am luat de la targ de la capitol am impresia ca il impatea chiar branea.
2. @raluca de unde pana unde treaba cu scoala? era vorba strict de a ti contola tonul acid , nu am zis ca esti analfabeta draga. cat despre zacusca doame e geniala, si ce daca poate vand zacusca din usa in usa ? stiu ca vad fetele cu zambetul ep buze de la zacusca nefiarta pe care o promovez...si acum ma gandeam ca daca tot tiai facut blog ca sa astepti un feedback de ce nu te gandesti sa oferi un pic de spatiu celor care spun ceva fara sa ii pleznesti repejor peste mana/gura/tastatura . ca ton (de obicei ascoiez unui stil de a scrie o voce) semeni cu profesoara mea de chimie din liceu, si credema ea a facut carte cat cuprinde si fara vacante prea lungi asta neimpiedicando sa urle ca un stigoi :) noapte buna...de fapt camionul de gunoi e deja pe strada, s-a dus noaptea

Anonim spunea...

mossadite sau monitorizarea presei? :))

Anonim spunea...

de acum puteti sa spuneti ca trec rusii marea inot din georgia ca nu mai scriu nimic. jur pe albastru. e destul de ademenitoare treaba asta cu blogurile. somn usor catre toata lumea

Lilick Auftakt spunea...

@vlad

somn usor :)

Anonim spunea...

@vlad andrei zakusca

Ce stii tu, despre monitorizarea presei?!!! Hai du-te la nani, ca ti-a trecut ora!
Nu ma mir ca iti place Aooleu, bietul de tine! Numai un "rafinat" poate sa aprecieze zacusca si fitiuca de mai sus!

Anonim spunea...

In urma cu vreo doua luni am avut un "meci" cu itm.
Atunci am primit un comentariu pe blogul meu, la care am ras cu lacrimi. Radeti si voi:

"Anagrama numelui IOAN T MORAR

MOROI TANAR

definitie:

Moroiul este, în mitologia românească, un strigoi, un spirit rău, care se crede că ar proveni de obicei al unui prunc mort înainte de a fi botezat, ucis sau înmormântat de viu, sau dintr-un mort neputrezit, căruia nu i s-a făcut slujba religioasă. Se crede că moroii plâng noaptea şi îşi cer botezul."

Anonim spunea...

Nici patapix nu aratamai bine decat un strigoi ha ha ha

Deci, Base le da botezul cu apa lui vie ha ha ha ha

Anonim spunea...

@Alandra

Ce "meci" ai avut? Da-ne un link ceva... :)

Anonim spunea...

@Alandra

M-ai facut sa rad, Alandra! :)))

hahahhaahha! ITM-moroi! hahhahahha!

Alandra are dreptate, Karina! ;) Da-ne detalii, un link ceva!!! Please! :)

Anonim spunea...

meci sa inteleg ca inseamna o confruntare cu un individ care posteaza lucruri ostile pe blogul tau? buna dimineata. ah si de unde pana unde "vladut" ca am vazut mai sus scris

Anonim spunea...

http://alandra.wordpress.com/2008/07/01/ioan-t-morar-este-mic-dar-rau/

Anonim spunea...

@vlad

Lulutza te alinta.. :)

Anonim spunea...

@Karina! Ce-aţi făcut, fetelor, azi-noapte?! :)

Unde-i, bre, Băse, că nu-l depistez? :)

Anonim spunea...

@Roxana
Vezi ca scrie acolo: "Base nu e alien" si are un furtun rosu in mana. :)
Tocmai intrasem la tine si ma uitam ca ne recomanzi o zona superba :)

Anonim spunea...

Mai fetele, daca nu m-au tradat (inca) dioptriile pe aratarea aia cu furtunul scrie "Gunoi gratis" deci e Prigoana...:)

Anonim spunea...

@moshCalifar

Trebuia sa vii tu ca sa ne deschizi ochii cu "gunoiul". Asa e. Dar cum sa fie Prigoana? NU vezi ca are chelie? :)

Anonim spunea...

Sure, the oldman saves the day again. Chelie ??? aiurea s-a pisat neagoe pe el si straluceste in soare, pic de imaginatie culturala romana n-aveti...E Pri-ghena.

Anonim spunea...

@MoshCalifar

Pai de asta propuneam si eu aceasta cronica aristica cu dezbateri pe marginea ei. :))))

Anonim spunea...

Nu pot sa fac cronica asta, sunt un pudic (vezi blogul Roxanei cu nush ce organ din Croatia...) :):):)

Anonim spunea...

@Mosh

Am vazut, m-a incantat, am postat si deocamdata am plecat de acolo. :)

Anonim spunea...

Base este in desen, pe vremea cind avea shuvitza cu adeziv, nu cred ca incape vreo indoiala. Iar lucrarea plastica pare sa fie o "luare de pozitie" la alegatiile lui Severin cum ca Base ar fi "tatar".

Pe de alta parte, cred ca desenul cu pricina ii va crea cosmaruri lui Base, atunci cind autorul va ajunge la fel de faimos ca autorul Domnisoarelor din Avignon! Si autorul va avea cosmaruri, chiar daca va fi desemnat pictor oficial al Curtii de la Cotroceni...

Dar poate ca, intre timp, pe lucrarea plastica se va pune furtunul cu apa... chioara - nu vie, iar noi vom acuzate de "manipularea probelor", trucarea fotografiei etc...

Anonim spunea...

@Lulutza : Neagoe va declarat " pictor oficial " la Salonul de toamna-iarna '08 , rezerva "Nebuni simpatici" camasa de fortza din stanga cum intri.

Anonim spunea...

@MoshCalifar

E o prostuta simpatica si anonima pe la Boble care se da cu fundul de pamant referitor la legislatie, drepturi de autor, etc.
L-a scos acum pe Neagoe si...artist.

Anonim spunea...

@moshcalifar - pe toate le stii tu... Nu se anunta concurs national pentru postul asta?

Intre noi fie spus, in aproape orice artist mare - si mic, prin imitatie, ca si aia mici vor sa se faca mari - pare sa existe o doza zdravana de nebunie, spre gloria si scuza lui si deliciul biografilor... :) Numai cind e vorba de bani, cei mai multi devin foarte pragmatici si lucizi!

Anonim spunea...

pfa cate zilioane de comentarii si cerneala internetica varsata pentru sarmanii aia trei. luati o pauza , uitati va la stele :p e maximul unui curent major in cateva zile asa ca voi zbura la loc ferit de artisti si de lumini ca sa mma zgai in sus. numai bine ! :)

Anonim spunea...

@Lilick - Eu cred ca, in legatura cu ICR, ar trebui sa se fereasca de sintagma "drepturi de autor" ca necuratu' de tamiie! M-am uitat un pic pe bugetul de anul trecut...

Anonim spunea...

@Lulutza

Bine ai spus! :)


@Vlad

Distractie placuta!

Anonim spunea...

@Lilick

Am vazut-o si eu la Ioska, pe duduia aceea care se da cu tartitza de pamant, ca e "furt 'telectual, dom'le". Aiurea! Bate campii cu gratia porcului! O fi si ea vreo "graficiana" de la Aooleu, colega cu "sursa de lichide" a lui neaGoe. :D

Anonim spunea...

@Lulutza

Da. Stiu. Dar mai spune.. :)

Anonim spunea...

V-a cam luat valul pe toti de n-ati observat ca mecla Piratului e in dreapta lucrarii,cel cu furtunul,este scos chiar de inscriptia din spatele lui :"base nu-i aciea"(normal, e numai capul din dreapta,ce seamana dureros cu Base ),deci cel cu furtunul poate fi unul din consilierii sai....Asta zice Sky

Anonim spunea...

Mossaditelor,

Voi stiti cine e Keke? :D:D

Anonim spunea...

@Alandra

Cine? :)

Anonim spunea...

Cine-i Keke San? :)

Anonim spunea...

Am gasit eu o Keke (Palmer)! Simpatica!

http://www.youtube.com/watch?v=Vao13M-NqJ8

Anonim spunea...

E vorba de altcineva!

Anonim spunea...

Kiki animation pentru Louis Vuitton:

http://www.youtube.com/watch?v=4C84FLwm3DA&feature=related

Arta mercantila, nu jucarie cu svastici!

Lilick Auftakt spunea...

Poate o sa vina Alandra sa ne spuna.. :)

Anonim spunea...

:D Scuze am intarziat . Keke e superstar. Papusa cu care (cred) ca doarme iubi cand Bukkake e plecat lmao
Keke a devenit opera de arta. Astia si-au batut joc de noi. Cred ca de fapt asta au vrut waaaaaa

http://209.85.135.104/search?q=cache:kMoFHH_d1sUJ:ada-incerc.blogspot.com/2008/07/keke-superstar.html+ada+incerc+keke&hl=ro&ct=clnk&cd=1&gl=ro

Anonim spunea...

fetelor, eu sunt la viena si privesc siderat la cat de idioti sunt unii. si fara principii. zvastica a devenit simbolul deontologilor. platiti din greu de icr astia sunt in stare sa ne zica ca noaptea e zi si viceversa. nu au argumente,inventeaza. ceea ce inseamna ca i-am lovit unde trebuie.

agaX spunea...

ma bag si eu in vorba ...
am urmarit cu surprindere uluitor de frumoasa ceremonie de deschidere la olimpiada, facuta din banii poporului chinez.
chiar m-am gindit, cum de nu le-a dat in minte sa-l angajeze pe Neagoe, ca organiza el una, de dadeau chinezii cultura "la tot cartierul".

Anonim spunea...

Abia acum mi-am adus aminte sa va povestesc ceva despre exponatul ala cu putzulica...

Este o "Dakimakura" - hug pillow sau body pillow. Un fel de traditie nipona, care acum se raspindeste rapid si prin alte parti. Cele moderne arata cam asa:

http://www.riuva.com/?p=1073

In vremurile vechi erau un fel de structuri din bambus. Pe urma au evoluat in fel si chip.

Acum se gasesc sub niste forme ce nici cu gindul nu ginditi... Exista chiar si unele foarte "sexy", cu sini din plastic in relief, cu lenjerie intima in care poti strecura "labuta"... :)

Lilick Auftakt spunea...

@Andrei

Concediu placut. Lasa-i sa se strofoace. Mossaditzele te saluta!

@agax

Cred ca Neagoe le dadea "apa vie" sau ce da Base mai sus in imaginatia ui IRLO. :)))

Anonim spunea...

@agax - ce rau esti! crezi ca avea chiar asa multi prieteni Neagoe sa asigure tot personalul ala? Nu cred ca se putea face o ceremonie din aia doar cu "dakimakura" de ambele sexe, umplute cu cilti!

Pe urma, chinezii sint ieftini, romanii sint mult mai scumpi. Nu ai auzit ca si Base a promis ca o sa aduca muncitori chinezi in Romania, de-o sa ne saturam de forta de munca?

Anonim spunea...

@Lilick - sterge unul dintre comentarii, te rog. Mi-au tremurat degetele batrine pe tastatura... :(

agaX spunea...

lulutza,
pai, chinezii au putere mare de convingere ... mai lasa goe din pret, mai puneau de-o bukkake pe gratis, poate mai ajuta si icr-u', ca romani sintem, ce pana lu' pata.

lilick,
cred ca in opera de arta pura de mai sus, baietii vrea sa arate ca Basescu are cu ce si vine in "Jet". dupa cum ziceau comentatorii de pe Cotidianul, l-au integrat in contextul american, ca lor le plac avioanele.
Apropo, eu cred ca realizarea e de exceptie si ca ai interpretat destul de bine semnificatiile acolo, insa cu o eroare aproape impardonabila: e exclus ca Base ar sta de-a dreapta Tatalui; Tatal sta de-a stinga lui.

Lilick Auftakt spunea...

@agax

Sorry...eroare impardonabila. :)))

agaX spunea...

lilick, n-am vrut sa arunc cu bolovanul chiar asa, din prima. pai, se poate? un pic de respect se impune, totusi :)

Anonim spunea...

Ma intreb.. nu ar fi mai potrivit Gonada decit Konada? O Gonada cu Keke.. sa iasa unul cu caltii mai virtosi!

Ma intreb retoric...

Parerea lui io... HIC!

agaX spunea...

apropo de IT Morar,
poate el e al treilea personaj din opera de arta.
asa mi se pare mie, ca are pana aia la creieras, adica el e scriitorul, nu?

agaX spunea...

sau poate ma insel.
nu e pana, e o aripa ... adica nu-i cu toate acasa ?!
tot el pare-a fi, atunci ...

agaX spunea...

imi pare ca lumea a cam tras pe dreapta. singur fiind, incerc si eu un soi de arta interpretativa ... PURA, vorba maestrului icereului.

in special pentru lulutza :)
deci acolo scrie: "Base nu e alien"

eu incerc sa integrez in contextul american, evident, ca acolo s-au dus banutii contribuabilului.
La prima vedere, se zice ca Base e cu "picioarele pe pamint" - asta ar fi de bine.
dar artistii, tot artisti: ca nu e alien, poate insemna si ca, de fapt, nu e "mana cereasca", adica e cam vax, sa nu ne asteptam la prea multe - asta ar fi, cred, pentru imbunarea criticilor ... n-a prea mers, vad.
sau, in contextul american, cum cica trebe incadrat, se poate citi si "a lien" - in doua cuvinte.
"lien" s-ar defini asa: "the broadest term for any sort of charge or encumbrance against an item of property that secures the payment of a debt" - "tradus" in politica, Base nu e o "garantie", cam la nimic. adica, nu va bazati pe el, bai, mojicilor!

vezi, lulutza, de-aia cred eu ca baietii astia bukkakisti ar trebui adoptati, ca "le zic bine", de fapt. :)

Anonim spunea...

Baietii astia le zic foarte bine! Propun ca la urmatoarea campanie pentru alegerile prezidentiale ei sa conduca guerilla! Sub deviza: "La zid cu Base!" In sensul, desigur, de "Nici un zid fara un Base!" :)

Ba as merge mai departe cu imaginatia si as sugera sa se implice si fata aia cu poneiul si cu Keke si sa deschida un atelier in care sa se confectioneze cit mai multe dakimakura, in 2 variante: Nutzi & Base! Sau "2 in 1": pe fata Nutzi, pe dos Base... Sau viceversa... Care "hug pillows" sa fie distribuite ca materiale promotionale simpatizantilor, la caminele de copii, de batrini, in spitale... :)

Anonim spunea...

Daca mai terminati cu bukkake ala si daca o sa am timp, miine o sa va prezint citeva picturi dintr-un curent artistic numit "Ejaculation Art". Perioada albastra... :) Care curent artistic inca nu a ajuns in Romania. Cel putin asa sper... Nici macar pe post de Appropriation Art... Desi, nu prea stiu sigur, ca arta asta romaneasca tinara si angajata in politica "sanatoasa" imi este din ce in ce mai straina.

Lilick Auftakt spunea...

@Lulutza

Hai ca poate lansam noi curentul asta si aici (Ejaculation Art):)))

Lilick Auftakt spunea...

http://www.badin.ro/2008/08/exclusiv-zakusca-lui-patapievici.html