18 aug. 2008

Jos svastica!





Via Paul, (care are si o nedumerire indreptatita)un text si un film de pe Academia Catavencu.


"Un cretin - sau un artist, sau poate si una, si alta - a desenat o svastica pe monumentul* numit “Intersectie cu Europa”, ridicat acum citiva ani in fata Casei Presei. N-am prins demersul sau in direct, in schimb am prins eforturile unei echipe de Politie de a indeparta elementul necurat de pe fata lucrarii. Nu mi-as fi amintit de acest incident daca n-am fi avut, acum, povestea poneiului cu svastica in fund de la Institutul Cultural Roman din New York. Asadar, veti observa** in cele ce urmeaza, sper ca domnul Patapievici este pe receptie, cum se rezolva cazurile cu svastici.

* I-am spus “monument” pentru ca n-am avut alt termen la dispozitie. De-aia zic: daca ar fi fost dupa mine, svastica aia se lua si mai simplu - darimam “intersectia” cu totul.
** Am respectat intocmai ordinea operatiilor. Daca aveti impresia ca unele se repeta, sa stiti ca “e de la ei”".
-catavencu.ro

6 comentarii:

Anonim spunea...

Dar "monumentul" ala cine l-o fi facut? Vreun extraterestru? Parca este var primar cu "cartoful in teapa"...

Mihai spunea...

Lulutza e acida, ca intotdeauna. Scuze Lilick.

Anonim spunea...

E "Jos svastica, sus mafia ! " Nimic nu stiti :)

Anonim spunea...

@lulutza

Eu as propune ca zakustile sa-i execute un monument "eroului neamului" - Zmeus cel Mare, si, in loc de stema Romaniei, sa puna zvastica, sau de ce nu, chiar un jet simbolizand bautura preferata a icr-istilor! :))

Anonim spunea...

@Mihai - salut, prietene! Welcome back!

Si totusi, "monumentul" cu pricina nu "transmite" decit ca ar fi un imaginea tridimensionala a unui aparat electrocasnic de forma tronconica, dotat cu doua antene de emisie-receptie...

Sa fie un "monument" inchinat SRI? Care simultan ne asculta si ne comunica... :) Parerea mea...

P.S. Mie nu mi se pare ca as fi "acida", ci pur si simplu lucida la bombardamentul propagandistic trecut, prezent si viitor.

Anonim spunea...

fara "un" aici: "fi un imaginea "... :(

Se mai intimpla... :)