21 aug. 2008

PD-L il asculta pe Mitica
















Poveste din preajma motiunii de cenzura din toamna:

Mitica Dragomir:
„M-a sunat Borcea şi m-a invitat să merg în Suedia cu Dinamo. Şi-am spus: «Bă, eşti nebun? Se votează căderea guvernului, vine Blaga prim-ministru şi trebuie să le dau ăstora o mână de ajutor». «Nea Mitică, eşti nebun să votezi cu ăştia?» şi a început să vorbească mai multe. Afară de astea mi-a dat şi un ministru din PNL (la telefon )… «Nea Mitică, lasă-i dracului pe ăştia, hai cu noi». Şi când mă duc la domnul Videanu, cu nişte PUZ-uri, îmi spune: «Nea Mitică, ai dat-o în bară. Ai vorbit asta la telefon şi ai zis…».

Am rămas tâmpit, am spus: «Doamne Dumnezeule, înseamnă că sunt ascultat »“,
a povestit Dragomir.

Un răspuns similar a primit şi de la Vasile Blaga:
„Dumneata, când trebuia să ne dai o mână de ajutor, ai plecat, şi ai plecat pentru că PNL-ul ţi-a dat ordin“.
-conform EVZ

6 comentarii:

Anonim spunea...

Atentie, in Ziua, la rubrica Opinii, scrie Radu Portocala despre ICR!

agaX spunea...

lilick,

fain titlul ... cu "smecherie"

numai sa nu apara vreunul din hard-core group, "chissacii", ca-i de rau :)

Anonim spunea...

Este un articol extra!

Anonim spunea...

Wtf voi n-ati auzit inca de STS ?! Pai zilele trecute au recunoscut oficial ca asculta...

Anonim spunea...

@moshcalifar

Moshule, noi am auzit de STS. ;) Dar si ei de noi! :)))) Karina stie de ce spun asta. ;)

Anonim spunea...

@Lilick - Rau ai facut ca ai pus filmuletul asta acum! La vremea lui nu l-am vazut, iar acum nu fac decit sa ma bucur de raul "trompetei lui Base"! Pacat ca nu avea in brate si faimosul ursulet din plus! Si pacat ca nu a fost cealalta trompeta, mai sexoasa - Nutzi - in locul lui Boc Degetel! :)