19 aug. 2008

Street Art...à la France. Atentie, nu pute!













Am citit azi pe site-ul The Money Channel o stire care mi-a atras atentia rapid. Erau asociati doi termeni care in combinatie dau nastere la zakusti scandaloase: ICR si street art. Ups, mi-am zis, e rost iar de un eveniment, de data asta in Bucuresti, cu pipi, falusuri, droguri, svastici, flegme, menore si icoane cosmetizate artistico-patologic. Uitandu-ma insa la afisul care prezenta proiectul (foto sus), nu am vazut nimic "fantastic" si "fictional"(atentie la ghilimele) penal si patologic, ci doar frumos, interesant, cu mult bun gust si de o imaginatie debordanta. Am gasit imediat si explicatia: proiectul cultural este realizat de trupa de teatru Ilotopie, una dintre cele mai importante trupe de teatru stradal ale momentului, care reuneste în jurul Centrului Citron Jaune pe care l-a infiintat in sudul Frantei, creatori, actori, sculptori, dansatori, muzicieni, inventatori, scenografi si cercetatori. Aha, deci nici gand de Cristi si zakuska. De-aia nu mirosea urat proiectul.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Poate MotorArt. :)

Lilick Auftakt spunea...

@Lulutza

..sau cum zici tu :)

Anonim spunea...

Ar trebui sa ne implicam si noi cumva... hmm... Eu compun un haiku bucurestean, tu - o melodioara sprintara. Le imprimam pe hirtii autocolante cit o palma si le lipim prin autobuze, tramvaie, pe stilpi, pe cosurile de gunoi...

Bine ar fi sa gasim etichete din alea roz, galbene, vernil, bleu... :) Pentru fiecare sector cite o culoare! Sau un semn din zodiac... Sponsori sa se gaseasca, idei sint destule! ;)

Anonim spunea...

@Lulutza

Facem, facem..orice sa schimbam imaginea asta gri si austera a Bucurestiului. Vezi ca promovez orice incercare artistica in acest sens :)

Anonim spunea...

Mi se pare ca te hazardezi in tot felul de afirmatii nefondate! Nu esti in stare decat sa emiti judecati fara mare valoare. Cam trist! Sa vedem acum daca lasi comentariul :)