5 aug. 2008

Fosti comunisti si securisti, jos laba de pe "cauza"!









In scandalul ICR New York, pe care Andrei Badin l-a semnalat pe blog atragand atentia asupra a mai multor pericole legate atat de imaginea Romaniei in lume cat si de o proasta administratie, s-au facut destule valuri.
Si se vor mai face. Pentru ca o simpla dar atenta cercetare a putut scoate la iveala, pe langa cele de mai sus, si alte nereguli, printre care consider a fi unul de importanta majora promovarea pe criterii care nu tin de competenta sau talent ci tin de relatii, prietenii, nepotism..etc
Relatia lui Cristian Neagoe, Coordonator comunicare la ICR New York, cu grupul Zakuska Sensual care a expus in Statele Unite, nu tine de ieri de azi, ci, asa cum aparea pana mai ieri pe blogurile pe care tocmai si le-au inchis(!!!) ca sa ascunda dovezile salvate de noi in computere, de ani de zile. Scriam intr-un articol saptamana trecuta cum chiar el, Cristian Neagoe, sustinea acum un an pe site-ul Liternet, ca isi va baga toti banii in grupul Zakuska si in Ada, prietena lui, de asemenea artist plastic, si ma intrebam: Care bani? Pana acum noi suntem cei care platim pentru acest grup si proiectele lor. Nu el. Grupul si proiectele fiind, de fapt, simple toane cu tenta si pretentie artistica ale respectivului. Mai semnalam si faptul ca in timp ce grupul e promovat, copii talentati de la Liceul de Arta N. Tonitza nu reusesc sa-si promoveze proiectele (cu siguranta mult mai valoroase) prin intermediul ICR.

Numai ca, sesizand oportunitatea de a lovi in dreapta politica prin actiunea lui Andrei Badin, a mea, a Ralucai sau a celorlalti bloggeri, personaje din istoria neagra a tranzitiei Romaniei spre democratie s-au gandit ele bine ca nu ar strica sa se "solidarizeze" si ele cu..."cauza".

As vrea sa precizez ceva: Nu, dragi oportunisti! Nu pentru voi am facut asta. Nu ii vrem capul lui Patapievici ca sa puneti voi in loc un Razvan Teodorescu sau un Adrian Paunescu, adica personaje cu mult mai odioase. Sub obladuirea unor pesedisti sau peremisti, ICR-ul n-ar mai avea nici macar transparenta asta firava, care ne-a dat ocazia sa-i cercetam maruntaiele bolnave. Prin urmare, eu personal, nu voi semna nicio petitie de demitere a lui Horia Roman Patapievici. Atacul de care ne acuza presedintele ICR a fost un SEMNAL DE ALARMA! Ce va face presedintele ICR dupa asta, daca isi da demisia sau nu, e treaba lui, si optiunea lui morala. Si oricum, NU fostii comunisti sau securisti sunt cei indreptatiti sa-i ceara lui Patapievici demisia. Ba inca, la cum ii promoveaza (vezi Antohi-Hoisie) - as zice ca din contra. Asa ca dragi pesedisti, peremisti si securisti care v-ati "solidarizat" pe diverse bloguri, ziare si nu numai, jos laba de pe "cauza". Nu e a voastra!

PS-Ai dreptate, Andrei, cand vorbesti de "simfonia minciunii"

23 de comentarii:

Anonim spunea...

Cred că exageraţi! Sunt un om de stânga, şi am intervenit în acest scandal dintr-un singur motiv: cumetriile de dreapta, cât şi cele de stânga, care consumă bani publici, trebuie să dispară! Punct! Soarta lui Patapievici nu mă interesează! Nu voi semna nici pentru demiterea lui, nici pentru menţinerea lui la ICR. ICR a încetat să mai funcţioneze în logica interesului public. A fost privatizat. Şi felul în care funcţionează o inteprindere privată care nu oferă servicii publice nu e treaba mea. Dar nu cred că e tocmai inteligent să refuzi un gest de solidaritate, dacă vine dinspre stânga...

Lilick Auftakt spunea...

@constantin gheorghe

Textul de mai sus trimite la cativa POLITICIENI de stanga, si se stiu ei bine care. Dumneavoastra sunteti politician? Vreun comunist, activist, securist? Daca nu, puteti sa va solidarizati fara grija. Nu inteleg de ce v-ati simtit vizat..

Anonim spunea...

Cum ne-a invatat Maritul Conducator : asta e o atitudine imbecila . De altfel s-a solidarizat intr-o criza mica si deontologul TRU. Cand dau de greu se strang ca mustele la cacat.

Lilick Auftakt spunea...

@moshCalifar

O parte din ce spune TRU nu e total gresit (stie el sa amestece bine adevarurile cu minciunile in texte), dar faptul ca el actioneaza abia acum, ca si IT Morar, adica atunci cand li s-a dat ordin de la ICR, nu poate decat sa ma faca sa inteleg (inca o data din pacate)ca e doar o actiune legata de interese de grup, politice si pecuniare.

Anonim spunea...

@Lilick,
bine punctat visavis de musca de pe caciula unora.

Lilick Auftakt spunea...

@anonim


:))Pai spune si tu....

Anonim spunea...

Karina,

Te-au suparat rau :)
Am vazut si eu ca au aparut mai multe petitii.
Sunt sigura ca Patapievici nu-si va da demisia nici de buna voie, nici ca raspuns la o petitie.Varianta cu demiterea lui cred ca nici nu poate fi luata in calcul.
M-am alaturat demersului vostru pentru ca, consider ca nu putem permite existenta unei culturi alternative.In sanatate am permis medicina alternativa mai mult decat oriunde in lume, si uite unde a ajuns sistemul sanitar romanesc.Doua domenii extrem de importante pentru orice stat civilizat:Educatia si Sanatatea.
Eu imi doresc, cu tarie, ca tinerii cu adevarat valorosi sa ocupe in societate locul pe care il merita. Cei care capuseaza institutiile publice,trebuie sa dispara, cu tot cu rudele, finii, nasii lor.
Cred ca mai exista oameni de buna-credinta in tara, indiferent de orientarea politica.

Lilick Auftakt spunea...

@Alandra

Pai normal ca m-am enervat..
Noi am aratat niste mizerii care se intampla acolo. Si foarte bine am facut, cred.
Dar daca asta se transforma intr-o lupta strict politica intre diversi oportunisti dintr-o parte sau alta, totul se duce de rapa.

Anonim spunea...

Karina,
Da, ati facut foarte bine si nu trebuie sa va opriti pana nu aveti si un rezultat.Poate asta este un mare avantaj al bloggerilor jurnalisti: isi pot duce pana la capat demersurile, fara a fi opriti cand "cineva" considera ca s-a ajuns prea departe.

Anonim spunea...

@lilick,
bine ca tu ai alergie la blogosfera "roshie", se cam simte, se simte, se simt..sim...si ...s.

Lilick Auftakt spunea...

@Alandra

Stii ca aportul tau e foarte important si chiar ma bucur ca ne-am cunoscut mai bine (chiar si ca simplii bloggeri) in felul asta. :)))
N-ai vazut ca deja se vorbeste de "retele"? Le e fooarte frica unora de astfel de retele.
Iar Andrei a actionat strict ca blogger. Doar ieri, dupa o groaza de atacuri pe care poate noi nici nu le stim toate, a apelat si la arme la care putea sa apeleze de la inceput.

Anonim spunea...

Mi-a venit o idee prin care să facă penitenţă HRPatapievici şi Corina Şuteu!!! Nu că-i ideea mea, da-i genialăăăăăăăăă!

Să-i punem pe hartiştii ăştia să le picteze toţi pereţii locuinţelor celor doi sponsori, plus Linda Nuclear Fairy - sau cum i-o mai zice - să le decoreze fotoliile, paturile şi sofalele cu pluşuri d-alea cu puţulici! Şi să le pună în vitrină cît mai mulţi ponei de toate culorile, cu zvastici pe fese şi oase în fund...

Şi dacă încearcă să zugrăvească şi să strice cu vinarom capodoperele sau aruncă la pubelă perniţele... falusiene şi poneii tatuaţi, îi trimitem din nou pe artişti să se ocupe de lucrările de "restaurare" a proprietăţilor celor doi Mecena! Pe banii bugetului român! Pentru asta sunt dispusă să accept şi un impozit majorat, zău! Cu o condiţie: să le picteze ăia şi tavanele!

Eu nu văd pedeapsă mai dură decît să trăieşti veşnic în asemenea mediu artistic, înconjurat de lucrări plastice care au dus gloria Românicii peste hotare! :)

Lilick Auftakt spunea...

Draga @Lulutza

Domnul asta, Neagoe, are o camera pictata asa. Si, povestea el pe blog, ca a venit un artist plastic si i-a pictat o icoana ortodoxa peste mizeriile astea. De fapt sa-ti spun mai exact cum a zis:
"a venit si a dat bukakke ortodox camerei"
Pentru cine nu stie ce e aia bukakke sa se uite pe wikipedia.
Pentru cine nu stie ce inseamna "sa dai bukakke ortodox", sa-l intrebe pe Neagoe.

Anonim spunea...

Tocmai astazi am lipsit toata ziua. M-am enervat insa la fel de tare!

Mai ales cand vad ca "tovarasii" si aparatorii lor se bat acum, precum "leii", pentru "cauza"! Si se ratoiesc la noi, atunci cand vad ca le-am dibuit miscarea oportunista!

Sa le fie clar: RED BOYS, NU pentru voi investigheaza si scriu Andrei Badin, Karina si ceilalti, despre ilegalitatile si mizeriile de la ICR!
Si nu va mai trimiteti slugile pe blogurile acestea, pentru a "mirosi" subiectele numai bune de infipt in populismele lor!

Anonim spunea...

@Karina. Aşa vă trebuie!:)

Dincolo de glumă, nu mi-a plăcut la campania-asta a voastră caracterul de linşaj. Nu suport linşajele.

Mai detaşat, mai degajat, mai puţin pigmentat cu invective era mult mai de efect.

Nu poţi contesta cultura şi calităţile unui om pentru tâmpeniile pe care le poate face într-o funcţie publică. Planurile ar trebui separate, pentru că altfel vă diminuaţi credibilitatea.

Chiar dacă te superi un pic, eu ţi-am spus cu sinceritate ce cred şi ştiu că nici tu nu obişnuieşti să postezi comentarii de complezenţă.

Lilick Auftakt spunea...

@Roxana

Dar cine i-a contestat lui Pata cultura? Eu sigur nu.
Nu, de complezenta nu postez. Chiar daca iti citesc absolut toate temele. :)

Realitatea lui Petria spunea...

Ai perfecta dreptate. Nu am scris ca sa marcheze ei puncte de imagine.

Anonim spunea...

@roxana iordache: arata-mi si mie invectivele alea. eu nu am folosit decat termenii super-intelectualului, in special cel cu scheletul. si nu a fost linsaj si o campanie bazata pe probe. da-o naiba roxana ca ai facut si tu campanii d-astea cu sutele. asa ca nu cauta barna din ochii nostri. cat despre capacitatile culturale ale respectivului nici macar nu ne-am referit la ele si nu am dezbatut daca exista sau nu. cu siguranta insa ar trebui sa dezbatem lipsa lui de bun simt.

Anonim spunea...

Lilick, ader in totalitate, atat la articolul tau cat si la comentariile pertinente si te felicit pentru cum ai esentializat fara patima atat aspectele estetice si mai ales etice ale situatiei. Pentru a nu fi redundant si a nu abuza de spatiul de aici, fac trimitere la comentariile mele de pe blogul ralucai. Merci

Lilick Auftakt spunea...

@urmuz


Gand la gand. Tocmai te citasem intr-un articol postat acum. :)

Anonim spunea...

FOARTE MISTO PROPUNEREA LUI LULUTZA! MI-L SI IMAGINEZ PE HORIA CITIND HEIDEGGER STAND PE O BUDA ROZ LANGA CARE BALANSEAZA UN MORCOV LEGAT DE LANTUL DE LA BAZINUL CU APA (POATE IN LOC DE APA SA FIE TZUICA), INCALTAT CU PAPUCI TRICOLORI DE MATASE. ASTA DE EXISTENTIALISM!

Anonim spunea...

@urmuz

Asa e. Eu nu inteleg cum pot sa se prostitueze niste intelectuali de marca atat pt a sustine niste "artisti" care la urma urmei, asa cum zice dnul Susara, se
invart in zona manelismului "artistic". Si asta doar pentru niste fonduri, sponsorizari..etc?

Anonim spunea...

@Urmuz - nu se poate cu tzuica, este... patibulara! poate cu Chivas Regal, sa nu-i mai puta a... critica neconstructiva sau linsaj mediatic! :)

Imi pare rau pentru Patapievici, Liiceanu si Plesu, dar acum par niste... suzane gadea, luptindu-se impotriva tuturor pentru dreptul lor inalienabil la prost gust si mirlanie! Sa fie sanatosi, dar tare m-au dezamagit! Si s-au pravalit de pe piedestalele pe care-i pusesem - greseala mea! - pentru mult mai putin "malai" decit, de exemplu, Base sau Nutzi Cocos!

Diferenta este ca eu nu as pune niciodata pe piedestal vreun politician, chiar daca am riscat cindva sa-l votez. La prima greseala, gata! Altul la rind! Ca politicienilor patibulari nu le place sa-si recunoasca greselile si incearca sa le transforme in... avantaje telenovelistice.

Traiasca rotirea democratica a cadrelor!