2 aug. 2008

Politia are contract cu...Cancan?


















"100 de lei amendă şi două puncte penalizare - aceasta a fost sancţiunea primită de fiica cea mică a preşedintelui Traian Băsescu, Elena, joi la amiază, în timp ce circula în zona Floreasca din Capitală fără să poarte centura de siguranţă. Evenimentul a degenerat însă într-un scandal de presă, după ce tabloidul ,,Cancan’’ a publicat vineri fotografii, acuzând-o pe mezina prezidenţială că a refuzat să prezinte carnetul de conducere, pentru că l-ar fi lăsat acasă, că ar fi mâncat o îngheţată în timp ce se afla la volan şi că ar fi coborât din automobil, fapt interzis de lege. În plus, potrivit ziarului, Băsescu ar fi încercat să apeleze şi la SPP pentru a scăpa de amendă."-Cotidianul

Replicile mezinei:

"Dovadă că nu am apelat la SPP e faptul că am luat amendă"

"Ziariştii nu aveau de unde să ştie decât de la domnul poliţist ce amendă am luat, faptul că nu aveam permisul la mine, ci doar buletinul. Dânsul m-a invitat la motocicletă pentru a completa procesul-verbal, unde m-a ţinut 25 de minute, după care mi-a cerut să mă întorc la maşină."

Relica revistei Cancan:

"Nu va e jena, domnisoara?"



Nu ii iau apararea Elenei Basescu care da dovada si in acest caz de stupiditate clara si nu intelege ce inseamna sa respecti legea, dar pun si eu o intrebare, vazand in ultima vreme mai multe scandaluri in care Politia si Cancan sunt acuzate ca merg brat la brat:
credeti ca Politia are vreun "contract" cu Cancan?

9 comentarii:

Anonim spunea...

Politia ca institutie sigur nu are. Dar indivizii in particular pot avea. In alta ordine de idei , in cazul asta nu cred sa fi fost aranjat, cu Gheorghe - de exemplu, da. Tre' sa fi diliu sa faci asta cu dra Goe, sau sa-ti plateasca CanCan pensia pe viata fiindca Garcea e deja 99% dat afara

Lilick Auftakt spunea...

@moshCalifar


Asta ma mira si pe mine. Totusi Lenutza tinde sa insinueze ca da.
E ceva ciudat la mijloc....

Anonim spunea...

In cazul in speta e clar ca s-a soptit dinspre "organe".

Dar si eu cred ca " organu' " a facut asta de capul lui! Ca sa ii iasa si lui de un gratar! Ar mai fi si varianta ca " organu' " a povestit.. si de aici a transpirat! Dar e mai putin plauzibila! " Organu' " o sa scape dand cu "zimbetul" pe unde trebuie si va avea penalizare citeva luni... sa se invete minte!

Parerea lui io... HIC!

Anonim spunea...

"...dupa care mi-a cerut sa ma intorc la masina." Ha ha ha ha Daca nu-i spunea poilitistu' sa se duca ce se facea biata succesuri?
Bineinteles ca au toti aranjamente; si politia, si dna-ul si basescu . S-ar putea ca tocmai ea sa fi avut aranjamentul ca sa vedem noi ca si fata lu' tati primeste amenzi si le mai si plateste :)

Maria Barbu spunea...

Karina, cred ca Alandra are dreptate, prea le facuta chestia ca sa fie o stire nationala!

Anonim spunea...

@Alandra

@Maria


Adica voi ziceti ca Lenutza asta mica si-ar fi inscenat totul? E o ipoteza la care m-am gandit si eu dar mi s-a parut prea de tot. Totusi, e posibil sa aveti dreptate. Pentru ca nu e singura care ar face-o. :)

Anonim spunea...

Daca e inscenare,nu e gandita de ea!
ruxi

Anonim spunea...

Dar de cine, Ruxi? De Taticool? :)))

Bibliotecaru spunea...

Eu nu am carnet de loc, dar chiar atât de mică e mustrarea dacă nu circuli cu carnetul al tine? un milion şi minimul de puncte, pentru uitat carnet plus lipsa centura... şi asta şi public. De ce am impresia că în ziua aceia Codul Rutier a luat un laxativ puternic dacă s-a relaxat aşa de tare. Eu cred că amenda şi punctele au fost pentru centură. Pentru faptul că a uitat carnetul mai trebuiau 2 puncte penalizare şi 2-6 puncte de amendă. Dar cine stă să numere?